Bedankt voor je mening.quote:
Met succes want het is ernstig druk met mensen die klaar zitten om te kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 04:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om de kijker te enthousiasmeren he
Ik deed een poging om onlogisch na te doen.quote:
quote:
wat doet ze raar met haar mond.quote:
Oh zij.quote:
En nog is dat dan schoner dan de baai van Rio.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:13 schreef Szura het volgende:
Ik ga ff een flink zwembad vol pissen en daarna pakken we zilver
Tot zo
De hint niet snappen >>> mannenpapquote:Op zondag 7 augustus 2016 04:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat doet ze raar met haar mond.
In 2008 denk ik zo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Nederland ooit op dag 1 al goud gepakt?
Acht jaar geleden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 2008 denk ik danquote:Op zondag 7 augustus 2016 04:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk.quote:
Hoi Mani, wij juichen hier al de hele nacht voor de Antiguaanse zwemmers in de halve finales en finalesquote:Op zondag 7 augustus 2016 04:14 schreef Mani89 het volgende:
Staat Johan Kenkhuis nog ergens op een gayboat dat hij de analyse niet doet?
Valt alleen niet veel te juichen dan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoi Mani, wij juichen hier al de hele nacht voor de Antiguaanse zwemmers in de halve finales en finales
Lig jij niet in het ziekenhuis?quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:14 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben je gevoel voor humor in ieder geval niet weggesneden! Hahaha!quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:14 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |