Alleraardigst lijstje, alleen overlappen Oss en Brabant natuurlijk een beetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
- Hij houdt van Trance
- Hij doet IT
- Hij is voor PSV
- Hij woont in de provincie Brabant
- Hij woont in de plaats Oss
- Hij is omvangrijk
- Hij post domme one-liners waarvan hij zelf vindt dat ze adrem en scherp zijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:21 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Utrecht wat onzorgvuldig in de eindfase, anders hadden ze er al een stuk of 3/4 gemaakt.
Dan zal de 1-1 zo wel vallen.quote:
twitter:marceldedood twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:20:26Hele zomer lachen om @AFCAjax. Nu moet @PSV zelf. Zonder diepgang uit middenveld gaat her weinig creëren #utrpsv reageer retweet
Oei hier kan ik 3 van afstrepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
- Hij houdt van Trance
- Hij doet IT
- Hij is voor PSV
- Hij woont in de provincie Brabant
- Hij woont in de plaats Oss
- Hij is omvangrijk
- Hij post domme one-liners waarvan hij zelf vindt dat ze adrem en scherp zijn.
Is het je niet opgevallen aan de 534234 reclame's van FOX op elke zender?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé de Eredivisie bestaat 60 jaar
Wat leuk
Gaat PSV nu nog voor een andere middenvelder ipv van Ginkel, of wilden ze puur en alleen hem?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:22 schreef Paul het volgende:
twitter:marceldedood twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:20:26Hele zomer lachen om @AFCAjax. Nu moet @PSV zelf. Zonder diepgang uit middenveld gaat her weinig creëren #utrpsv reageer retweet
Ik heb FOX alleen aangehad toen de wedstrijd zelf al bezig was, die reclames krijg ik jeuk van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen aan de 534234 reclame's van FOX op elke zender?
Ik heb de reclames ook al op NPO 1 langs zien komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb FOX alleen aangehad toen de wedstrijd zelf al bezig was, die reclames krijg ik jeuk van.
Heel Ajax netwerkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er Ajacieden die Haller bij Ajax zouden willen zien?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
Kijk ik ook zelden naar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb de reclames ook al op NPO 1 langs zien komen.
Natuurlijk. Die knul heeft verdomd veel van een Ajax 9.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
Typisch een speler die er hier 16 maakt en dan lekker naar Mallorca/ depor gaat ofzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ben benieuwd naar Willem II straks, ik heb verwachtingen van de nieuwe spits Fran(k) Sol
Ja in de 87e minuut als het nog 1-0 staatquote:
Nu ga je wel erg verquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:30 schreef Brammess het volgende:
Isimat Mirin en Locadia zou je zo bij Twente kunnen stallen zonder dat het opvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |