Op sprong wordt vaak hoog gescoordquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Die Chinezen zetten wel flinke scores neer zeg
41quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe oud is Chusovitina inmiddels?
misschien heeft ze na haar sprong alleen nog een onderdeel geprobeerd waarop ze op een mooi resultaat hoopte?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:43 schreef Moira. het volgende:
Die Kroaatse Ana Derek haalt net nog op balk een 11.433. Bij unevenbars staat er 'did not start' en in de allaround results lijst staat er 'did not finish'.
Irritant dat ze die shit niet ff laten zien/uitleggen.
Ja, en de rest maar laat zitten? Raar verhaalquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien heeft ze na haar sprong alleen nog een onderdeel geprobeerd waarop ze op een mooi resultaat hoopte?
Er moet nog iemand op de evenwichtsbalk in actie komenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Moira. het volgende:
Ze zijn een wave aan het doen in de zaal tussen de rotaties door
Ohquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet nog iemand op de evenwichtsbalk in actie komen
Ik denk dat de jury het niet over de score van de vorige balk-ganger eens was. De volgende begint als de jury klaar is met het scoren van de voorganger, en dus op de volgende kunnen letten.quote:
Zouden ze nu tweede en vijfde mee staan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:58 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand toevallig wat de balk-score van de Weverszusjes was afgelopen testevent en WK?
Edit: Ik kan natuurlijk ook gewoon Googlen
Sanne Wevers: 14.800 (goud) op het TestEvent, en 14.333 (zilver) op het WK.
Lieke Wevers: 14.366 (brons) op het TestEvent
Dat moet vast wel goed zitten voor balkfinale, toch?
Ik zie geen huilende Ierse.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:07 schreef Cee het volgende:
M'n stream kapte er mee, nu zie ik een huilende Ierse, wat is er met 'r gebeurd?
Een aantal komen er sowieso nog wel overheen natuurlijk, maar ik denk dat Sanne sowieso wel in de top 8 zou staan als ze naar eigen kunnen scoort.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zouden ze nu tweede en vijfde mee staan.
Was volgens mij de Australische met een lage score op vloer, maar heb de oefening zelf gemist dus geen idee wat er mis ging.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:07 schreef Cee het volgende:
M'n stream kapte er mee, nu zie ik een huilende Ierse, wat is er met 'r gebeurd?
Oh, Australische blijkbaar dus, ik zag een niet-Aziatisch persoon met niet-regenboogpakje dus ik dacht dat 't een Ierse was.quote:
Zou trouwens ook wel kunnen, die had ook een lage score op vloerquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, Australische blijkbaar dus, ik zag een niet-Aziatisch persoon met niet-regenboogpakje dus ik dacht dat 't een Ierse was.
Ik heb alleen een huilende Belgische gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, Australische blijkbaar dus, ik zag een niet-Aziatisch persoon met niet-regenboogpakje dus ik dacht dat 't een Ierse was.
Geen Roemeens team?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:25 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij komt nu gelijk subdivisie 2 waar Rusland, Italië en mensen als Steingrüber en Ponor ook in zitten.
Normaal zou ik die als land allebei boven België schatten en onder Chinaquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Straks krijgen we Italië, Rusland en weer twee mixteams. Kunnen die er wat van?
Hebben die lopen slapen ofzo?quote:
En ze hebben Ponor boven Iordache gekozen als individualistquote:
Niet goed genoeg meer. En Iordache die geblesseerd is/was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben die lopen slapen ofzo?
Rusland sowieso, dat is samen met China en de VS nog steeds de top. Zullen wel weer de top 3 van de teamfinales bekleden. Mustafina, Spiridonova en Paseka verwacht ik wel ergens in de finales terug te zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Straks krijgen we Italië, Rusland en weer twee mixteams. Kunnen die er wat van?
Bizar. Toch wel een land wat er bij hoort.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg meer. En Iordache die geblesseerd is/was.
Nope, team is niet gekwalificeerd. Ze mochten maar 1 turnster sturen, en omdat Larisa Iordache (quote:
Tja 13e op het afgelopen WKquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bizar. Toch wel een land wat er bij hoort.
Zo jammer dat ze er niet isquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, team is niet gekwalificeerd. Ze mochten maar 1 turnster sturen, en omdat Larisa Iordache () wat zat te kwakkelen met blessures rond die tijd (nu niet meer) hebben ze voor Catalina Ponor gekozen. Is ook een ouwe rot in 't vak, maar had liever Iordache gezien
Slecht, matig. En met Iordache, Ponor, Jurca heb je toch een aardig team zou ik zeggenquote:
Ja, die had het ook echt verdiend. Hoop echt dat ze over 4 jaar nog steeds in de sport zit en alsnog op de OS komt.quote:
Denk dat ze voornamelijk gewoon pech hebben gehad de laatste tijdquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb je nog Bulimar. Die is toch ook best redelijk? Het is niet het Roemenië van 10 jaar geleden ofzo maar tis toch nog steeds een oke team zou ik zeggen
Nou ja, op het WK vond ik ze gewoon slecht, dat Iordache daarna geblesseerd raakte was wel pech.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat ze voornamelijk gewoon pech hebben gehad de laatste tijd
Ja maar ik bedoel meer de fouten die ze hebben gemaakt in hun oefeningen als 't erop aan kwam, da's soms ook gewoon pechquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, op het WK vond ik ze gewoon slecht, dat Iordache daarna geblesseerd raakte was wel pech.
Wil je finale sprong halen, moet je 2x springen en telt de gemiddelde score.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef Moira. het volgende:
Waarom staan er maar 3 resultaten bij sprong op die officiële Rio 2016 site. Ik wil gewoon alle resultaten zien
Zijn dat niet de enige die twee sprongen hebben gedaan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef Moira. het volgende:
Waarom staan er maar 3 resultaten bij sprong op die officiële Rio 2016 site. Ik wil gewoon alle resultaten zien
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wil je finale sprong halen, moet je 2x springen en telt de gemiddelde score.
Er zijn er maar 3 die dat gedaan hebben
Aaah zo ja, logisch iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zijn dat niet de enige die twee sprongen hebben gedaan?
Dat denk ik ook ja, die moeten het beter doen dan waarmee ze eerder medailles hebben gewonnenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:43 schreef Max23 het volgende:
Worden toch vrij behoorlijke scores op balk gehaald door een aantal turnsters.
Daar gaan de zusjes Wevers het nog lastig mee krijgen.
Goed voor de zusjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:46 schreef Moira. het volgende:
Oeiei, 13.033 voor Mustafina op balk, zonde
13.133, kijkt niet tevreden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:50 schreef Moira. het volgende:
Zo, wat een power van die Spaanse op vloer
Zal wel niet zo'n hoge moeilijkheidsgraad hebben gehad, als je dan op de utivoering wat laat liggen geeft dat een aardige klap vergeleken met de andere scoresquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Perez heeft wel een schattige uitstraling.
Goede foto.quote:
Ik denk dat ze naar rotatie kijken: dus Italie rotatie 1 > China rotatie 1quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Huh?
China op sprong: 44.515
Italië: 43.366
Grapjequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Huh?
China op sprong: 44.515
Italië: 43.366
Dat is ook niet handig danquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar rotatie kijken: dus Italie rotatie 1 > China rotatie 1
Testevent (14.800), op 't WK had ze 14.333quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Wevers nog steeds virtueel tweede met het resultaat van het wk.
Netjes!quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:01 schreef Max23 het volgende:
Overigens, mocht Eythora haar meerkampscore van het NK halen staat ze boven alle Chineesjes
Beste Chinees: 57.599
Eythora anderhalve maand geleden: 58.058
Nop, 4.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef Moira. het volgende:
Dit is dan denk ik de subdivisie met maar 3 groepen, aangezien er telkens maar 3 onderdelen bezet zijn
Nee hoor, 2 gemixte groepjes weerquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef Moira. het volgende:
Dit is dan denk ik de subdivisie met maar 3 groepen, aangezien er telkens maar 3 onderdelen bezet zijn
Sowieso, en Biles gaat ook onbereikbaar zijn, die zou er zo een 16 punter van kunnen makenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[...]
Die Noord-Koreaanse is natuurlijk een klasse apart geweest.
https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-2quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naja, ik snap er niks meer vanWie zit er nu op balk dan?
Ja daar zit ik ook te kijken, maar daar staat bovenin bij 'last score' telkens geen balk meer tussenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-2
Hier staat alles live
Dat onderdeel duurt het langst, omdat de jury daar langer moet overleggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook te kijken, maar daar staat bovenin bij 'last score' telkens geen balk meer tussen
Pff, wat zonde.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:10 schreef Max23 het volgende:
Mustafina 14.066 op vloer
Houdt niet over bij haar
Die gaat het nog lastig krijgen om uberhaupt een finale te halenquote:
Ja idd, hoop dat ze nog wel de allround kan halen maar dat zal ook krap wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat het nog lastig krijgen om uberhaupt een finale te halen
Ik had die bij de penalties verwacht.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs zonder die val nog maar een 11.333 dusIk ben een kenner
hahaha
Volgens mij is een val geen penalty maar aftrek in de uitvoering. Buiten de lijn stappen op de mat is bijv. wel een penalty. Weet eigenlijk niet zo goed wat daar nou wel/niet onder valt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had die bij de penalties verwacht.
Ja die heeft behoorlijk wat foutjes gemaakt. Is ook lastig als je gelijk in 't begin al valt en dan onder nóg hogere druk de rest van je oefening perfect moet uitvoeren.quote:
Staat in de OP. Volgens mij 22:40 uit m'n hoofd (edit: 22:25)quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:17 schreef marcodej het volgende:
Hoe laat moeten de Nederlandse meisjes?
Tering iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede balkoefening zegJezus.
Na 3x bijna eraf 2x helemaal eraf.
Is zeker wel kans op ja. Fingers crossed dat ze goed presteren vanavondquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Teamfinale voor NL moet toch echt mogelijk zijn als je naar het algehele niveau kijkt tot nu toe
2 andere Russinnen deden dat welquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:40 schreef Moira. het volgende:
Waarom ging Mustafina dan niet gewoon voor een sprongfinale? Waarom doet die nou weer maar 1 sprong? da's echt zonde
Ja precies, maar Mustafina had makkelijk genoeg kunnen scoren voor een sprongfinale, dus ik snapputniequote:
Zat al te denken dat dat vast familie is van de Kovacs van dat rekstokelementquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:50 schreef Pino112 het volgende:
Kovacs, wist niet dat ze ook kan turnen
Die kan ook goed bij de moderne vijfkamp meedraaien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:50 schreef Pino112 het volgende:
Kovacs, wist niet dat ze ook kan turnen
Echte witrussische naam ook.quote:
Wat is de moderne vijfkamp?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ook goed bij de moderne vijfkamp meedraaien.
Een combinatie van schermen, zwemmen, paardrijden, schieten en hardlopenquote:
Aightquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een combinatie van schermen, zwemmen, paardrijden, schieten en hardlopen
Moet je ff in de OP checkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat 3e subdivisie? Waarschijnlijk kan ik niet veel kijken en dus Gomez niet in actie zien
Bagger tijden. Na het eerste half uur kan ik waarschijnlijk niet veel meepakkenquote:
Ik ga 'm ook niet kijken. Brazilië zit daar in. Ik heb me gister vreselijk geërgerd aan het geschreeuw van al die Brazilianen daarquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bagger tijden. Na het eerste half uur kan ik waarschijnlijk niet veel meepakken
Ja ik was even bang dat Mustafina de 3e Russische zou worden maar ze pakt toch vrij soeverein de 2e plekquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:09 schreef Moira. het volgende:
Seda Tutkhalian heeft trouwens de voorlopige 1e plaats van de allaround van Mustafina weggepikt. Maar een kwalificatie zal dat voor beiden sowieso wel worden.
Ja, Spiridonova heeft geen sprong gedaan dus kwalificeert sowieso niet voor de allaround (weet niet waarom). Anders had die daar ook wel ergens gestaan denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik was even bang dat Mustafina de 3e Russische zou worden maar ze pakt toch vrij soeverein de 2e plek
Dat is heus wel genoeg voor een plaats bij de beste 24quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:17 schreef Moira. het volgende:
Steingruber 12.733 op balk maar komt alsnog op 56.899 voor de meerkamp, waarmee ze nu nog 4e staat.
Zeker wel ja, en terechtquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is heus wel genoeg voor een plaats bij de beste 24
Uchimura viel en eindigde tweede in de allround kwali van de mannenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Geeft wel aan dat de dames niet allemaal stabiele allrounders zijn, een dikke fout en je plaatst je nog steeds erg soeverein voor de allroundfinale
Zeker, maar zo gaat dat eigenlijk altijd. Iedereen maakt altijd ergens wel een dikke fout, de mensen die dat niet doen zijn vaak op 1 hand te tellen. Als je de rest maar goed doet (met genoeg moeilijkheid voor de D-score) is er nog ruimte genoeg voor je in zo'n allaround finale. De kunst is eigenlijk om het zo goed te doen dat je je foutjes kunt veroorloven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Geeft wel aan dat de dames niet allemaal stabiele allrounders zijn, een dikke fout en je plaatst je nog steeds erg soeverein voor de allroundfinale
quote:Turnster Céline van Gerner komt zondag met de Nederlandse ploeg in actie tijdens de kwalificatie van de olympische landenwedstrijd. Ze is voldoende hersteld van een achillespeesblessure om aan te treden op brug, balk, vloer en sprong.
Van Gerner, vier jaar geleden in Londen twaalfde op de olympische meerkamp, heeft wel enkele kleine wijzigingen in sommige oefeningen aangebracht om haar onderbeen te ontzien. Op balk turnt ze een volledige oefening, op brug is er een kleine aanpassing in de opsprong en haar vloerprogramma is teruggebracht naar twee series.
Sprong
Van Gerner komt op sprong als laatste Nederlandse turnster in actie. Ter plaatse wordt bekeken of het noodzakelijk is dat de turnster uit Overijssel springt.
De Nederlandse vrouwen komen vanaf 22.30 uur in actie in subdivisie 4. Rond 03.00 uur zijn alle beslissingen over finaleplaatsen bekend.
Gomez*quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:37 schreef loekf het volgende:
[..]
Wie ? Ik zit nog in de zwem stream, moet eigenlijk 2 of 3 tvs hebben.
15.1, dik eerstequote:Op zondag 7 augustus 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie balkoefening van die Braziliaanse hoor
Hoop dat er in ieder geval eentje te vinden isquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
15.1, dik eerste
Voor de zusjes Wevers wordt het wel heel lastig nu om de balkfinale te redden
Dan komt mijn Nostradamus ook precies uitquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop dat er in ieder geval eentje te vinden is
geen ideequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:15 schreef Max23 het volgende:
Weet iemand of 1 van de NL dames twee sprongen gaat doen?
Overigens zullen ze niet vaak in beeld komen vrees ik, met USA tegelijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:29 schreef Moira. het volgende:
Zo, we gaan er de rest van de avond eens even goed voor zitten
Dat denk ik ook niet nee, als ze zelfs Epke al niet lieten zien. Dan maar hopen dat we vannacht nog een samenvattinkje van Hansje meepikkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens zullen ze niet vaak in beeld komen vrees ik, met USA tegelijk
dat is wel erg jammer. Ben benieuwd en het is al heel erg leuk dat ze er bij zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens zullen ze niet vaak in beeld komen vrees ik, met USA tegelijk
Lekker begin.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:35 schreef Moira. het volgende:
14.533 voor van Gerner op de brug.
Douglas deed een nette vloeroefening
Moah, 't is nog geen grote blunder. Kan nogquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de landenwedstrijd ook niet erg lekker.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:33 schreef Moira. het volgende:
Ik ben érg benieuwd hoe Douglas het gaat doen. Ik hoop dat ze haar plaatsje in het team wel waar maakt, anders is 't wel erg zuur hoe dat allemaal is gegaan.
Van de balk moeten ze het sowieso ook niet hebben. Daar hebben de Britten nette scores neergezet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moah, 't is nog geen grote blunder. Kan nog
Heeft behoorlijk matig gepresteerd het afgelopen seizoen, had eigenlijk niet geselecteerd mogen worden voor de OS maar hun coach ging voor ervaring.quote:
Vooral heel irritant als de brazilianen bezig zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:41 schreef kilon het volgende:
Wel irritant dat het gejuich van het publiek niet zo vaak matcht met wat je ziet. Logisch met meerdere oefeningen tegelijk, maar wel hinderlijk als je niet commentaar hebt om op te focussen.
Ja. Plus dat dan meestal het geluid ook nog gefilterd wordt, waardoor je vooral het geluid hoort rondom datgene wat je ziet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:41 schreef kilon het volgende:
Wel irritant dat het gejuich van het publiek niet zo vaak matcht met wat je ziet. Logisch met meerdere oefeningen tegelijk, maar wel hinderlijk als je niet commentaar hebt om op te focussen.
Ja, maar niet met turnen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
Hoe staan we er voor? Hebben we al goud?
Fixedquote:
Neeeeequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Onderdeel vloer moeten ze schrappen.
die is gestoptquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Bieberrr het volgende:
Waarom zit er geen commentaar bij die streams? Echt mega irritant.
Doet McKayla Maroney niet mee?![]()
Omdat ze niet voor 10-20 streams tegelijk commentaar kunnen leveren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Bieberrr het volgende:
Waarom zit er geen commentaar bij die streams? Echt mega irritant.
Doet McKayla Maroney niet mee?![]()
Sanne doet nooit een hele meerkamp.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Max23 het volgende:
Overigens doet Sanne geen vloer en geen sprong, die gaat dus niet voor de meerkamp
Vera doet geen brug en balk
De rest doet wel alles, waarbij Celine misschien geen sprong doet (moet als laatste van de 4, dus alleen als het echt moet)
Zo goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Moira. het volgende:
15.733 voor Biles op vloerBijna een heel punt boven de nummer 2
Waarom vergelijk je ze met de Britten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
43,8 in totaal.
De Britten (die ze moeten verslaan) hadden 44,6. Dus hopelijk kan er op de andere onderdelen nog wat gevonden worden
Ze heeft nog wel een Instagram overigens als je daar interesse in hebt.quote:
Ik dacht heel even dat er maar 4 doorgingen. Kwam er te laat achter om nog even te fixen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je ze met de Britten?
Je kan beter naar Duitsland kijken. Zou al heel knap zijn als ze dat halen
Nette scores op de brug.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een korte samenvatting? Kom net binnen van het judo
Je zegt het alsof je net zelf van de mat gestapt bentquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een korte samenvatting? Kom net binnen van het judo
Even gechecked en damnquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel een Instagram overigens als je daar interesse in hebt.
Volgens mij zeg je over 4 jaar dat je fan bent van een Italiaanse judoka sinds Rioquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook wel fan van Raismann sinds Londen
Ik ook wel. Zeker omdat ze iets minder de uitstraling van kindvrouwtje heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook wel fan van Raismann sinds Londen
Ze hoeft het huis in ieder geval niet meer te soppen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je over 4 jaar dat je fan bent van een Italiaanse judoka sinds Rio
Ik ben ook meer van het westerse turnen, wat krachtiger dan al die kleine oosterse meisjes.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook wel. Zeker omdat ze iets minder de uitstraling van kindvrouwtje heeft.
Sowieso.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je over 4 jaar dat je fan bent van een Italiaanse judoka sinds Rio
Maarja, hun eindscore is wel een realistischer doelquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond vergelijken met de Engelsen leuker, die Duitsers hebben echt een geweldige score op de brug
Dat sowieso. Al heb je juist ook bij de Amerikaanse er juist wel van die kindvrouwtjes bijlopen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het westerse turnen, wat krachtiger dan al die kleine oosterse meisjes.
Jep. Al zijn de verschillen wel heel erg klein. Pas na Duitsland komt er een flink gat naar Italié.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, hun eindscore is wel een realistischer doel
Jij komt net van de judomat af, dan zie je het niet zo scherp meer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Nederlandse pakjes wel typisch Nederlands.
Dat is wel iets wat typisch bij het turnen past....quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Klaveren klinkt ook nog alsof ze 12 is.
Mooi meisjequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Klaveren klinkt ook nog alsof ze 12 is.
Brug was toch net? Ze staan nu op balk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef TheArt het volgende:
Dan nu het toestel waarom alles draait bij Nederland. Is brug goed dan is zelfs een teamfinale mogelijk. En natuurlijk hopelijk een finaleplaats voor Sanne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |