Dat is de 25e volgens mij, dag voor Juniorsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hangen op de tribune is niet echt inspannend.
Muziekje op in de auto en relaxen maar...
Kom je kijken in r'dam als Amsterdam daar speelt?
Donderdag en zaterdag over 3 weken...
Door volk wat denkt zoals jij hadden wij het strand gewoon helemaal voor ons zelf.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
We hadden een dagje strand gepland, maar dat was niet praktisch met het weer vandaag...
Ik moet volgende week richting Koblenz, vuurwerk koekeloeren met duffe, lachwekkende Duitsers...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2,5 uur rijden als alles meezit.
25 en 27 augustus, ja...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is de 25e volgens mij, dag voor Juniors
Het regende nauwelijks, het was meer de bewolking en de wind.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door volk wat denkt zoals jij hadden wij het strand gewoon helemaal voor ons zelf.
Zwemmen = nat
Regen = nat
Zwemmen in de regen = nat.
Dus.
Ik hou het in gedachtenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
25 en 27 augustus, ja...
http://www.knbsb.nl/compe(...)play-offs-competitie
Natte Fogelquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door volk wat denkt zoals jij hadden wij het strand gewoon helemaal voor ons zelf.
Zwemmen = nat
Regen = nat
Zwemmen in de regen = nat.
Dus.
Er ligt klein dorp vlakbij met Bierstube en goede schnitzels.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet volgende week richting Koblenz, vuurwerk koekeloeren met duffe, lachwekkende Duitsers...
Die hebben we vanavond voor volgende week maar vast gereserveerd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er ligt klein dorp vlakbij met Bierstube en goede schnitzels.
Als ze 1e of 2e worden, dan spelen ze in september/oktober ook nog daar.quote:
Ga je mij dan wel de regels uitleggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze 1e of 2e worden, dan spelen ze in september/oktober ook nog daar.
Tussendoor de EK honkbal in Hoofddorp, kan je ook nar toe komen...
Ze kennen me daar en krijg altijd wel plek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben we vanavond voor volgende week maar vast gereserveerd.
Het wordt erg druk namelijk dan...
Zeker, heb dat gisteren ook gedaan aan een vriend die mee was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je mij dan wel de regels uitleggen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, heb dat gisteren ook gedaan aan een vriend die mee was.
Zo moeilijk is het niet, slagbal met rondjes en ietsje meer regeltjes...
Kijk, dat geeft zo z'n privileges.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze kennen me daar en krijg altijd wel plek.
zeg gewoon dat je PP kentquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat geeft zo z'n privileges.
Ik kom er voor het eerst, dus dat heb ik nog niet...
Gezellig mee proosten en je komt al aardig eind daar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel wat, in een totaal andere plek dan waar die dumme Hollander komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |