quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn oudste kastje is ergens uit 1860 zoiets.
Morgenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Kan iemand mij voor morgenavond om 20:00 uur inroosteren?
DJ11 - Voice Over
quote:20:00 - 22:00
DJ11 - Voice Over
Geen idee, maar er zijn we weer genoeg programma's die weer de juiste namen aan je MP3's kunnen hangen!quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Mannen wat is een goede CD ripper? Ik ripte net een audio cd met WMP en alle namen waren verkeerd
Oh, heb je daar een naam van? Dan kan ik die eens draaienquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn we weer genoeg programma's die weer de juiste namen aan je MP3's kunnen hangen!
Oef, ehhhh Mediamonkey, geloof ik? En Picard. https://picard.musicbrainz.orgquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, heb je daar een naam van? Dan kan ik die eens draaien
Merci!quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ehhhh Mediamonkey, geloof ik? En Picard. https://picard.musicbrainz.org
Maar er zijn er nog wel meer.
iTunes...quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, heb je daar een naam van? Dan kan ik die eens draaien
Thanks! Dat werkt goedquote:
Ik gebruik het alleen maar om te rippen en vervolgens mijn iPod te vullen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks! Dat werkt goed
Ik vermijd iTunes al heel lang, misschien dat het tegenwoordig minder kut is dan vroeger
Je moet het echt in chronologische volgorde zien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Oh yeah.. zo'n avond waar de muziek lekkerder dan normaal klinkt
Wat heb je dan gedaan met sport?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb last van overdosis sport en geen inspiratie.
Ah!quote:
Sommige mensen moet je niet beschermen en gewoon een bijdrage laten doen aan Darwinisme..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ik zit nog steeds gesprekken tussen atheïsten en religieuzen te kijken!Echt hilarisch hoe veel van die rednecks redeneren!
"If we came from monkeys, why are there still monkeys?"
- "First of all, we evolved from apes and not monkeys, and second: if we Americans came from Europeans, then why are there still Europeans?"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |