quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wammes nog vloer met zo'n slinger oid?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Als je als 14de bent geplaatst, doe je mee om de eer, maar daar hoeven we toch niet meer enthousiast van te worden?
Uiteraard. OS eens per 4 jaar mooi man, 15 dagen langquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Coco98 het volgende:
Blijven jullie allemaal op tot het zwemmen?
Wat denk jij dan, je bent een echte fan of nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Coco98 het volgende:
De rest van de OS boeit me echt niksquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Coco98 het volgende:
Ik denk het nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Coco98 het volgende:
BMX dat word zo genotquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
De rest van de OS boeit me echt niks
Casimirquote:
Hans is toch al weer weg?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Casimir
Ik schakel trouwens net in via internet (npo.nl live meekijken ofzo), en hij loopt volgens mij iets achter. Maar ik hoor nog geen Hans
Wat is er morgen zoal?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:03 schreef Moira. het volgende:
Ben wel super excite voor morgen
Twijfel nog of ik alles ga kijken of alleen onze subdivisie. Zitten de Amerikanen gewoon al bij in
Geen idee, schakel net in. Ik heb Hansiepansie de hele dag moeten missen omdat er bij die livestreams geen commentaar is. En die NOS Rio Live op TV vind ik irritant omdat er telkens als ik inschakel iets anders op staat dan turnenquote:
Ze zenden sowieso weinig sport uit op NPO1, daarvoor moet je echt zelf de livestreams opzoeken. Dieptepunt van de avond was opening van de eredivisie. Doe dat lekker op NPO2 ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, schakel net in. Ik heb Hansiepansie de hele dag moeten missen omdat er bij die livestreams geen commentaar is. En die NOS Rio Live op TV vind ik irritant omdat er telkens als ik inschakel iets anders op staat dan turnen
Veel te vroeg eigenlijk, maar het is maar eens in de vier jaar dus het moet maarquote:
Dan heb ik het wel over de Eredivisie, ik heb geen idee wanneer de OS beginnen morgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:05 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Veel te vroeg eigenlijk, maar het is maar eens in de vier jaar dus het moet maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |