Lionel Cox in 2012 toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Eerste mannelijke goud sinds 1996!
En als het de Olympische Spelen niet waren. Ze reden in principe voor een tweede plek, dat hadden ze in Roubaix bijvoorbeeld niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
In principe niet. Van Avermaet had hier ook nooit gewonnen als Nibali niet gecrashd was.
Dat wordt wel eens tegen Dijkshoorn gezegd, maar dan worden de tweets verwijderd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:46:31Is er nou helmaal geen leidinggevende die tegen Ducrot en Dijkstra zegt: het was heel slecht werk. Jullie zaten er volledig naast reageer retweet
Dat betwijfel ik Majka viel wel erg stil. Maar het hielp zeker inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En als het de Olympische Spelen niet waren. Ze reden in principe voor een tweede plek, dat hadden ze in Roubaix bijvoorbeeld niet geprobeerd.
Dat bedoel ik juist, omdat alle grote jongens het lieten afweten en de vraag is hoeveel Van Avermaet sterker is dan Dumoulin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
In principe niet. Van Avermaet had hier ook nooit gewonnen als Nibali niet gecrashd was.
Dumoulin was niet weggesprongen uit het groepje met Alaphillipe. Daar is hij niet explosief genoeg voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, omdat alle grote jongens het lieten afweten en de vraag is hoeveel Van Avermaet sterker is dan Dumoulin.
Van Avermaet had vandaag een wonderdag en ik denk niet dat Dumoulin zo maar had kunnen volgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, omdat alle grote jongens het lieten afweten en de vraag is hoeveel Van Avermaet sterker is dan Dumoulin.
17equote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:56 schreef Maver24 het volgende:
We weten nog steeds niet waar Mollema is geëindigd.
die is explosiever dan Fuglsang.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:55 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dumoulin was niet weggesprongen uit het groepje met Alaphillipe. Daar is hij niet explosief genoeg voor.
Kan nog interessant worden tegenover Dumoulin, Froome aangeslagen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch ook wel een klein tikje voor Froome met het oog op woensdag. Cancellara bijvoorbeeld kwam eigenlijk veel sterker voor de dag.
gras is groenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Moooi dat Herbert altijd over schaatsen begint![]()
Kangert zat ver voor Mollema hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef franklop het volgende:
Mollema op 1.45 binnen, een eind achter kangert volgens Ducrot.
Kangert kwam op 1.50 binnen
ik denk dat Froome op het laatste de race het wel voor gezien heeft gehoudenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kan nog interessant worden tegenover Dumoulin, Froome aangeslagen?
was niet super vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Meer om Poels, Froome zet alles op de tijdritquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ie nog ging sprinten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat Froome op het laatste de race het wel voor gezien heeft gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |