quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik roep hier net: "Wat een mooi pakje"
Ah, tegelijkertijd met Gomez dus. Kan ik me die hele subdivisie mooi focusen op het turnen. Wanneer is de VS? Die wil ik ook graag zienquote:
Bij de stream kun je dan ook naar boven scrollen, daar boven alle sporten kun je dan ook NOS Rio Live streamenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Cee het volgende:
Roept er iemand als dit live op de NOS is met Hans? Dan zap ik even over van m'n stream naar de tv.
Er zijn er 5?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
4e, daarna komt nog de 5e. Tijd staan in OP
Het zijn er vijf hèquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, tegelijkertijd met Gomez dus. Kan ik me die hele subdivisie mooi focusen op het turnen. Wanneer is de VS? Die wil ik ook graag zien
Haha ja, zijn er 5. Zitten minder teams in 1 divisie omdat er hier maar 4 toestellen zijn om op te turnen, bij de mannen 6.quote:
Winter*quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:00 schreef Moira. het volgende:
Een winterjas aan doen in een overdekte Arena in de zomer in Brazilië
Kost minder energie om jezelf warm te houdenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:00 schreef Moira. het volgende:
Een winterjas aan doen in een overdekte Arena in de zomer in Brazilië
Sporza filmt alleen de Belgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef kilon het volgende:
Heel verwarrend dat de stream en Sporza andere beelden laten zien.
Ohja zuidelijk halfrond natuurlijkquote:
Haten op judoquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:02 schreef franklop het volgende:
Turndames kijken
Al gaat sporza net naar Judo
Meer omdat ik net zapte naar het turnen en ze gelijk verder gingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |