Staaf op 10.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat lekker dit joh.
En dan te bedenken dat we ook nogBerghuis
en
![]()
Gustafson
![]()
hebben
Ja joh, zet de Coolsingel maar alvast af.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat lekker dit joh.
En dan te bedenken dat we ook nogBerghuis
en
![]()
Gustafson
![]()
hebben
Veel wedstrijden gemist dusquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:20 schreef GGMM het volgende:
Jongens, dit is het beste Feyenoord dat ik in 5 jaar heb gezien!
Neequote:Op zondag 7 augustus 2016 13:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heeft Kuyt gescoord? Ik kijk pas net.
2x Elia, 1x Vilhenaquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heeft Kuyt gescoord? Ik kijk pas net.
Hij zei 100% 'doe ff normaal' voordat hij hem feliciteerde. Zo is onze dorpspredikant.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Lekker bezig. Het leek eventjes of Kuyt Elia corrigeerde bij de 0-3 met z`n juichen of lag dat aan mij?
Gun Jorgensen ook nog wel erg een goal. Staat goed te spelen
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:23 schreef Typisch het volgende:
"Elia niet goed genoeg voor dit Feyenoord" - onlogisch
Da's wat overdreven, maar je moet niet heel gek opkijken als het toch nog spannend wordt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Als dit gewoon net zo gaat als het gemiddelde seizoen van Feyenoord krijgen ze er na de rust nog 5 om de oren.
Wat stond erop?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Ze gaan diepgaand onderzoek doen bij fox naar de scheenbeschermer affaire.
Hij mist (nog) flair en wat zelfvertrouwen, maar die gaat nog wel doorgroeien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Woudenberg speelt niet eens wonderbaarlijk goed, maar wat een rust straalt die jongen uit. Heerlijk.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Ze gaan diepgaand onderzoek doen bij fox naar de scheenbeschermer affaire.
Gelukkig blijft een eigen goal van van Beek ons bespaard.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wat overdreven, maar je moet niet heel gek opkijken als het toch nog spannend wordt.
Bij de 0-4 (of als er na 60 minuten nog 3 goals marge is) ga ik pas rustig kijken.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Botteghin krijgt een 4 trouwens so far. Aantal keer kan ie zo door spelen op Karsdorp, doet ie tikkie terug .... klootzak.
Ik vond hem juist best offensief. Hij kwam tot over de middenlijn bij die steekpass op Toornstraquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Botteghin krijgt een 4 trouwens so far. Aantal keer kan ie zo door spelen op Karsdorp, doet ie tikkie terug .... klootzak.
Hoe oud ben je, 12?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Van DonRaja mag deze niet
[ afbeelding ]
Mag in ieder geval hopen dat Kongolo op die plek blijft staanquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:33 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik liever Botteghin zie dan vBeek
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:33 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik liever Botteghin zie dan vBeek
Scheelt je + 5 op doelsaldo aan het eind van het seizoejquote:
1e helft... Nu hopen dat ze het de 2e ook vol kunnen houden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:36 schreef MPC60 het volgende:
Kijk ik een keer niet, spelen ze blijkbaar goed voetbal.
Ja, als hij weer zo'n schijtperiode heeft als afgelopen seizoen begin tweede helft wel ja. Maar verder.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt je + 5 op doelsaldo aan het eind van het seizoej
Zal die wel willen verkopen met z'n kledingmerk.quote:
'Houd die camera bij je en ga weg!'quote:
Kramer 2.0quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:47 schreef Gert het volgende:
Jörgensen lijkt niet echt een koele afmakert...
Voorin laat hij iedereen wel beter spelen dus hou maar lekker erinquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:47 schreef Gert het volgende:
Mwa, geef hem ff. Vind hem al meer aan het spel bijdragen dan Kramer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:47 schreef Gert het volgende:
Vinger uit de kom, dokter kreeg m in het veld niet terug, dus de catacomben in. Elia boos omdat hij niet gewisseld wilde worden. Rent vanuit de catacomben zo weer het veld in, met vinger nog uit de kom volgens mijquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat gebeurde er precies met Elia? Moest ff bellen
Meteen bijna een assistquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Vinger uit de kom, dokter kreeg m in het veld niet terug, dus de catacomben in. Elia boos omdat hij niet gewisseld wilde worden. Rent vanuit de catacomben zo weer het veld in, met vinger nog uit de kom volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |