Verschilt ook wel per sportdiscipline. Als ik kijk naar die wr op de loopnummers bij de vrouwen, dan ligt dat niveau echt wel hoog. 10.5 s lopen op 100 m, of 14 min over 5 km, dat lukt wss geen van de mannen hier op dit forum...quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe vrouwen nou naar al die vrouwensporten kijken. Is toch vaak niet om aan te zien en zoveel zwakker/langzamer dan mannensporten.
tussenstand is al 2quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd op hoeveel zenders ik vandaag het wielrennen moet kijken
Maar niet een uur lang, wat ze nu al doet. En ze gaat nog even door.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:30 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Nu rijdt die Belgische met 32 per uur in de rondte met windkracht 4/5 tegen? Dat lukt een groot aantal van de mannen hier ook wel..
Ze moeten ook wat uren minder.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het met de sanitaire stop bij de vrouwen ? Bij de mannen zie je ze vaak tegelijkertijd langs een stukje rustige weg staan, is bij vrouwen wat lastiger.
races zijn korter,quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het met de sanitaire stop bij de vrouwen ? Bij de mannen zie je ze vaak tegelijkertijd langs een stukje rustige weg staan, is bij vrouwen wat lastiger.
Klopt, maar je kunt het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk. Dan maar even de bosjes in, hopen maar dat er geen mensen staan.quote:
Hebben plastuitjes geloof ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk. Dan maar even de bosjes in, hopen maar dat er geen mensen staan.
Of ze laten het gewoon lopen. Doen ze in Le Mans ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk. Dan maar even de bosjes in, hopen maar dat er geen mensen staan.
Wel lekker warm.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ze laten het gewoon lopen. Doen ze in Le Mans ook.
Bohh je zal maar moeten schijten. Heel die auto die naar stront ruikt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ze laten het gewoon lopen. Doen ze in Le Mans ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |