Je hebt gelijk, maar in dit topic is iedereen altijd zo fucking negatief. Je kan verdomme toch ook weleens genieten als er wat moois uitkomt ipv het weer af te zeikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Laat je niet zo gek maken door wat andere er eventueel van vinden en ga gewoon genieten van het spel vandaag of morgen. Wie weet probeer ik hem ook nog wel even. Ligt er een beetje aan of ik hem met een maatje samen kan kopen in de store of niet.
Stop eens met negatief doen over mensen die negatief doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar in dit topic is iedereen altijd zo fucking negatief. Je kan verdomme toch ook weleens genieten als er wat moois uitkomt ipv het weer af te zeiken
Ik vond Unity leuker dan Syndicatequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:19 schreef dud0r het volgende:
Wat blijft assassins creed unity toch een heerlijke game. Gisteren weer een uur lang beetje door Parijs heb gerend en beetje side missies doen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:33 schreef Ixnay het volgende:
En als de hype voorbij is na 10 uur spelen horen we helemaal niks meer van de fanboys en dan kijken ze uit naar ze volgende hype.
Wie bedoel je nu met de fanboys? Volgens mij ben je gewoon je vaste riedeltje aan het afdraaien. Waarom weet ik niet, voel je je zelf daar beter door? Niemand die je tegenhoudt maar het komt nogal treurig en zielig over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Over goede games ben ik positief.
Over matige games ben ik gematigd.
Over slechte games ben ik negatief.
Vrij land.
eensch. Syndicate vond ik echt te matig. En beide platinum gehaald, maar met Syndicate duidelijk minder lol gehad. 1 trofee: tig objecten kapotrijden met je koets. De saaiheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Unity leuker dan Syndicate
De eerste die het uitgespeeld heeft (centre bereikt heeft) was 30 uur onderweg met een exploit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:33 schreef Ixnay het volgende:
En als de hype voorbij is na 10 uur spelen horen we helemaal niks meer van de fanboys en dan kijken ze uit naar ze volgende hype.
Nou ben ik hier niet specifiek gekomen om het spel af te zeiken, heb wel wat beters te doen. Maar is het niet zo dat het gewoon een combinatie is van een simpele fractal met een seed?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Onzin. Het algoritme dat gebruikt is om een heelal te ontwikkelen dat voor iedereen hetzelfde is, is uniek. Er is geen enkel spel dat die techniek gebruikt en als dat volgens jou wel zo is dan zou ik graag willen weten over welke indiegames je het hebt.
Zit dat bij de game ofzo ? Dat is dan wel een fijne persoonlijke toevoeging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:34 schreef maniack28 het volgende:
Even deze delen:
[ afbeelding ]
Er zijn maar weinig game devs die zo oprecht kunnen zijn in wat hun passie is en wat ze proberen te bereiken. Sean is een van de meest bescheiden personen ooit imo
Bij de luxe versie denk ik. Ik heb hem zelf digitaal gekocht, dat doe ik met alle spellen die mijn vriendin ook zou kunnen gaan spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zit dat bij de game ofzo ? Dat is dan wel een fijne persoonlijke toevoeging.
Ik heb syndicate nog niet gespeeld. Ben nu met unity klaar met sequentie 3. Dus heb nog wel even te gaan. Zeker met alle side dingen erbij. Ik vind alleen die rift missies niet zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Unity leuker dan Syndicate
Tof. Ik vond het op een gegeven moment repeterend worden. De setting is wel vet hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb syndicate nog niet gespeeld. Ben nu met unity klaar met sequentie 3. Dus heb nog wel even te gaan. Zeker met alle side dingen erbij. Ik vind alleen die rift missies niet zo.
En sommige van die Nostradamus enigmas zijn verrot moeilijk.
Denk het ook ja. Heb NMS toch maar even opgepikt net bij MM en bij mijn versie zat het er niet bij. Het idee erachter spreekt me toch wel aan dus wil het in ieder geval even proberen. Als het toch niks blijkt te zijn gaat ie deze week waarschijnlijk nog in de verkoop. Daarom ook een hard copy gehaald want meestal haal ik ook alles digitaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bij de luxe versie denk ik. Ik heb hem zelf digitaal gekocht, dat doe ik met alle spellen die mijn vriendin ook zou kunnen gaan spelen.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Heb NMS toch maar even opgepikt net bij MM en bij mijn versie zat het er niet bij. Het idee erachter spreekt me toch wel aan dus wil het in ieder geval even proberen. Als het toch niks blijkt te zijn gaat ie deze week waarschijnlijk nog in de verkoop. Daarom ook een hard copy gehaald want meestal haal ik ook alles digitaal.
Enige wat ik een beetje jammer vind is dat je skills afhankelijk zijn van je gear. En ik heb nog geen Co op missies gedaan. Geen idee of die een beetje leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tof. Ik vond het op een gegeven moment repeterend worden. De setting is wel vet hoor!
CDPRquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:34 schreef maniack28 het volgende:
Even deze delen:
[ afbeelding ]
Er zijn maar weinig game devs die zo oprecht kunnen zijn in wat hun passie is en wat ze proberen te bereiken. Sean is een van de meest bescheiden personen ooit imo
Als je die nog specifiek met iemand wilt doen die Nederlands kan en headset heeft wil ik ze ook wel doen. Laat maar weten. De meesten zijn best okquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Enige wat ik een beetje jammer vind is dat je skills afhankelijk zijn van je gear. En ik heb nog geen Co op missies gedaan. Geen idee of die een beetje leuk zijn.
Gewoon, dat het een space shooter/ exploration game is. Het is een EVE Online voor de casual gamer. Daar is enorme vraag naar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Serieus?Waar zit hem de hype in dan? De procedureel gegenereerde planeten? Leuke techniek en wordt al tijden in indie games gebruikt, maar vaak stelt het niet zoveel voor omdat je in plaats van dat je links moet je rechts moet. De game mechanics blijven hetzelfde.
Dit idd, zeker als je straks een basis etc zou kunnen bouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:56 schreef videonatic het volgende:
[..]
Gewoon, dat het een space shooter/ exploration game is. Het is een EVE Online voor de casual gamer. Daar is enorme vraag naar.
In theorie heb je wellicht gelijk maar als je een seed invoeren bij The Binding of Isaac vergelijkt met het genereren van een complex universum compleet met wildlife en zelfs muziek die procedural generated wordt dan doe je het algoritme wel wat te kort in mijn optiek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou ben ik hier niet specifiek gekomen om het spel af te zeiken, heb wel wat beters te doen. Maar is het niet zo dat het gewoon een combinatie is van een simpele fractal met een seed?
Een seed zoals we die in bijvoorbeeld factorio al kennen. Als je zorgt dat je algoritme relatief genereert heb je in principe gewoon een oneindig universum.
Als je als seed dan de coordinaten van je voertuig gebruikt dan ben je er al, overal ter wereld gelijk. Niet zo heel erg denderend dus. En wel degelijk dezelfde techniek als de welbekende indiegame die procedureel genereren. Alleen op grotere schaal en dan met die fractal. (als het zo werkt)
Klinkt goed. Als ik er aan ga beginnen dan geef ik wel een gil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je die nog specifiek met iemand wilt doen die Nederlands kan en headset heeft wil ik ze ook wel doen. Laat maar weten. De meesten zijn best ok
Klopt het is ook wel gaaf hoor wat ze er mee hebben gedaan, alleen kom ik dan toch weer terug op mijn oorspronkelijke punt: Ben bang dat juist door de focus op procedureel te leggen het spel juist saai wordt. Kijk of er nu een tonnetje of een parasol staat, of je links of rechts kunt, het blijft toch allemaal wel een beetje hetzelfde helaas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
In theorie heb je wellicht gelijk maar als je een seed invoeren bij The Binding of Isaac vergelijkt met het genereren van een complex universum compleet met wildlife en zelfs muziek die procedural generated wordt dan doe je het algoritme wel wat te kort in mijn optiek.
Het is nooit op dusdanig complexe, en op zo'n grote schaal toegepast, ik vind het vrij bijzonder dat je zo'n enorm universum (dat gelijk is voor een ieder), in 3 gigabyte kan proppen.
Verder mooi om te zien hoe dit topic en het hele internet al maanden compleet retard gaan om deze game. Zowel voor -als tegenstanders
Dat de game de meeste geweldige game ooit gaat worden voor de believers en de grootste flop ooit voor de non-believers is nu al een feit. De gaming community
Ik denk dat dat inherent is aan games met dit soort mechanics inderdaad, maar ik ga dan persoonlijk ook met dat soort verwachtingen de game in. Ik denk niet dat je een compleet universum kan verwachten waarin elke planeet uniek is, het is echt de grootte van het geheel dat indruk zal moeten maken. Wat dan wel hoop geeft is dat ze de mogelijkheid zullen toevoegen tot base -en spaceship building, dat zijn dan toch dingen die het langer interessant zullen maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klopt het is ook wel gaaf hoor wat ze er mee hebben gedaan, alleen kom ik dan toch weer terug op mijn oorspronkelijke punt: Ben bang dat juist door de focus op procedureel te leggen het spel juist saai wordt. Kijk of er nu een tonnetje of een parasol staat, of je links of rechts kunt, het blijft toch allemaal wel een beetje hetzelfde helaas.
Een Spelunky doet dat wel goed vind ik, de mechanics zijn vrij diep en blijven ook interessant na pakweg een honderd uur spelen. Zelfde met Binding of Isaac, puur omdat er zoveel verschillende mogelijkheden tot synergie tussen de verschillende items icm de randomised levels.quote:Indie games hebben soms ook oneindig levels, maar dat maakt het niet leuker om die levels te doen. Op een gegeven moment ben je gewoon door de game mechanics heen. Als ze die nou eens procedureel maken heb je aan mij een levenslange fan.
quote:Sony PlayStation on Tuesday afternoon sent invites for an event on September 7 called “PlayStation Meeting,” where the company will “share details about the PlayStation business.”
Earlier today, reports from Vice Gaming and Gameblog claimed PlayStation would hold an event that day to unveil its PlayStation 4 Neo, also known as the PlayStation 4.5.
If you’re unfamiliar, the Neo is expected to play all the current PlayStation 4 games out there, but offer more horsepower for better graphics and frame rates. It’s expected to also support 4K games, movies, and TV shows.
With that extra horsepower, the Neo will likely be the ideal console to power the company’s upcoming virtual reality headset, PlayStation VR, which arrives in October.
We look forward to learning more about the PlayStation 4 successor on September 7. The event starts at 3 p.m. ET.
http://www.businessinside(...)successor-neo-2016-8
De verwachting is dat de PS4.5 Neo binnen een paar maanden uitkomt en als die eenmaal uit is zal de normale PS4 wel in prijs dalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 05:31 schreef Rami. het volgende:
Is het te verwachten dat er een prijsdaling van de ps4 komt in de komende drie maanden? Nu een ps4 kopen of tijdens de release van bf1. Zou het uit kunnen maken qua prijs? In eerste instantie had ik 'm willen kopen voor bf1, maar nu ik Dark Souls 3 gezien heb..
Ik ben meer benieuwd naar de Xbox Scorpio, die volgens de geruchten gehakt maakt van de Neo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:43 schreef DKUp het volgende:
PlayStation Meeting op 7 september officieel![]()
PS NEO GENOT HYPE
[..]
21 uur gelukkig, beter dan 4 uur 's ochtendsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:43 schreef DKUp het volgende:
PlayStation Meeting op 7 september officieel![]()
PS NEO GENOT HYPE
[..]
Mja, een console met high end gaming PC specs zal ook de prijs krijgen van een high end gaming pc ben ik bang.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 05:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de Xbox Scorpio, die volgens de geruchten gehakt maakt van de Neo.
Als die geruchten en specificaties kloppen is het voor mij, als groot Sony man, daaraan Playstation.
Maar voorlopig voldoet mijn PS4 nog meer dan voldoende.
Ik zou sowieso rekenen op een tijdelijke aanbieding in november, vanwege Sinterklaas en kerst. Als Sony zelf de prijs niet laat zakken (ik denk wel dat ze dat gaan doen) dan zijn er wel retailers die er gratis games bij aan gaan bieden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 05:31 schreef Rami. het volgende:
Is het te verwachten dat er een prijsdaling van de ps4 komt in de komende drie maanden? Nu een ps4 kopen of tijdens de release van bf1. Zou het uit kunnen maken qua prijs? In eerste instantie had ik 'm willen kopen voor bf1, maar nu ik Dark Souls 3 gezien heb..
Er is ook nog het gerucht over een ‘slim’-model en in Japan is de levering van PS4s vrijwel stilgevallen. Misschien is de normale PS4 over een maand alleen nog uit oude voorraad leverbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou sowieso rekenen op een tijdelijke aanbieding in november, vanwege Sinterklaas en kerst. Als Sony zelf de prijs niet laat zakken (ik denk wel dat ze dat gaan doen) dan zijn er wel retailers die er gratis games bij aan gaan bieden.
Een BF1-bundel lijkt me ook heel waarschijnlijk.
Eindelijk een normale tijd inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:30 schreef Aether het volgende:
[..]
21 uur gelukkig, beter dan 4 uur 's ochtends
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 05:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De verwachting is dat de PS4.5 Neo binnen een paar maanden uitkomt en als die eenmaal uit is zal de normale PS4 wel in prijs dalen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou sowieso rekenen op een tijdelijke aanbieding in november, vanwege Sinterklaas en kerst. Als Sony zelf de prijs niet laat zakken (ik denk wel dat ze dat gaan doen) dan zijn er wel retailers die er gratis games bij aan gaan bieden.
Een BF1-bundel lijkt me ook heel waarschijnlijk.
Thx heren. Dan wacht ik het nog even af!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is ook nog het gerucht over een ‘slim’-model en in Japan is de levering van PS4s vrijwel stilgevallen. Misschien is de normale PS4 over een maand alleen nog uit oude voorraad leverbaar.
Ik vond hem wel oke. Gewoon wat je van een NFS game kan verwachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Need for speed 2015 leuk? Nu voor 20 in de store. Wel alleen online te spelen, dus niet offline.
Beetje vroeg om te zeggen dat er niets te doen is, het spel is 2 dagen uit. Het is vooral ontdekken wat je nou eigenlijk moet doen om verder te komen denk ik. Mijn eerste indruk is dat het een spel is waar je veel tijd in moet steken en er dan achter komt wat je er mee kan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Het idee is leuk de uitwerking een stuk minder. Er is zowat niks te doen. Er is zo goed als geen pvp. Een beetje rondlopen en rondvliegen en dat is het wel zo'n beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |