SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV is nu wel dat risico aan het nemen met spelers salarissen geven met het motto "We halen de Champions League toch wel"
Een van de grote redenen van onze financiële aids tijd een paar jaar geleden.![]()
Zolang de risico's geoorloofd zijn moet je die altijd nemen. Als je structureel meer uitgeeft dan er binnenkomt ben je slecht bezig. Maar heb niet de indruk dat PSV geen sluitende begroting heeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:00 schreef Brammess het volgende:
PSV is nu wel dat risico aan het nemen met spelers salarissen geven met het motto "We halen de Champions League toch wel"
Een van de grote redenen van onze financiële aids tijd een paar jaar geleden.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik meen juist dat ze een miljoentje of 20 binnen hadden door een nieuwe deal. Daar kan ik me overigens in vergissen hoor, maar dat zou wel een en ander verklarenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:00 schreef Brammess het volgende:
Een van de grote redenen van onze financiële aids tijd een paar jaar geleden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Salarisplafond van 1 miljoen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:00 schreef Brammess het volgende:
Een van de grote redenen van onze financiële aids tijd een paar jaar geleden.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Check je facts alvorens iets te roepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Luuk de Jong () hengelt 10 mil in 4 jaar binnen.
http://www.voetbalprimeur(...)ng-vier-keer-n-.htmlWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bullshitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:00 schreef Brammess het volgende:
Een van de grote redenen van onze financiële aids tijd een paar jaar geleden.![]()
Dan is er altijd nog de gemeente om bij te springen, toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:00 schreef Brammess het volgende:
Daarom, niks aan 't handje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog de gemeente om bij te springen, toch?![]()
Dat de TD iets ontkent betekent nog niet dat het een feit is dat dat niet waar is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Check je facts alvorens iets te roepen.
http://www.voetbalprimeur(...)ng-vier-keer-n-.htmlVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is niet de TD. Anders had ik je gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat de TD iets ontkent betekent nog niet dat het een feit is dat dat niet waar is.
Daarnaast; Als jij het tegendeel kunt bewijzen met een meer betrouwbare bron verneem ik dat graag.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ah, het was Gerbrands. Maar het punt staat nog steeds. Een medium stelt informatie te hebben dat de Jong al met al 2.5m per jaar ontvangt. Gerbrands stelt dat het niet waar is en dat ze zich braaf aan het salarisplafond houden. Ik weet niet wat waar is, maar er automatisch vanuit gaan dat Gerbrands de waarheid spreekt lijkt me ook wat voorbarig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is niet de TD. Anders had ik je gelijk gegeven.
Daarnaast; Als jij het tegendeel kunt bewijzen met een meer betrouwbare bron verneem ik dat graag.
Die heeft er ook gewoon belang bij.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:00 schreef Brammess het volgende:
Een van de grote redenen van onze financiële aids tijd een paar jaar geleden.
Brammetje snapt er weer geen hol van.![]()
Je moet niet alles geloven wat zo'n medium je op de kermis vertelt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het was Gerbrands. Maar het punt staat nog steeds. Een medium stelt informatie te hebben dat de Jong al met al 2.5m per jaar ontvangt. Gerbrands stelt dat het niet waar is en dat ze zich braaf aan het salarisplafond houden. Ik weet niet wat waar is, maar er automatisch vanuit gaan dat Gerbrands de waarheid spreekt lijkt me ook wat voorbarig.
Die heeft er ook gewoon belang bij.![]()
Dat doe ik ook niet. Ik stel juist dat geen van beiden per definitie geloofd hoeft te worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat zo'n medium je op de kermis vertelt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Een medium? Welk medium? Hoe komt het medium aan die info? Betrouwbaar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het was Gerbrands. Maar het punt staat nog steeds. Een medium stelt informatie te hebben dat de Jong al met al 2.5m per jaar ontvangt. Gerbrands stelt dat het niet waar is en dat ze zich braaf aan het salarisplafond houden. Ik weet niet wat waar is, maar er automatisch vanuit gaan dat Gerbrands de waarheid spreekt lijkt me ook wat voorbarig.
Die heeft er ook gewoon belang bij.
Waarom zou Gerbrands liegen? Wat als dan een keer de waarheid naar buiten komt? Dan ben je als AD totaal niet meer geloofwaardig.
Misschien staat de Jong voor 1 miljoen op de loonlijst, en ontvangt hij bonussen bij 20+ goals, evt. kampioenschappen e.d.? Maar ik geloof echt niet dat hij ongeacht hoe hij speelt en wat PSV presteert, elk jaar 2,5 miljoen mag bijschrijven.
1 miljoen is de max. voor uitzonderlijke gevallen (denk aan Guardado en wellicht de Jong) worden er uitzonderingen gemaakt. Maar denk dan 1,1 miljoen en niet aan 2,5 miljoen.![]()
Ik denk dat Gerbrands de waarheid vertelt. Simpel, de salarissen worden maximaal op het plafond vastgesteld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik stel juist dat geen van beiden per definitie gelooft hoeft te worden.
Dat er diverse bonussen zijn (die ongetwijfeld makkelijk te halen zijn, zodat het zowat salaris wordt) is een tweede.
Maar ook daarmee komt een de Jong niet op 2,5 per jaar. Dat hij dit jaar een vet bedrag heeft gekregen als tekengeld lijkt me duidelijk.
Los van dat alles begroot PSV geen CL, en is de begroting dus ook zonder CL sluitend. Dus Brammes kwatst maar wat raak.
Maar goed, dat zal niemand hier verbazen.![]()
Dat mag je denken. Fijn dat je in ieder geval inziet dat je verkeerd zat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerbrands de waarheid vertelt. Simpel, de salarissen worden maximaal op het plafond vastgesteld.
Dat er diverse bonussen zijn (die ongetwijfeld makkelijk te halen zijn, zodat het zowat salaris wordt) is een tweede.
Maar ook daarmee komt een de Jong niet op 2,5 per jaar. Dat hij dit jaar een vet bedrag heeft gekregen als tekengeld lijkt me duidelijk.
Los van dat alles begroot PSV geen CL, en is de begroting dus ook zonder CL sluitend. Dus Brammes kwatst maar wat raak.
Maar goed, dat zal niemand hier verbazen.
Met allerhande financiële constructies een salarisplafond omzeilen is in mijn ogen ook wat hypocriet overigens.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat is er mis met een bonus bij het behalen van een kampioenschap, als het geld dat je met het kampioenschap binnenhengelt, meer is dan die bonussen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mag je denken. Fijn dat je in ieder geval inziet dat je verkeerd zat.
Met allerhande financiële constructies een salarisplafond omzeilen is in mijn ogen ook wat hypocriet overigens.![]()
Er is niet zoveel mis mee, maar het is wat hypocriet als je pretendeert een salarisplafond te hebben voor verantwoord financieel beleid en dat in specifieke gevallen omzeilt door extra of extra hoge bonussen. Ik zeg niet dat dat hier het geval is, want ik ken de arbeidsvoorwaarden niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bonus bij het behalen van een kampioenschap, als het geld dat je met het kampioenschap binnenhengelt, meer is dan die bonussen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk dat ook Ajax met bonussen werkt. Althans; dat lijkt me meer dan normaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is niet zoveel mis mee, maar het is wat hypocriet als je pretendeert een salarisplafond te hebben voor verantwoord financieel beleid en dat in specifieke gevallen omzeilt door extra of extra hoge bonussen. Ik zeg niet dat dat hier het geval is, want ik ken de arbeidsvoorwaarden niet.
Anders was zo een crack als Westerman ook niet gekomen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Natuurlijk doet Ajax dat. Maar dat was verder de vraag niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ook Ajax met bonussen werkt. Althans; dat lijkt me meer dan normaal.
Anders was zo een crack als Westerman ook niet gekomen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik probeer alleen te duiden dat er niets mis is met bonussen. En dat je daar volgens mij het salarisplafond niet mee omzeilt, maar extra gunstige voorwaarden creëert om spelers van de buitencategorie aan je te binden. En ik doe de aanname dat Ajax dat ook doet. Dus die zullen langs die weg in sommige gevallen ook spelers belonen die uiteindelijk meer dan een miljoen per seizoen gaan verdienen. Daar is niets hypocriet aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Ajax dat. Maar dat was verder de vraag niet.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: