Waarom?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:48 schreef Columbiafan het volgende:
Armstrong, mag toch hopen dat zij geen medaille haalt.
NOS nu, ze praten erover in ieder geval... Ze gaan zo ook door op Canvas.quote:
Voor de standing van het vrouwenwielrennen. Twee keer een comeback maken om doodleuk weer de TT te winnen op de OS.quote:
NOS gaat straks naar het voetbalquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
zometeen weer op canvas en volgens mij begint NOS ook zo
Ohjaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS gaat straks naar het voetbal
Zeker, bijna alle sporten kun je online kijken op de NOS site.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:57 schreef Operc het volgende:
[..]
BBC heeft het online, weet niet of je dat in Nederland kunt kijken?
het is al 19.00 uur, die had ik even gemist....quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS gaat straks naar het voetbal
Mooi, opgelost.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, bijna alle sporten kun je online kijken op de NOS site.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:01 schreef StephanL het volgende:
Peleton zat op 5 a 6 seconden, nu alweer 50 seconden.
Op de weg is het lastig vergelijken, omdat er zelden hetzelfde parkoers en afstand wordt gereden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:51 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Verschil wr vrouwen en mannen op de marathon is maar 12 min. Radcliffe loop 18.7 per uur over die 42 km. Dus,ja.. De mannen rijden dadelijk wss +50 in de rondte woensdag. De vrouwen op een korte afstand komen wss nog niet in de buurt van de Iraniers..
Italiaanse GPS?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:01 schreef StephanL het volgende:
Peleton zat op 5 a 6 seconden, nu alweer 50 seconden.
Vosquote:
Zag je op de tv, Peleton zat er achter, dicht achter, maar toen hielden ze er blijkbaar mee op.quote:
Belgische voorop, groepje van 5 op 1:20 waar van Dijk in zit, peleton minuutje erachter met Vos in de aanval.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Dus, ik kom net kijkenWaar zit wie ongeveer? Nog kansen? Al uitgevallen rijders?
Alles op Van Breggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Vos
Teken dat ze niet helemaal goed in orde is?
Of #brillianttactics
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Belgische voorop, groepje van 5 op 1:20 waar van Dijk in zit, peleton minuutje erachter met Vos in de aanval.
Vos kan ook enkel een medaille pakken door het tactisch te spelen (zoals Greg deed gisteren), dus door voor de favorieten te rijden als die laatste klim eraan komt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een veeg teken. Met super benen doe je dat niet.
Ik denk dat 40 km lopen en 50 km fietsen niet echt een faire vergelijking is.. Dan eerder de 5 of 10 km. Maar denk dat we er niet echt uitkomen. Ik vind de top bij de vrouwen op de weg gewoon heel erg smal. Ik vermoed dat de beste amteurs van nl gewoon top 20 rijden in deze vrouwen wedstrijd? Op die 140 km.. In het amateurveld bij de mannen worden rondjes van 5 a 10 gewonnen met 18 per uur..quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de weg is het lastig vergelijken, omdat er zelden hetzelfde parkoers en afstand wordt gereden.
Werelduurrecord bij de mannen staat op 54,526 km. Bij de vrouwen op 47,980.
Dat scheelt dus ongeveer 8 minuten.
De records op een gewone fiets waren respectievelijk 49,7 en 46,065 km. Dat scheelt ongeveer 5 minuten.
Verschil op de marathon is trouwens 13,5 minuut.
Komt dus redelijk overeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |