Emoties kneus, iets wat jou blijkbaar vreemd is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog. Wat schiet je ermee op? Helemaal niks. Loop van dat veld af en doe na de wedstrijd je zegje.
Eens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:28 schreef Syntix het volgende:
Sinkgraven op de plek van Gudelj en Younes nog erin en het begin ergens op te lijken
Jazeker, zo rond de vijfde minuut. Drie minuten later moest hij oprottenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al geroepen om een standbeeld voor Peter B.?
Een Zimlingtje op 31 augustusquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen paniekaankopen misschien
Helemaal fantastischquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, zo rond de vijfde minuut. Drie minuten later moest hij oprotten
Haller ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een Zimlingtje op 31 augustus
Verder wel leuk gespeeld verder
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen ziequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een Zimlingtje op 31 augustus
Verder wel leuk gespeeld verder
Een droom in een droom is een interessant fenomeen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen zie
Wat een feest z,on chokende spitsquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller ofzo.
Die dan opeens altijd al een optie was voor Ajax.
Bel Netto,s huisjournalistquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen zie
"We gaan voor het hoogste" - Nettomarsquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een feest z,on chokende spits
Bij Netto is het hoogste vrij laagquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We gaan voor het hoogste" - Nettomars
Is vrij logisch gezien zijn lengtequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Netto is het hoogste vrij laag
Ook een beperkte skillset . Dat uit zich in zijn functioneren nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is vrij logisch gezien zijn lengte
Zo beperkt dat hij een beperkte spits als Milik voor 32 miljoen verkooptquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook een beperkte skillset . Dat uit zich in zijn functioneren nu
Echt zijn verdienste ja , een zak geld binnenhalenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo beperkt dat hij een beperkte spits als Milik voor 32 miljoen verkoopt
Ow nu is dat ineens niet zijn verdiensten, oke manquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt zijn verdienste ja , een zak geld binnenhalen
Oke Poepzorquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ow nu is dat ineens niet zijn verdiensten, oke man
Het hele seizoen bouwen op twee A-junioren is wel op zijn minst een risicoquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben we überhaupt wel een nieuwe spits nodig of ben ik nu heel erg opportunistisch
Ja dat ben je.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben we überhaupt wel een nieuwe spits nodig of ben ik nu heel erg opportunistisch
Spits als 1e prioriteit, in de buitenspelers zit je vrij ruim met Youness, El Ghazi, Cerny en Sinkgraven (ook al is dat meer een middenvelder).quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ben je.
Al geef ik zelf meer de voorkeur aan de buitenspeler, maar die lijkt Marc vergeten te zijn
Dat noem ik niet ruimquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spits als 1e prioriteit, in de buitenspelers zit je vrij ruim met Youness, El Ghazi, Cerny en Sinkgraven (ook al is dat meer een middenvelder).
Ik reken Sinkgraven er toch maar bij, daar moet ie zich ook op richten. Op het middenveld komt ie niet aan de bak.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat noem ik niet ruimZeker omdat ik Sinkgraven als middenvelder zie. Dan heb je drie spelers voor twee posities, waar we voor de spitspositie al drie keuzes hebben voor één positie.
Ja ik heb liever dat hij wel op het middenveld aan de bak komt, hopelijk dan in de loop van het seizoen als Bosz ziet dat Gudelj niks toevoegt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik reken Sinkgraven er toch maar bij, daar moet ie zich ook richten. Op het middenveld komt ie niet aan de bak.
Maar er mag er wel eentje bij ja al is de spits 1e prioriteit.
Sinkgraven is geen optie voor de plek van Gudelj en voor de andere posities heb je betere.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb liever dat hij wel op het middenveld aan de bak komt, hopelijk dan in de loop van het seizoen als Bosz ziet dat Gudelj niks toevoegt.
Maar waar maken we ons druk om, die buitenspeler en spits komen toch niet.
Waarom zou Sinkgraven geen optie zijn voor de plek van Gudelj? 100x meer talentquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinkgraven is geen optie voor de plek van Gudelj en voor de andere posities heb je betere.
Een spits zie ik zeker wel komen, ook voor veel geld. Zal wel een type Haller worden al hoop ik niet dat hij het wordt.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij werd die hier vooral Gudelj aangerekend. Er riep wel iemand gelijk dat het de schuld van Cil was maar die heeft sowieso niet zo veel kijk op voetbal.
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]die bal had cil alsnog moeten hebben, als hij zijn been uitzet heeft hij hem gewoon.
Was gewoon een matige actie ook al wordt hij aangeraakt.
De bal gaat bijna onder zijn hand door terwijl hij stil zit... Het is geen enorme blunder, maar een Cillessen in vorm had m er uit gebokst.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.
Die bal gaat op 5cm afstand langs hem heen. Zo'n reflex is best denkbaar ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.
Eerste helft gevaarlijkste man op het veld idd. Hopelijk doet Marcie hem niet weg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:42 schreef Vermecelli het volgende:
El Ghazi speelde een goede eerste helft. Jammer dat hij weer zo terug viel in de tweede.
Nu gaat het pas echt beginnenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:17 schreef Brammess het volgende:
Ziyech naar Roma!!!!!!!! Eindelijk van Smoofie's gezeik af
Cillessen is de laatste tijd erg onzeker.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
De bal gaat bijna onder zijn hand door terwijl hij stil zit... Het is geen enorme blunder, maar een Cillessen in vorm had m er uit gebokst.
In de wandelgangen van Voetbalzone serieus nemenquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Ajax interesse in Adthe Nuhiu, 1,97 van Sheffield wednesday. Als dit waar is rol de club dan maar in landbouwzeil en duw het in de Amstel.
Anders kunnen we altijd nog rellen bij de Arena.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we bidden dat er snel wat wordt gedaan aan het middenveld.
Ik kijk uren naar het passingsplot. Het middenveld nagenoeg onzichtbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders kunnen we altijd nog rellen bij de Arena.
Weet jij de weg, Stijn?
12 goals in 129 wedstrijden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Ajax interesse in Adthe Nuhiu, 1,97 van Sheffield wednesday. Als dit waar is rol de club dan maar in landbouwzeil en duw het in de Amstel.
Toen Sinkgraven af en toe vanuit het middenveld speelde gebeurde er eindelijk wat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uren naar het passingsplot. Het middenveld nagenoeg onzichtbaar.
Ajax showtimequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de wandelgangen van Voetbalzone serieus nemen
Daar hoop ik inderdaad ook op, ik zie nu al liever Donny dan Klaassen/Gudelj en ik zou Sinkgraven daar toch ook wel weer eens willen zienquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we bidden dat er snel wat wordt gedaan aan het middenveld.
quote:
twitter:eeadmirer twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:23:08@JBcommentator Berdyev was LITERALLY a father to him. No surprise he's mentally messed up. I expect an Instagram outburst soon. reageer retweet
twitter:BabakGolriz twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:20:04@JBcommentator sounds like hes looked preoccupied and disappointed with Berdyev leaving reageer retweet
Ik vind dat Riedewalt eigenlijk op 6 hoort, maar omdat Viergever en Westermann er niks van bakken moet hij in de verdediging. Het feit dat die jongen op zijn leeftijd 3 posities beheerst getuigd van veel voetbal intelligentie. Hij is een beter versie van Daley Blind.quote:
Eens, riedewald heeft iets van busquets weg. Grootste talent van Ajax momenteel. Volgens mij zit er ook wel een goede kop op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik vind dat Riedewalt eigenlijk op 6 hoort, maar omdat Viergever en Westermann er niks van bakken moet hij in de verdediging. Het feit dat die jongen op zijn leeftijd 3 posities beheerst getuigd van veel voetbal intelligentie. Hij is een beter versie van Daley Blind.
Voetbalzone is vaak zeer irritant. Met users als Pukkiedukkie, Hansje1969, jollie18, Jolano, AFCAnats, Renaldino, Rombomcu, Mentalist, ASroma8 etc etc. Wat een vreselijke figuren posten daar.quote:
Dat je die usernames kentquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voetbalzone is vaak zeer irritant. Met users als Pukkiedukkie, Hansje1969, jollie18, Jolano, AFCAnats, Renaldino, Rombomcu, Mentalist, ASroma8 etc etc. Wat een vreselijke figuren posten daar.
Op Ajaxshowtime voel ik de neiging niet om door te scrollen naar de reacties. Ik vind voetbalzone dus veel erger. Maar hoe dan ook, zo'n spits zou Ajax maar aantrekken. Zak je als club nog verder weg.
Bij Ajaxshowtime krijg ik een zwaar calimero-gevoel . Iedereen is tegen Ajax en allesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voetbalzone is vaak zeer irritant. Met users als Pukkiedukkie, Hansje1969, jollie18, Jolano, AFCAnats, Renaldino, Rombomcu, Mentalist, ASroma8 etc etc. Wat een vreselijke figuren posten daar.
Op Ajaxshowtime voel ik de neiging niet om door te scrollen naar de reacties. Ik vind voetbalzone dus veel erger. Maar hoe dan ook, zo'n spits zou Ajax maar aantrekken. Zak je als club nog verder weg.
Die ken ik voor een reden. Het is wel een handige site ja, maar absoluut niet verder dan het nieuwsartikel lezen, loop je gelijk aids op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je die usernames kent![]()
Ik vind voetbalzone wel handig omdat het alle nieuwsfeitjes op een rij zet, maar die comments slaan vaak toch nergens op dus daar kijk ik niet eens meer naar.
Dat is waar. Zitten vaak wel de nee tegen peter B figuren. Dat verklaart het natuurlijk wel, pijnlijk gebrek aan herseninhoud, enkele daar gelaten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajaxshowtime krijg ik een zwaar calimero-gevoel . Iedereen is tegen Ajax en alles
True, true.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik vind dat Riedewalt eigenlijk op 6 hoort, maar omdat Viergever en Westermann er niks van bakken moet hij in de verdediging. Het feit dat die jongen op zijn leeftijd 3 posities beheerst getuigd van veel voetbal intelligentie. Hij is een beter versie van Daley Blind.
Of we het moeten geloven is een tweedetwitter:AFCAHeadlines twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:40:44BREAKING: #Juventus meldt zich met 45 miljoen euro voor #Bazoer. reageer retweet
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef Ooku het volgende:
Of we het moeten geloven is een tweedetwitter:AFCAHeadlines twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:40:44BREAKING: #Juventus meldt zich met 45 miljoen euro voor #Bazoer. reageer retweet
Mwohtwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-08-2016 om 22:26:37Geen idee @Floris_S97 dat @AFCAHeadlines heeft in verleden zo veel onzin geschreven dat ik ze heb geblokkeerd 😉 Maar wat roepen ze nu weer? reageer retweet
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef Ooku het volgende:
twitter:AFCAHeadlines twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 22:36:27#Ajax zal maandag niet alleen #Sanchez presenteren. Ook #Huntelaar. Tekent voor 2 seizoenen, optie voor jaar extra. reageer retweet
Verweij vuurt schoten.twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-08-2016 om 22:29:28Oh joh @rvdervegt @Floris_S97 ... @AFCAHeadlines geen enkel contact binnen Ajax, maar wel dikke duim. Pogba weg, dus misschien Bazoer. Jaja reageer retweet
Ik snap dit soort accounts wel. Lekker onzin schrijven elke keer en toch zijn er elke keer weer mensen die erin trappen omdat ze het wel willen geloven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:AFCAHeadlines twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 22:36:27#Ajax zal maandag niet alleen #Sanchez presenteren. Ook #Huntelaar. Tekent voor 2 seizoenen, optie voor jaar extra. reageer retweet
Goud als het waar was. Maar iedere randdebiel kan zien dat het zo ongeloofwaardig en incorrect als wat is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:AFCAHeadlines twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 22:36:27#Ajax zal maandag niet alleen #Sanchez presenteren. Ook #Huntelaar. Tekent voor 2 seizoenen, optie voor jaar extra. reageer retweet
Ik had niet verwacht dat zulke slechte kanalen konden bestaan. Misschien kunnen we hier eenzelfde topic starten. 'De Speld VBL'.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort accounts wel. Lekker onzin schrijven elke keer en toch zijn er elke keer weer mensen die erin trappen omdat ze het wel willen geloven.
quote:'Balotelli naar Ajax.'
Geweldige site is dat. Als ik wil lachen fa ik daar naar toe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajaxshowtime krijg ik een zwaar calimero-gevoel . Iedereen is tegen Ajax en alles
Ik ook eigenlijk . Altijd na een aflevering van VIquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geweldige site is dat. Als ik wil lachen fa ik daar naar toe.
Hoe Cassierra die bal meenam was echt puur genotquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Dven het volgende:
Ik lees trouwens heel veel commentaren over hoe zwak die bal van Sinkgraven op Cassierra zou zijn. De goal meermaals herbekeken en eigenlijk doet Sinkgraven het niet meer dan fantastisch. Slim weglopen van z'n (toegegeven, slapende) directe tegenstander, afvallende bal in een split second met rechts aannemen en vervolgens met links meegeven.
Daar kwam al met al meer finesse bij kijken dan het op het eerste oog misschien leek. En vervolgens natuurlijk perfect afgerond door Cassierra.
Ik ben ook écht van mening dat je met een spits van de orde Huntelaar móét aankomen wil je de twee mannen die er nu staan het veld laten ruimen. Zonder 'kanon' wil ik ze die kans best wel geven.
Dan meer de .netwerkjes. Dat is FP-materiaal qua voetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geweldige site is dat. Als ik wil lachen fa ik daar naar toe.
Ik ben ook wel fan van Cassierra moet ik zeggen, denk dat dat een aardig spitsje kan wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Dven het volgende:
Ik lees trouwens heel veel commentaren over hoe zwak die bal van Sinkgraven op Cassierra zou zijn. De goal meermaals herbekeken en eigenlijk doet Sinkgraven het niet meer dan fantastisch. Slim weglopen van z'n (toegegeven, slapende) directe tegenstander, afvallende bal in een split second met rechts aannemen en vervolgens met links meegeven.
Daar kwam al met al meer finesse bij kijken dan het op het eerste oog misschien leek. En vervolgens natuurlijk perfect afgerond door Cassierra.
Ik ben ook écht van mening dat je met een spits van de orde Huntelaar móét aankomen wil je de twee mannen die er nu staan het veld laten ruimen. Zonder 'kanon' wil ik ze die kans best wel geven.
"Ik heb Bosz gigantisch veel krediet gegeven, maar dat is op na vandaag"quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan meer de .netwerkjes. Dat is FP-materiaal qua voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |