De Jan Boskamp van het zwemmen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft het nu ook over de Engelsman en de Japanner. Die Nederlander denkt gewoon graag in nationaliteiten.
Ranomiquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ranomi gaat ervoor. De anderen niet blijkbaar
Sun moet nog geschrapt worden.quote:
Blijkbaar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ranomi gaat ervoor. De anderen niet blijkbaar
Robin Haase wel; ZET DIE MUZIEK UITTTTTquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:43 schreef superniger het volgende:
Heeft Femke nog last van haar demonen?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar was is nou beter? Een pakhaas of een dopingkonijn?
Nog een uur ongeveer.quote:
Herman vindt het ook een beetje laat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:43 schreef marcodej het volgende:
Herman heeft een stuk minder met zwemmen dan met wielrennen, dat merk je wel.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:43 schreef TheArt het volgende:
Horton als kind op de foto met Hackett
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:43 schreef TheArt het volgende:
Horton als kind op de foto met Hackett
[ afbeelding ]
Bereid je maar voorquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:44 schreef marcodej het volgende:
Als ze nu geen medaille winnen gooi ik de tv uit het raam en ga ik huilend naar bed.
De kans is dus groter dat je tv uit het raam belandt dan nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:44 schreef marcodej het volgende:
Als ze nu geen medaille winnen gooi ik de tv uit het raam en ga ik huilend naar bed.
Niet vergeten te filmen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:44 schreef marcodej het volgende:
Ga maar zakdoeken pakkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:44 schreef marcodej het volgende:
quote:
Ik vind jullie heel negatief.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
De kans is dus groter dat je tv uit het raam belandt dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |