Ik dacht even dat je GGMM was, maar die schreeuwt niet zo debiel.quote:
Hij koopt gewoon het hele elftal met de 100 miljoen die Ajax heeftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef Joezi het volgende:
Bosz balend op de tribune dat ie niet met dit materiaal bij Vitesse aan de slag kon
Fijn voor je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist wel dat de vrije trap erin ging.
Ach gossie toch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ow leuk, Ado mag meteen twee uitwedstrijden op rij nu.
Vites-Ado
Exce-Ado
Volgens mij ben je een beetje madquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
PSV-ers die nu zingen "Ze zijn er wel je hoort ze niet"_______________!
In tegenstelling tot andere zorg ik eerst een stream te hebben gevonden voordat ik meepost in een livetopic.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Je kijkt niet eens.
Wat een boosheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
PSV-ers die nu zingen "Ze zijn er wel je hoort ze niet"_______________!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Voetbal via een stream kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere zorg ik eerst een stream te hebben gevonden voordat ik meepost in een livetopic.
Het was nog erger dan kut.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef RvLaak het volgende:
Net pas ingeschakeld... Als ik de Engelse commentatoren mag geloven, was PSV de eerste helft behoorlijk kut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |