Voor dat geld kun je maar beter ook het meisje erbij krijgen. Voor in het huishouden enzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahIk ben bijna jarig. Beter koopt iemand dit voor mij.
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, wil ook cadeautjes
ken geen militairenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Remqo het volgende:
Gewoon een grote beer winnen bij de schiettent op de kermis
Jij krijgt van mij wat andersquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spannend, ben je al zenuwachtig?
Dat vind ik ook kutquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Wel kut dat ik steeds meer richting de 30 ga.
Oudere videoclips, alles van voor de mid 00s zo`n beetje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er ook videoclips die niet vol staan met halfnaakte vrouwen die geil lopen te doen?
Dat is geen voordelige knuffel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hadde gij daar problemen mee dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er ook videoclips die niet vol staan met halfnaakte vrouwen die geil lopen te doen?
nee maar ik krijg alleen knuffels als ik er voor betaalquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen voordelige knuffel.
Ik ben straks alweer 27.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat vind ik ook kutWord over 4 maanden alweer 26
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar ik krijg alleen knuffels als ik er voor betaal
Zo jeetje, ouwe man.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat vind ik ook kutWord over 4 maanden alweer 26
Hmpf dat is waar. Kleiner mag ook wel hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen voordelige knuffel.
Ik ben blij dat je dit even met ons komt delen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Visserij het volgende:
Ik ben uit een groepsapp gezet omdat ik me negatief uitliet over Dirk Kuyt.
Mijn leven is tegelijk armer en rijker geworden
Thanks. Maar ik heb nog tot 25 september.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alvast RIPWas leuk je gekend te hebben
Echt een verrijking hequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit even met ons komt delen.
Nee hoor ik geef ze je gratisquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar ik krijg alleen knuffels als ik er voor betaal
Dat is nog maar 1,5 maandquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik heb nog tot 25 september.
Uit een groepsapp gezet wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Visserij het volgende:
Ik ben uit een groepsapp gezet omdat ik me negatief uitliet over Dirk Kuyt.
Mijn leven is tegelijk armer en rijker geworden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1,5 maand![]()
2 keer zuchten (of in mijn geval 4 keer hard hijgen) En het is om
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1,5 maand![]()
2 keer zuchten (of in mijn geval 4 keer hard hijgen) En het is om
Tuurlijk laten we hem toe man, een beetje kutten kan bestquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
smerige circkle jerk jullie, laat zo iemand gewoon toe man
wordtquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
misschien word ik wel vet knap als ik ouder wordt
Moet je die film van Ama kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netflix is ook maar gewoon ontzettend matig eigenlijk
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netflix is ook maar gewoon ontzettend matig eigenlijk
quote:
Ik hou van Netflix.quote:
had vandaag besteld maar was vergeten extra patat erbij te doen dus heb krulfrietjes in de airfryer gedaan, was idd primaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil even met jullie delen dat ik laatst patat/friet heb gehad uit de airfryer (bij mijn moeder) en dat vond ik goed te eten
De film van Ama?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je die film van Ama kijken.
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.quote:
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had vandaag besteld maar was vergeten extra patat erbij te doen dus heb krulfrietjes in de airfryer gedaan, was idd prima
als ik paarden wil zien kijk ik wel naar buiten naar het weilandquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.
ben geen ervaringsdeskundige maar ben sowieso geen fan van overvoerquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.
Dat weet ik Frank, vertelde ze gister alquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.
Oh ik vind die snacks wel goed te doen uit de oven maar patat nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen ervaringsdeskundige maar ben sowieso geen fan van overvoer
pizzatje maar verder niets
Je houd niet van chats, maar komt wel in een slow(fast) Chat.quote:
Die van aviko zijn best lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.
Denk, zeg het maar voor de zekerheid, anders kun je geen nachtelijke wandelingen in het donker door Hilversum meer maken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat weet ik Frank, vertelde ze gister al
omdatquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je houd niet van chats, maar komt wel in een slow(fast) Chat.
Je bent welkom maar participeer dan ook zo nu en dan
Huh?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk, zeg het maar voor de zekerheid, anders kun je geen nachtelijke wandelingen in het donker door Hilversum meer maken.
Mweh ik vond het maar niks. Doe mij maar frituur of airfryer (dat laatste vind ik misschien nog lekkerder ook). Snap ook niet waarom mijn moeder vrijdag patat heeft gekocht bij de snackbarquote:
vlees?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die Kwekkeboom bitterballen zijn wel lekker. Eens de oven aanzetten, heb trek gekregen door jullie.
Naast je Nederlandse liedjes had je toch een nieuwe camera of wat was het die je uittestte in het donker?quote:
hij is helemaal niet welkomquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ken je Happas?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die Kwekkeboom bitterballen zijn wel lekker. Eens de oven aanzetten, heb trek gekregen door jullie.
maar dit is toch klaagbaak, dus ik klaag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed punt, daar zit volgens mij ook vlees in ja. Godverdomme, mag niks meer.quote:
frituur blijft toch het beste mits schone oliequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ik vond het maar niks. Doe mij maar frituur of airfryer (dat laatste vind ik misschien nog lekkerder ook). Snap ook niet waarom mijn moeder vrijdag patat heeft gekocht bij de snackbar
Dan is het goed pokkerdepokquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
maar dit is toch klaagbaak, dus ik klaag.
en ik doe ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |