Ik had het ook niet meteen door.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste sporten zijn onderweg in Rio de Janeiro, met onder meer de strijd om het goud in het schieten.
- Schieten: finale 10 meter luchtpistool mannen - livestream
- Schieten finale 10 meter luchtgeweer vrouwen - livestream
Stagiair heeft niet door dat het herhalingen zijn
Ik wist het ook niet zeker, maar toen ik de deelnemers zag (die gisteren ook meededen) wel. Daar mag de NOS zich wel even over inlezen. Bovendien hadden ze met 1 klik kunnen kijken of er wel een schietcompetitie zou zijn volgens het schemaquote:
Ik heb het opgezocht, ik heb gisteren niet gekeken, maar ik vond het wel erg vroeg voor een finale.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker, maar toen ik de deelnemers zag (die gisteren ook meededen) wel. Daar mag de NOS zich wel even over inlezen. Bovendien hadden ze met 1 klik kunnen kijken of er wel een schietcompetitie zou zijn volgens het schema
De 50m stofzuigen is nog interessanter.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
10m luchtpistool is stiekem gewoon bezig. Alleen de vrouwen nu.
Dit zou een mooi moment zijn om gewoon wat turnen mee te pakken ja. Waarom voor de tweede keer deze wedstrijd integraal herhalenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
En ondertussen op Nederland 1 gewoon weer volle bak herhalingen in plaats van diverse sporten laten zien
Beachvolleybal, judo, boogschieten, turnen, tafeltennis, handbal, allemaal op programma alleen ziet u het niet
Ze zullen wel pas om 16.00 wakker wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zou een mooi moment zijn om gewoon wat turnen mee te pakken ja. Waarom voor de tweede keer deze wedstrijd integraal herhalen
Zo zal het de komende twee weken wel blijven gaan, dat is nu wel duidelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja hallo, er zijn geen Nederlanders bezig. Waarom zou je dan sport uitzenden?
Misschien nog wat turnen. Daar houdt het op ben ik bangquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zo zal het de komende twee weken wel blijven gaan, dat is nu wel duidelijk.
Als er geen Nederlanders meedoen zullen we er op atletiek en zwemmen na niks van gaan zien op tv.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig geen Nederlanders actief momenteel.
Dus ga je samenvatten, Rio Live herhalen, een documentaire uitzenden, reclameblokken instarten.quote:
Is dat een voorwaarde om live sport uit te zenden?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Nederlanders actief momenteel?
Voor de NOS blijkbaar wel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat een voorwaarde om live sport uit te zenden?
Commentarentekort bij de NOS.twitter:Timotsjoek twitterde op zondag 07-08-2016 om 15:32:49@Tijmenl @Ponckster Komt omdat het roeien is uitgesteld. We hebben niet voor alles (meteen) een commentator beschikbaar. reageer retweet
Die vraag stel ik mezelf standaard als ik NOS kijk, triest dat dat moet, maar dat hebben ze zelf veroorzaakt.quote:
Maar wel een hoop gasten uitnodigen voor oninteressante voor- en nabeschouwingen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:37 schreef marcodej het volgende:
Commentarentekort bij de NOS.twitter:Timotsjoek twitterde op zondag 07-08-2016 om 15:32:49@Tijmenl @Ponckster Komt omdat het roeien is uitgesteld. We hebben niet voor alles (meteen) een commentator beschikbaar. reageer retweet
Ik vrees dat we tot het wegwielrennen geen livesport krijgen.
Lijkt mij van wel? NOS zal zich wel focussen op de Nederlanders.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat een voorwaarde om live sport uit te zenden?
Normaal bemoeien wij ons Nederlanders met heel de wereld maar nu is dat opeens niet het geval?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel? NOS zal zich wel focussen op de Nederlanders.
Want dat commentaar van de NOS zat er gelukkig helemaal niet naast.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:41 schreef marcodej het volgende:
JAAAA, de laatste 20 km van de wegwedstrijd!
Hebben ze vast opnieuw ingesproken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want dat commentaar van de NOS zat er gelukkig helemaal niet naast.
Ik denk dat Hans zelfs kruipend naar de turnhal wil gaan om nu live te gaan (als hij daar niet al aanwezig is).quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:37 schreef marcodej het volgende:
Ik vrees dat we tot het wegwielrennen geen livesport krijgen.
Service toch? Er zijn vast mensen die gisteren niet live konden kijken en de 10 herhalingen ook gemist hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:44 schreef Acheronacis het volgende:
Zenden ze nu weer dezelfde wielrenwedstrijd uit die we gisteren al gezien hebben![]()
Dit is geen herhaling; dit is gewoon live met een beetje vertraging.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:44 schreef Acheronacis het volgende:
Zenden ze nu weer dezelfde wielrenwedstrijd uit die we gisteren al gezien hebben![]()
Misschien dat de Nederlanders met de kennis van nu wel kunnen winnen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:44 schreef Acheronacis het volgende:
Hij zal inderdaad niet 2 keer dezelfde fout maken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:47 schreef noodgang het volgende:
Ik denk dat Nibali deze keer wel recht blijft
NPO Sport is gewoon het backup kanaal mocht NPO1 uit de lucht gaan. Service hè.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:49 schreef Arnhemunited het volgende:
Als je denkt live sport te zien door naar NPO sport te zappen kom je bedrogen uit. Ook daar de herhaling van het wielrennen.
Vast wel. Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:50 schreef Nibb-it het volgende:
Is er een reden dat de streams niet van commentaar worden voorzien? Heeft dat met rechten te maken?
ik zal dat ook even gaan doenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Aguero het volgende:
Niet dat het zal helpen maar toch maar even een klachtje ingestuurd.
https://over.nos.nl/uw-reacties/uw-vraag-of-reactie
Waar zaten ze naast? Een blunder à la Irizar Bakelants? Heb t op Sporza gekeken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want dat commentaar van de NOS zat er gelukkig helemaal niet naast.
Niet dat het gaat helpen maar ga het toch even doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Aguero het volgende:
Ze bleven volhouden dat Ricco Nibali was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:52 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Waar zaten ze naast? Een blunder à la Irizar Bakelants? Heb t op Sporza gekeken.
Goed accounttwitter:NOSirritaties twitterde op zondag 07-08-2016 om 15:49:57Als vervanger van het roeien heeft de NOS alle herhalingen van Ter land ter zee en in de lucht gekocht reageer retweet
Majka zou echt absoluut winnen. Zelfs toen Krek er 2 seconden achter zat, kon de titel Majka niet meer ontgaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:52 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Waar zaten ze naast? Een blunder à la Irizar Bakelants? Heb t op Sporza gekeken.
Ook maar even gedaan:quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Aguero het volgende:
quote:Beste mensen van NOS Sport,
Gefeliciteerd met jullie Olympisch Record analyseren en herhalen!
Ik zit al vanaf 14:00 klaar om te genieten van live sport, maar ik moet het doen met de zoveelste herhaling van het wielrennen en beachvolleybal, terwijl er zoveel mooie sport live bezig is. Ik ben gewoon bang dat we tot de start van het dameswielrennen gewoon geen livesport gaan zien. Nul, noppes, nada.
Ook heb ik gisteravond en -nacht naar enorm veel gebabbel geluisterd. Ik dacht op een gegeven moment dat ik naar een herhaling van een gesprek zat te kijken, maar het was een andere presentator die dezelfde vraagjes aan dezelfde analist aan het stellen was.
Tussen het einde van het wegwielrennen en middernacht is er geen livesport meer geweest.
Jammer dat sport jullie niet interesseert zodra er geen Nederlanders bij betrokken zijn.
Met vriendelijke groet,
M. de Jong
Kunnen we weer eens een Nederlanderse bokser zien na Arnold VDL en Delibas krijgen we niks te zien..quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:59 schreef chufi het volgende:
En weer niet live bij een NED event bij het boksen
quote:Het is werkelijk schandalig hoe de NOS de olympische spelen in beeld brengt. Weinig live sport, veel herhalingen en alleen maar geouwehoer op een bankje met gasten. Voorbeeld nemen aan de Duitse, Begische en Engelse zenders die live sport uitzenden en niet nog een keer de volgende dag een wielerwedstrijd gaan herhalen terwijl er weerT ik hoeveel live sport in RIO aan de gang is. GA SPORT UITZENDEN EN MINDER OUWEHOEREN NOS! DIT IS HOPELOOS. Op het FOK forum, het grootste forum in Nederland zijn mensen heel erg boos op de NOS. Kom een kijkje nemen!
Mullenberg moet toch pas om 23:45?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:59 schreef chufi het volgende:
En weer niet live bij een NED event bij het boksen
...zou ik van de heren en dames NOS toch graag willen weten hoe ze zich hieruit lullen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:32 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik kon zo'n beetje de helft van de nachtelijke uitzending doorspoelen omdat er talking heads in beeld waren.
Als je zo laat nog de moeite doet om sport te kijken...dat zou je toch het liefst sport zien.
Ze heten geen nos meer he?quote:Het is werkelijk schandalig hoe de NOS de olympische spelen in beeld brengt. Weinig live sport, veel herhalingen en alleen maar geouwehoer op een bankje met gasten. Voorbeeld nemen aan de Duitse, Begische en Engelse zenders die live sport uitzenden en niet nog een keer de volgende dag een wielerwedstrijd gaan herhalen terwijl er weerT ik hoeveel live sport in RIO aan de gang is. GA SPORT UITZENDEN EN MINDER OUWEHOEREN NOS! DIT IS HOPELOOS. Op het FOK forum, het grootste forum in Nederland zijn mensen heel erg boos op de NOS. Kom een kijkje nemen!
De NOS doet ook nog eens aan keiharde discriminatie, robots mogen blijkbaar geen klachten insturen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Aguero het volgende:
nee niet bij de nos blijkbaar, tijdsverschil met brazilquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit is toch gisteren uitgebreid uitgezonden?
Ik heb ze net de suggestie gestuurd de naam van het programma te veranderen van Rio Live in Rio Herhaling en Analyse. Ik vind het minachting van al die sporters die vier jaar lang hard hebben gewerkt voor hun moment van glorie om die te negeren ten faveure van herhalingen en eindeloze studio-interviews.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:03 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de NOS arrogant genoeg is om voor iedere klacht die hier staat wel een (in hun ogen) zinnige verklaring te hebben waarom ze iets wel of niet doen. Ongetwijfeld eindigt ieder antwoord met het woord 'streams'.
Maar op basis van onderstaande:
[..]
...zou ik van de heren en dames NOS toch graag willen weten hoe ze zich hieruit lullen.
Zou ZDF moeten zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:08 schreef Kansenjongere het volgende:
Welke Duitse zenders zenden livesport uit? Toen ik net een zappronde deed hadden de Duitsers een reportage over Steffi Graf, dat is zelfs voor de NOS te oud om te herhalen.
ZDF, live tennis nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:08 schreef Kansenjongere het volgende:
Welke Duitse zenders zenden livesport uit? Toen ik net een zappronde deed hadden de Duitsers een reportage over Steffi Graf, dat is zelfs voor de NOS te oud om te herhalen.
Hadden ze het EK ook kunnen skippenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja hallo, er zijn geen Nederlanders bezig. Waarom zou je dan sport uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |