Er lagen wel drie renners voorop die normaal gesproken weg waren. Goede prestatie verder natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:55 schreef komrad het volgende:
[..]
Van Avermaet had vandaag een wonderdag en ik denk niet dat Dumoulin zo maar had kunnen volgen
die kasseien strook zit gelukkig niet in de tijdritquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En Dumoulin nog helemaal fris, alleen is de vraag hoe zijn pols het houdt en hoeveel last hij ervan krijgt.
Klopt. Ik geloof er voor woensdag niet in.quote:
Ben het zelden met je eens, maar nu wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet echt. Voor Froome is dit echt heel erg knap. Heeft geen team van 9 zoals normaal en is nooit zo goed in eendagswedstrijden. Dat hij het überhaupt nog probeerde op het einde vond ik zelfs opvallend. Die is echt prima voor woensdag
Filmpje in tweet die ik niet kan embedden hier.twitter:ColCiclismo twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:58:11El equipo Olímpico colombiano al enterarse de la caída de Sergio Henao, algo similar y más en nuestras casas... https://t.co/yfdkcvaeKY reageer retweet
De Neel 2.0?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie nu pas wie dat is bij Dione![]()
Ik betwijfel datquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef marcodej het volgende:
Dumoulin in Tourvorm had dit ook gekund.
Ik dacht echt dat hij het wel best vond met Thomas en Yates voor hem, maar toch probeerde hij het. Hij kon ook rustig aan doen en wat "sparen" alvast voor woensdag en risico's vermijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben het zelden met je eens, maar nu wel.
Is toch anders koersen dan een eendaagse koers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nou in de tour heeft hij wel een zware bergetappe gewonnen.
Wilt nog vaker bij de NOS komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Danny zegt even dat Mollema het eigenlijk wel prima heeft gedaan.
Hij zegt gewoon dat hij de benen niet had en dat 17e dan het hoogst haalbare is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Die is alleen z'n tijdritbenen dit jaar een beetje kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt. Ik geloof er voor woensdag niet in.
Cance is na vandaag eigenlijk ook wel topfavoriet. Reed sterk op een parcours waar hij normaal gesproken niks heeft te zoeken.
Destijds mochten alleen amateurs aan de OS meedoen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gergje heeft een titel gepakt wat den Merckx noit heeft bereikt
Als je in de top 20 rijdt dan doe je gewoon niet mee, Mollema is echt niet gekomen om een top 20 te rijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Den Merckx kreeg die kans ook nooit (toen hij prof was).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kon die titel ook helemaal niet pakkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ook niet als amateur?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Den Merckx kreeg die kans ook nooit (toen hij prof was).
Klopt dat is ook waar; ik ben benieuwd wat hij woensdag kan. Al z'n concurrenten hebben wel "iets".quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is alleen z'n tijdritbenen dit jaar een beetje kwijtgeraakt
Wat heeft Froome precies dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt dat is ook waar; ik ben benieuwd wat hij woensdag kan. Al z'n concurrenten hebben wel "iets".
Werd ooit eens 12e.quote:
Ja, 1x. Maar da's wat anders. Volgens mij zijn er maar weinig amatuers geweest die goud wonnen en als prof later echt hoge ogen hebben gegooid.quote:
Froome heeft goede benen voor goud idd. Wat heeft de rest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt dat is ook waar; ik ben benieuwd wat hij woensdag kan. Al z'n concurrenten hebben wel "iets".
Die deden het aardig in specifieke etappes, die hebben niet elke bergetappe vol hoeven gaan, dat is het verschil.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van Avermaet en Majka deden het best goed tijdens de tour.
Hennie Kuiper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, 1x. Maar da's wat anders. Volgens mij zijn er maar weinig amatuers geweest die goud wonnen en als prof later echt hoge ogen hebben gegooid.
Henniequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, 1x. Maar da's wat anders. Volgens mij zijn er maar weinig amatuers geweest die goud wonnen en als prof later echt hoge ogen hebben gegooid.
Die is morgen pasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man ga nu maar over tot podium plss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |