Ze moeten dat hoedje van zijn hoofd af smashenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Lekker eruit gesleept
Vooral die Duitser met dat hippe hoedje is rete irritant
Altijd die onderdrukking hè.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef noodgang het volgende:
Ze hebben het niet makkelijk met die Duitsers
Seven Nation Armyquote:
Risico's nemen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Er worden toch rare fouten gemaakt hoor
Het hangt van lös zand aan elkaar of jetzt geht lös.quote:
Mooi. Gelijk even een vraagje of je ook nog tussenstanden van de Nostradamus gaat plaatsen? Ik snap het als je daar echt geen zin en tijd in hebt hoor, maar wel even de vraagquote:
Misschien wel een keer, maar met 7 antwoorden is dat nog een beetje treurig. Vannacht eens kijken of er nog wat antwoorden bij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Gelijk even een vraagje of je ook nog tussenstanden van de Nostradamus gaat plaatsen? Ik snap het als je daar echt geen zin en tijd in hebt hoor, maar wel even de vraag
Tsja wat is moeten. Normaal wel, maar met beachen kan echt iedereen van iedereen winnen. Naja bijna iedereen van elkaar dan.quote:
Ah ik had nog niet door dat er maar zeven antwoorden definitief waren. Ik hoop dat ik hoger eindig dan plek 450 dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wel een keer, maar met 7 antwoorden is dat nog een beetje treurig. Vannacht eens kijken of er nog wat antwoorden bij zijn gekomen.
Laten we zeggen dat ik een keer bij 40-45 antwoorden wel een tussenstandje opmaak
Je stond er vrij goed voor volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik had nog niet door dat er maar zeven antwoorden definitief waren. Ik hoop dat ik hoger eindig dan plek 450 dat zou echt fantastisch zijn.
Dat zou best kunnen. Al begon ik bij Sochi ook heel goed, maar zakt ik in het laatste deel ver weg alsof ik Bauke ben na de tweede rustdag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je stond er vrij goed voor volgens mij.
Winterspelen zijn ook makkelijker te volgen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Al begon ik bij Sochi ook heel goed, maar zakt ik in het laatste deel ver weg alsof ik Bauke ben na de tweede rustdag.
Het typische is, dat ik dit jaar er helemaal niet mee bezig ben of ik antwoorden goed heb. Dat terwijl ik er nu veel meer mee gedaan heb dan twee jaar geleden. Maar zal misschien wel komen, omdat voor 80% van de vragen je pas over een week het antwoord weet.
Moet wel 2 punten verschil zijn toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:33 schreef Nattekat het volgende:
Met dit stuivertjewisselen gaan de Duitsers winnen hè
Dat uiteraard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Winterspelen zijn ook makkelijker te volgen natuurlijk
Nop. Eerste 21 wintquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet wel 2 punten verschil zijn toch?
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet wel 2 punten verschil zijn toch?
Een hattrick.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
3x achter elkaar scoren dan maar
Dat zeg ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |