quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:08 schreef Poepz0r het volgende:
Wel respect voor Dekker hoor. Kanker en dan zo terugkomen![]()
Wij zitten op 1 lijn. Transseksueel denk ik. Beetje playbacken als een wijf in een kroeg in Mokum.quote:
Hoe oud ben je, 12?quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:06 schreef Poepz0r het volgende:
Ben ik de enige die Kromo een keer snoeihard zwemles zou willen geven
Hij heeft flink ingeslagen afgelopen maand.quote:
Zit samen in de klas met Fylax.quote:
zou t best redden jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 04:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij had nog een paar uurtjes door gewild?
Dekkertje is toch vaak juist de minste?quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:10 schreef Szura het volgende:
Inge gun ik het het meest
Dekkertje wat doe je nu
Owhja idd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
Dione en Herman wisselen dit geloof ik af. Dus morgen zit hier Dione te giechelen
Constant kinderachtige posts plaatsen, dan krijg je dat he.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even relaxed Hans. Je werd net aardig.
Nee vaak gewoon gemiddeld tot goed.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:10 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dekkertje is toch vaak juist de minste?
4 medailles op 4 Spelen, dat is echt geniaalquote:Op zondag 7 augustus 2016 04:10 schreef Szura het volgende:
Inge gun ik het het meest
Dekkertje wat doe je nu
Sexy Helen op de BBC ook.quote:
Dacht dat we hier een broederliefde aan het opbouwen warenquote:Op zondag 7 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Constant kinderachtige posts plaatsen, dan krijg je dat he.
Ik niet, moet toch wel een paar uur slaap pakken om daarna te werkenquote:
Ze doen er alles aan om de kijker te enthousiasmeren hequote:Op zondag 7 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
"Nu niet meer weg gaan van de tv"
Nou, vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |