Van Avermaet en Majka reden een prima tour?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef Slaro het volgende:
Nou de renners die het Goed deden tijdens de Tour konden vandaag niet mee, 2-3 weken tussen Parijs en Rio is te kort, als de Vuelta al te kort is dan zijn de Spelen dat al helemaal in ieder geval lastig.
Kevin de Weert wou niet zowel Gilbert als van Avermaet mee nemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Avermaet ging eerst niet mee naar de OS
Jean Nelissen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie nu pas wie dat is bij Dione![]()
Van Avermaet en Majka deden het best goed tijdens de tour.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef Slaro het volgende:
Nou de renners die het Goed deden tijdens de Tour konden vandaag niet mee, 2-3 weken tussen Parijs en Rio is te kort, als de Vuelta al te kort is dan zijn de Spelen dat al helemaal in ieder geval lastig.
Niet echt. Voor Froome is dit echt heel erg knap. Heeft geen team van 9 zoals normaal en is nooit zo goed in eendagswedstrijden. Dat hij het überhaupt nog probeerde op het einde vond ik zelfs opvallend. Die is echt prima voor woensdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch ook wel een klein tikje voor Froome met het oog op woensdag. Cancellara bijvoorbeeld kwam eigenlijk veel sterker voor de dag.
Slaro slaat een beetje dronkemanspraat uit vanavond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Van Avermaet en Majka reden een prima tour?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef Columbiafan het volgende:
Buchmann veel sterker dan ik verwacht had. Dit belooft toch wel weer voor de toekomst.
En Dumoulin nog helemaal fris, alleen is de vraag hoe zijn pols het houdt en hoeveel last hij ervan krijgt.quote:
Er lagen wel drie renners voorop die normaal gesproken weg waren. Goede prestatie verder natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:55 schreef komrad het volgende:
[..]
Van Avermaet had vandaag een wonderdag en ik denk niet dat Dumoulin zo maar had kunnen volgen
die kasseien strook zit gelukkig niet in de tijdritquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En Dumoulin nog helemaal fris, alleen is de vraag hoe zijn pols het houdt en hoeveel last hij ervan krijgt.
Klopt. Ik geloof er voor woensdag niet in.quote:
Ben het zelden met je eens, maar nu wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet echt. Voor Froome is dit echt heel erg knap. Heeft geen team van 9 zoals normaal en is nooit zo goed in eendagswedstrijden. Dat hij het überhaupt nog probeerde op het einde vond ik zelfs opvallend. Die is echt prima voor woensdag
Filmpje in tweet die ik niet kan embedden hier.twitter:ColCiclismo twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:58:11El equipo Olímpico colombiano al enterarse de la caída de Sergio Henao, algo similar y más en nuestras casas... https://t.co/yfdkcvaeKY reageer retweet
De Neel 2.0?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie nu pas wie dat is bij Dione![]()
Ik betwijfel datquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef marcodej het volgende:
Dumoulin in Tourvorm had dit ook gekund.
Ik dacht echt dat hij het wel best vond met Thomas en Yates voor hem, maar toch probeerde hij het. Hij kon ook rustig aan doen en wat "sparen" alvast voor woensdag en risico's vermijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben het zelden met je eens, maar nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |