En het is ook totaal niet gestolen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
uiteindelijk overwint de pure klasse
Vijf keer Ventoux opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef marcodej het volgende:
Welk parcours moet je hebben om een klimmer/klassementsrenner te laten winnen. Dit was gemaakt voor klimmers en nu wint er een semi-sprinter/klassiekerrenner.
Eet smakelijk Evert!!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:09 schreef Evertjan het volgende:
als Krek wint eet ik een stuk uit de vloer
Allemaal afgestapt waarschijnlijk, om het verhaal erger te maken, Dumoulin voelde zijn pols tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is de eerste Nederlander al binnen?
Etappekoers van twee weken gedurende de OSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef marcodej het volgende:
Welk parcours moet je hebben om een klimmer/klassementsrenner te laten winnen. Dit was gemaakt voor klimmers en nu wint er een semi-sprinter/klassiekerrenner.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:09 schreef Evertjan het volgende:
als Krek wint eet ik een stuk uit de vloer
Nope. Zei net voor de race nog dat hij geen goud ging winnen vandaag, maar wel woensdag bij de tijdritquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg gezegd dat ie wel ging winnen
Mooie winnaars in de eendagskoersen dit jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
En het is ook totaal niet gestolen.
Aankomst op de col van vandaag, dan had Nibali gewonnen denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef marcodej het volgende:
Die extra kilometers zorgen er wel voor dat er geen nobody kan winnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zonder oortjes en kleine ploegen![]()
Alleen nog 50km inkorten
Hopelijk is het WK nog spannender.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef franklop het volgende:
Mooie wegrit. Van wat ik er meegekregen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |