races zijn korter,quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het met de sanitaire stop bij de vrouwen ? Bij de mannen zie je ze vaak tegelijkertijd langs een stukje rustige weg staan, is bij vrouwen wat lastiger.
Klopt, maar je kunt het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk. Dan maar even de bosjes in, hopen maar dat er geen mensen staan.quote:
Hebben plastuitjes geloof ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk. Dan maar even de bosjes in, hopen maar dat er geen mensen staan.
Of ze laten het gewoon lopen. Doen ze in Le Mans ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk. Dan maar even de bosjes in, hopen maar dat er geen mensen staan.
Wel lekker warm.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ze laten het gewoon lopen. Doen ze in Le Mans ook.
Bohh je zal maar moeten schijten. Heel die auto die naar stront ruikt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ze laten het gewoon lopen. Doen ze in Le Mans ook.
bronzini wel beter bergop mocht het zo ver komenquote:
Misschien licht gechargeerd... Maar het niveau verschil tussen mannen en vrouwen bij het wielrennen is toch wel erg groot hoor. Bijv. vergeleken met hardlopen, waar vrouwen ook nog eens gewoon dezelfde afstanden als de mannen lopen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar niet een uur lang, wat ze nu al doet. En ze gaat nog even door.
Dat komt omdat wielerwedstijjden nogal veel langer duren. Op een marathon verliezen de vrouwen ook 20-30 minuten op 2 uur. Dat doen ze denk ik ook ongeveer op de fiets.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:43 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Misschien licht gechargeerd... Maar het niveau verschil tussen mannen en vrouwen bij het wielrennen is toch wel erg groot hoor. Bijv. vergeleken met hardlopen, waar vrouwen ook nog eens gewoon dezelfde afstanden als de mannen lopen.
't Is ook helemaal niet erg dat ze langzamer rijden, maar iets meer nivellering is wel een must wat mij betreft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Niveau mag dan een heel stuk lager zijn toch vind ik de koers momenteel niet saai om te kijken.
Snap ook totaal niet waarom ze nog meerijdt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef komrad het volgende:
als ik van Dijk was zou ik zo in het wiel gaan zitten
Yep, die is bergop niet sterk genoeg voor een medaille.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef komrad het volgende:
als ik van Dijk was zou ik zo in het wiel gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |