Snap ook totaal niet waarom ze nog meerijdt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef komrad het volgende:
als ik van Dijk was zou ik zo in het wiel gaan zitten
Yep, die is bergop niet sterk genoeg voor een medaille.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef komrad het volgende:
als ik van Dijk was zou ik zo in het wiel gaan zitten
Verschil wr vrouwen en mannen op de marathon is maar 12 min. Radcliffe loop 18.7 per uur over die 42 km. Dus,ja.. De mannen rijden dadelijk wss +50 in de rondte woensdag. De vrouwen op een korte afstand komen wss nog niet in de buurt van de Iraniers..quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat komt omdat wielerwedstijjden nogal veel langer duren. Op een marathon verliezen de vrouwen ook 20-30 minuten op 2 uur. Dat doen ze denk ik ook ongeveer op de fiets.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ze laten het gewoon lopen. Doen ze in Le Mans ook.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Die gele streep ziet er eng uit... als het nat is
Waarom?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:48 schreef Columbiafan het volgende:
Armstrong, mag toch hopen dat zij geen medaille haalt.
NOS nu, ze praten erover in ieder geval... Ze gaan zo ook door op Canvas.quote:
Voor de standing van het vrouwenwielrennen. Twee keer een comeback maken om doodleuk weer de TT te winnen op de OS.quote:
NOS gaat straks naar het voetbalquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
zometeen weer op canvas en volgens mij begint NOS ook zo
Ohjaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS gaat straks naar het voetbal
Zeker, bijna alle sporten kun je online kijken op de NOS site.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:57 schreef Operc het volgende:
[..]
BBC heeft het online, weet niet of je dat in Nederland kunt kijken?
het is al 19.00 uur, die had ik even gemist....quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS gaat straks naar het voetbal
Mooi, opgelost.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, bijna alle sporten kun je online kijken op de NOS site.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:01 schreef StephanL het volgende:
Peleton zat op 5 a 6 seconden, nu alweer 50 seconden.
Op de weg is het lastig vergelijken, omdat er zelden hetzelfde parkoers en afstand wordt gereden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:51 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Verschil wr vrouwen en mannen op de marathon is maar 12 min. Radcliffe loop 18.7 per uur over die 42 km. Dus,ja.. De mannen rijden dadelijk wss +50 in de rondte woensdag. De vrouwen op een korte afstand komen wss nog niet in de buurt van de Iraniers..
Italiaanse GPS?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:01 schreef StephanL het volgende:
Peleton zat op 5 a 6 seconden, nu alweer 50 seconden.
Vosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |