Dus kopen we hem juistquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haller hoef je ook niet te halen
'Dit is 1 van de kanonnen'quote:
Haller is maximaal 5 miljoen waard. Als je hem daarvoor kunt halen direct doen, evt met een huurconstructie van zivkovic. Als ze per se meer willen, dan lekker naar een alternatief kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef Pedroso het volgende:
Haller is niet slecht maar absoluut geen 10 miljoen waard. Spelers van subtoppers uit Nederland zijn al bijna niet meer te betalen voor Nederlandse clubs, die gaan tegenwoordig rechtstreeks naar het buitenland.
Benieuwd wie ze voor ogen hebben om te halen, spitsen die er gelijk staan en in Nederland willen voetballen zijn erg schaars.
Ik hoop dat je bedoelt dat we dan 5 miljoen plus Haller krijgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haller is maximaal 5 miljoen waard. Als je hem daarvoor kunt halen direct doen, evt met een huurconstructie van zivkovic. Als ze per se meer willen, dan lekker naar een alternatief kijken.
Nee gewoon Haller. Snap niet dat men zo denigrerend naar die jongen doet hier. Scoorde wel gewoon, miste een grote kans maar so what? Higuain heb ik ook kansen zien missen waar je ziek van wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoelt dat we dan 5 miljoen plus Haller krijgen
Mijn probleem met Haller is dat hij zelden tot nooit scoort als er veel druk opstaat of er kansen zijn die gewoon niet te missen zijn. Dan ben je geen predikaat 'topspits' waard in de Eredivisie en al helemaal geen 10 miljoen euro waard. Kom dan ook lekker niet naar Ajax.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee gewoon Haller. Snap niet dat men zo denigrerend naar die jongen doet hier. Scoorde wel gewoon, miste een grote kans maar so what? Higuain heb ik ook kansen zien missen waar je ziek van wordt.
En dan speelt de oh zo grote Ziyech een waardeloze pot, echt tranentrekkend slecht, maar daarvan kunnen ze maar niet ophouden met naar Ajax lullen.
Dat zeg je nu wel, maar welke echte druk is er nu bij Utrecht? Je mag de bekerfinale verliezen, van PSV verliezen, niemand baalt morgen nog van die gemiste kans. Die moet gewoon ergens onder druk spelen, moeten presteren. Die man is nonchalant van nature, en mist die drukfactor. Een flegmatiek paard loopt niet als het mag maar als het moet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn probleem met Haller is dat hij zelden tot nooit scoort als er veel druk opstaat of er kansen zijn die gewoon niet te missen zijn. Dan ben je geen predikaat 'topspits' waard in de Eredivisie en al helemaal geen 10 miljoen euro waard. Kom dan ook lekker niet naar Ajax.
Je kunt zeggen van Ziyech wat je wilt, maar hij sleept tenminste wel de punten voor zijn ploeg uit het vuur, keer op keer. Ik hoef hem niet te zien bij Ajax overigens.
Lekker op zondagmiddag tegen AFC en consorten ballenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:51 schreef Monolith het volgende:
Ik hoor van Praag net zeggen dat Ajax niet op dit niveau had gespeeld als de Arena er niet zou zijn. Ik zeg afbreken dat ding.
hoe is het met dat Bulgaarse talent van jou?quote:Op zondag 7 augustus 2016 06:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker op zondagmiddag tegen AFC en consorten ballen
Zit vast voor inbraken in Limburg met zijn matties.quote:Op zondag 7 augustus 2016 06:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe is het met dat Bulgaarse talent van jou?
Voor dat geld zou ik hem ook halen. Het is altijd de vraag hoe het gaat na de overstap (zekerheidjes komen niet naar Nederland en zijn bovendien onbetaalbaar) en Haller heeft genoeg potentie om het te proberen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haller is maximaal 5 miljoen waard. Als je hem daarvoor kunt halen direct doen, evt met een huurconstructie van zivkovic. Als ze per se meer willen, dan lekker naar een alternatief kijken.
Staat op het punt getransfereerd te worden naar Ludogorets dus geen zorgen, daar ga je echt nog wel een keertje van horen. Bedankt voor je interessequote:Op zondag 7 augustus 2016 06:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe is het met dat Bulgaarse talent van jou?
Nettomentaliteitquote:Op zondag 7 augustus 2016 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
(zekerheidjes komen niet naar Nederland en zijn bovendien onbetaalbaar)
Nee. Morgen moet de spelerslijst worden ingeleverd maar tot op de vooravond van de eerste wedstrijd mag er nog één mutatie plaatsvinden wegens transfers e.d.quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:14 schreef franklop het volgende:
Vandaag laatste dag om spits aan te teken die nog CL voorronde mag meedoen toch?
Dus jij zou als TD van ajax iedere dag bellen met Suarez?quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
NettomentaliteitPlus lekker voor de weg van de minste weerstand gaan. "Oh ja, die komen niet naar Nederland joh dus laten we maar fijn voor die koekenbakker van Utrecht gaan"
![]()
Haller halen is echt een brevet van onvermogen. Zeker wanneer je net ruim 30 miljoen hebt ontvangen. Dan kan je dat geld nog beter gewoon lekker op de bank zetten. Je hebt Cassierras, Dolberg en El Azzouzi voor de komende jaren. Wat moet je dan nog met een Haller?!?
Lijkt me een aardige kerel dus ik zou hem zeker af en toe eens een belletje geven. Beetje warm houden ook voor de lange termijn. Maar als directe versterking zou ik mij voor nu eerder richten op bijvoorbeeld Messi of Ronaldo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij zou als TD van ajax iedere dag bellen met Suarez?
Lekker zinvol.
Waarom niet beiden? Heb jij geen ambitie?quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:36 schreef Dven het volgende:
Lijkt me een aardige kerel dus ik zou hem zeker af en toe eens een belletje geven. Beetje warm houden ook voor de lange termijn. Maar als directe versterking zou ik mij voor nu eerder richten op bijvoorbeeld Messi of Ronaldo.
Jawel, daarom liever één en dan ook Vertonghen terughalen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom niet beiden? Heb jij geen ambitie?
Haller kopenquote:Op zondag 7 augustus 2016 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
NettomentaliteitPlus lekker voor de weg van de minste weerstand gaan. "Oh ja, die komen niet naar Nederland joh dus laten we maar fijn voor die koekenbakker van Utrecht gaan"
![]()
Haller halen is echt een brevet van onvermogen. Zeker wanneer je net ruim 30 miljoen hebt ontvangen. Dan kan je dat geld nog beter gewoon lekker op de bank zetten. Je hebt Cassierras, Dolberg en El Azzouzi voor de komende jaren. Wat moet je dan nog met een Haller?!?
'Dat soort spelers zijn onhaalbaar'quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:41 schreef StarGazer het volgende:
Als ik Propper zo zie heersen bij PSV word ik weer mad.
En dan met Gudelj komen aankakken. Meh.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Dat soort spelers zijn onhaalbaar'
Het kan erger, je kan tussen Propper of Vejinovic kiezen en dan voor Vejinovic gaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:41 schreef StarGazer het volgende:
Als ik Propper zo zie heersen bij PSV word ik weer mad.
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kan erger, je kan tussen Propper of Vejinovic kiezen en dan voor Vejinovic gaan
Alsof de keuze tussen Pröpper en Gudelj al niet erg genoeg was...quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kan erger, je kan tussen Propper of Vejinovic kiezen en dan voor Vejinovic gaan
Dat falen gaat wel lukken denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV wint, Feyenoord wint, tijd voor ons om te falen.
Nee Sinkgraven middenveld en Gudelj linksbuiten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef BobW het volgende:
Deze 11 spelen: Ajax: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Gudelj, Klaassen, El Ghazi, Cassiera, Sinkgraven
Gewoon 4-3-3 met Sinkgraven linksbuiten?
Ik had eerlijk gezegd best veel vertrouwen in Gudelj, wilde liever Gudelj dan Propper weet ik nogquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof de keuze tussen Pröpper en Gudelj al niet erg genoeg was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |