hoorde dat een hotel medewerker mes in oog kreegquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hier.
Pullin' birds, getting mortal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hier.
zal me niks verbazen NG kan helemaal para wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoorde dat een hotel medewerker mes in oog kreeg
trollsciencequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:19 schreef SideEffect het volgende:
Niemand hier die contact heeft met dp buiten fok?
kan best zijn dat ik hem indirect wel eens een kaartje heb gestuurdquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:19 schreef SideEffect het volgende:
Niemand hier die contact heeft met dp buiten fok?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Altijd, fok sterft een langzame dood en de sc ook sinds deadprez' dood
indirect heb ik dp de hand geschudquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
kan best zijn dat ik hem indirect wel eens een kaartje heb gestuurd
Toch wel mooi als 'ie dadelijk gewoon weer post. Niet iedereen heeft de luxe zijn of haar rouwkaartjes te kunnen lezen.quote:
Ja Scotty. Rest is echtquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie van al die mannen vind je aantrekkelijkste?
alsquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch wel mooi als 'ie dadelijk gewoon weer post. Niet iedereen heeft de luxe zijn of haar rouwkaartjes te kunnen lezen.
1300 CP Lapras en iets in de 900 Flareon, rest is niet noemenswaardig. Wil er wel een Jolteon bij en heb ook genoeg candy maar heb geen haast. Ben al lvl 15.quote:
Dat van mij is helemaal treurig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1300 CP Lapras en iets in de 900 Flareon, rest is niet noemenswaardig. Wil er wel een Jolteon bij en heb ook genoeg candy maar heb geen haast. Ben al lvl 15.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |