Misschien dat de Nederlanders met de kennis van nu wel kunnen winnen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:44 schreef Acheronacis het volgende:
Zenden ze nu weer dezelfde wielrenwedstrijd uit die we gisteren al gezien hebben![]()
Hij zal inderdaad niet 2 keer dezelfde fout maken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:47 schreef noodgang het volgende:
Ik denk dat Nibali deze keer wel recht blijft
NPO Sport is gewoon het backup kanaal mocht NPO1 uit de lucht gaan. Service hè.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:49 schreef Arnhemunited het volgende:
Als je denkt live sport te zien door naar NPO sport te zappen kom je bedrogen uit. Ook daar de herhaling van het wielrennen.
Vast wel. Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:50 schreef Nibb-it het volgende:
Is er een reden dat de streams niet van commentaar worden voorzien? Heeft dat met rechten te maken?
ik zal dat ook even gaan doenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Aguero het volgende:
Niet dat het zal helpen maar toch maar even een klachtje ingestuurd.
https://over.nos.nl/uw-reacties/uw-vraag-of-reactie
Waar zaten ze naast? Een blunder à la Irizar Bakelants? Heb t op Sporza gekeken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want dat commentaar van de NOS zat er gelukkig helemaal niet naast.
Niet dat het gaat helpen maar ga het toch even doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Aguero het volgende:
Ze bleven volhouden dat Ricco Nibali was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:52 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Waar zaten ze naast? Een blunder à la Irizar Bakelants? Heb t op Sporza gekeken.
Goed accounttwitter:NOSirritaties twitterde op zondag 07-08-2016 om 15:49:57Als vervanger van het roeien heeft de NOS alle herhalingen van Ter land ter zee en in de lucht gekocht reageer retweet
Majka zou echt absoluut winnen. Zelfs toen Krek er 2 seconden achter zat, kon de titel Majka niet meer ontgaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:52 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Waar zaten ze naast? Een blunder à la Irizar Bakelants? Heb t op Sporza gekeken.
Ook maar even gedaan:quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Aguero het volgende:
quote:Beste mensen van NOS Sport,
Gefeliciteerd met jullie Olympisch Record analyseren en herhalen!
Ik zit al vanaf 14:00 klaar om te genieten van live sport, maar ik moet het doen met de zoveelste herhaling van het wielrennen en beachvolleybal, terwijl er zoveel mooie sport live bezig is. Ik ben gewoon bang dat we tot de start van het dameswielrennen gewoon geen livesport gaan zien. Nul, noppes, nada.
Ook heb ik gisteravond en -nacht naar enorm veel gebabbel geluisterd. Ik dacht op een gegeven moment dat ik naar een herhaling van een gesprek zat te kijken, maar het was een andere presentator die dezelfde vraagjes aan dezelfde analist aan het stellen was.
Tussen het einde van het wegwielrennen en middernacht is er geen livesport meer geweest.
Jammer dat sport jullie niet interesseert zodra er geen Nederlanders bij betrokken zijn.
Met vriendelijke groet,
M. de Jong
Kunnen we weer eens een Nederlanderse bokser zien na Arnold VDL en Delibas krijgen we niks te zien..quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:59 schreef chufi het volgende:
En weer niet live bij een NED event bij het boksen
quote:Het is werkelijk schandalig hoe de NOS de olympische spelen in beeld brengt. Weinig live sport, veel herhalingen en alleen maar geouwehoer op een bankje met gasten. Voorbeeld nemen aan de Duitse, Begische en Engelse zenders die live sport uitzenden en niet nog een keer de volgende dag een wielerwedstrijd gaan herhalen terwijl er weerT ik hoeveel live sport in RIO aan de gang is. GA SPORT UITZENDEN EN MINDER OUWEHOEREN NOS! DIT IS HOPELOOS. Op het FOK forum, het grootste forum in Nederland zijn mensen heel erg boos op de NOS. Kom een kijkje nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |