Even van de OS genietenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op tijd naar bed maar vanavond.
Dat geloof ik allemaal wel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even van de OS genieten
Gelukkig mag ik dat hier zeggen, in OS zijn ze wat strenger
Veel rare dingen gelezen inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ik heb Bosz gigantisch veel krediet gegeven, maar dat is op na vandaag"
Zomaar een post die ik vandaag las op Ajax Netwerk.
Dat is ook weer wat overdreven maar dat die man de tijd moet krijgen lijkt me logischquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel rare dingen gelezen inderdaad.
"Ik had beloofd dat ik Bosz veel krediet zou geven maar hij is er al bijna doorheen hoor."
Beroepszeikers. Bosz heeft mij het plezier in Ajax laten hervinden.
Die gasten zijn nog zuurder dan ik en Powerloungen na een overdosis azijn bij elkaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel rare dingen gelezen inderdaad.
"Ik had beloofd dat ik Bosz veel krediet zou geven maar hij is er al bijna doorheen hoor."
Beroepszeikers. Bosz heeft mij het plezier in Ajax laten hervinden.
Deze kans moet je grijpen ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Rostov;
-Traintert weg
-2 Spelerts weg
Als we dit verliezen moeten we het licht maar uit doen, sorry, maar ik schrijf de miljoenen alvast bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is je bron voor dat tweede?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Rostov;
-Traintert weg
-2 Spelerts weg
Als we dit verliezen moeten we het licht maar uit doen, sorry, maar ik schrijf de miljoenen alvast bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Azmoun is al op weg, zie de posts van Stinho op pagina 12 van het vorige topic en volgens de geruchten gaat ook een ERVAREN, Spaanse CV hun trainer achterna.quote:
Je krijgt sowieso één ploeg waartegen je kansloos bent jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze kans moet je grijpen ja.
En dan weer Real Madrid of Barcelona loten #topshow
Ik ben er welhaast zeker van dat er nog tegen genoeg zeperds aangelopen gaat worden. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet ontzettend blij ben met de komst van Bosz. Het is best alweer een tijd geleden dat ik een coach bij Ajax heb gezien die zinnig spreekt over voetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven maar dat die man de tijd moet krijgen lijkt me logisch
Ik vind het al geweldig als je het haaltquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso één ploeg waartegen je kansloos bent ja
Beste voor de punten is toch derde worden en proberen ver te komen in de EL, maar overwinteren zou toch ook een keer geweldig zijn
Stel dat Ajax en PSV dan beide overwinteren in de CL en AZ en Feyenoord in de EL heb je gewoon een zeer goed Europees jaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso één ploeg waartegen je kansloos bent ja
Beste voor de punten is toch derde worden en proberen ver te komen in de EL, maar overwinteren zou toch ook een keer geweldig zijn
Pfoe, 15 punten ofzo? Mag je wel gaan dromen voor 3 CL plekkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel dat Ajax en PSV dan beide overwinteren in de CL en AZ en Feyenoord in de EL heb je gewoon een zeer goed Europees jaar
Is die Savastano aanvallend een beetje sterk? Anders misschien maar eens proberen ipv Dijksquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
Overigens morgen een mogelijke topshow bij Jong Ajax met; Onana, Savestano, De Ligt, Sanchez (?), Zeefuik, Eiting, De Jong, Nouri, Cerny, Zivko/Dolb en Muric.
Nou dat niet, maar dan kunnen we misschien al dit jaar herstellen dat de kampioen over twee jaar geen voorrondes moet spelenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Pfoe, 15 punten ofzo? Mag je wel gaan dromen voor 3 CL plekken
Ik geen idee waar hij goed in is eigenlijk, weet wel dat hij vorig jaar de backup was in de voorbereiding maar toen toch Jong moest, had hem er dit jaar bij verwacht eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die Savastano aanvallend een beetje sterk? Anders misschien maar eens proberen ipv Dijks
Rostov niet pakken zal wel een teleurstelling zijn ja. Dan ga ik nadenken over #BoszOutquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze kans moet je grijpen ja.
En dan weer Real Madrid of Barcelona loten #topshow
Misschien dat Ajax nog vertrouwen in hem heeft dat hij er bij kan komen, dat ze daardoor geen andere linksback erbij kopen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik geen idee waar hij goed in is eigenlijk, weet wel dat hij vorig jaar de backup was in de voorbereiding maar toen toch Jong moest, had hem er dit jaar bij verwacht eerlijk gezegd
Daar ga ik pas over nadenken als hij over een halfjaar nog steeds met het huidige middenveld speelt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Rostov niet pakken zal wel een teleurstelling zijn ja. Dan ga ik nadenken over #BoszOut
Niets officieel dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Azmoun is al op weg, zie de posts van Stinho op pagina 12 van het vorige topic en volgens de geruchten gaat ook een ERVAREN, Spaanse CV hun trainer achterna.
Moet ook wel gek lopen denk ik mocht de huidige elf er rond die tijd nog staan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat Ajax nog vertrouwen in hem heeft dat hij er bij kan komen, dat ze daardoor geen andere linksback erbij kopen.
[..]
Daar ga ik pas over nadenken als hij over een halfjaar nog steeds met het huidige middenveld speelt.
Ik heb hem niet veel zien spelen, maar hij is mij in aanvallend opzicht niet bijzonder opgevallenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die Savastano aanvallend een beetje sterk? Anders misschien maar eens proberen ipv Dijks
Langzaam het De Boer voetbal eruit slopen, en creatieve spelers meer de kans geven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet ook wel gek lopen denk ik mocht de huidige elf er rond die tijd nog staan.
Dat is in feite eredivisiewaardig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
Overigens morgen een mogelijke topshow bij Jong Ajax met; Onana, Savestano, De Ligt, Sanchez (?), Zeefuik, Eiting, De Jong, Nouri, Cerny, Zivko/Dolb en Muric.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |