abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:21:28 #176
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_164284224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:20 schreef Acheronacis het volgende:

[..]

Wat daar mis mee is?

We zijn met de OLympic Games bezig

Er vindt nu topsport plaats op dit moment!

Maar wij gaan kijken naar een paar klunzen op een bankje bij schut!

Wil ik dat zien? NEE

Ik wil sporters in actie zien!
Op NPO Sport is zo beachvolleybal. Er zijn ook heel veel streams van de NOS
pi_164284237
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:20 schreef Acheronacis het volgende:

[..]

Wat daar mis mee is?

We zijn met de OLympic Games bezig

Er vindt nu topsport plaats op dit moment!

Maar wij gaan kijken naar een paar klunzen op een bankje bij schut!

Wil ik dat zien? NEE

Ik wil sporters in actie zien!
Het gaat om de NOS, niet om die live sporten die zenden ze straks alsnog live uit.
pi_164284617
Wat een kast die Van Gelder _O_
pi_164285866
Nos Rio Live.

Om 20.30 was de finish van het wielrennen. Dat is nu bijna 4 uur geleden.

Er zijn misschien wel 20 onderdelen die tussen 20.30 en nu hebben plaatsgevonden.

Wat heeft de NOS live laten zien? Volgens mij alleen een zwemserie van 5 minuten.

Verder reclame, studiogesprekjes, reclame, samenvattingen eredivisie, reclame, Schut met wat gasten en dat Aso judowijf op een bankje, reclame.
pi_164285899
Reijns en Schmidt O+

Bij Reijns gaat mijn gaydar wel af trouwens :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164286012
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nos Rio Live.

Om 20.30 was de finish van het wielrennen. Dat is nu bijna 4 uur geleden.

Er zijn misschien wel 20 onderdelen die tussen 20.30 en nu hebben plaatsgevonden.

Wat heeft de NOS live laten zien? Volgens mij alleen een zwemserie van 5 minuten.

Verder reclame, studiogesprekjes, reclame, samenvattingen eredivisie, reclame, Schut met wat gasten en dat Aso judowijf op een bankje, reclame.
Daarom heeft de NOS online streams beschikbaar voor de mensen die sport willen zien. Ze kunnen immers niet 14 kanalen opeisen om alles op tv in beeld te brengen.
pi_164286115
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:25 schreef Nober het volgende:

[..]

Daarom heeft de NOS online streams beschikbaar voor de mensen die sport willen zien. Ze kunnen immers niet 14 kanalen opeisen om alles op tv in beeld te brengen.
Dat NOS keuzes moet maken is logisch. Waarom die keuze valt op geouwehoer in Nederland met sporters die Rio niet gehaald hebben terwijl er ondertussen volop wordt gesport in Rio ontgaat me.
pi_164286181
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat NOS keuzes moet maken is logisch. Waarom die keuze valt op geouwehoer in Nederland met sporters die Rio niet gehaald hebben terwijl er ondertussen volop wordt gesport in Rio ontgaat me.
Precies dit.
Ik kijk liever naar de sporters die wel meedoen.
I wander in my time...
  zondag 7 augustus 2016 @ 00:35:45 #184
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164286202
Waarom ze om dit tijdstip in vredesnaam gaan zitten praten over sport, terwijl de mensen die alleen dat willen zien, allang naar bed zijn, is mij echt een raadsel :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_164286286
Sowieso continue dezelfde vragen aan alle sporters die nu in de studio zitten...Reijns heeft nu al aan twee presentatoren kunnen uitleggen wat het met hem doet dat hij niet in Rio zit... en Schmidt net ook... verzin eens een keer wat anders :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164286288
Na de finale van de wegrit geen seconde live sport geweest. Dat duurt nu al zo'n 4 uur.
pi_164286362
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:35 schreef Redefine het volgende:
Waarom ze om dit tijdstip in vredesnaam gaan zitten praten over sport, terwijl de mensen die alleen dat willen zien, allang naar bed zijn, is mij echt een raadsel :{
NOS denkt dat Nederlanders uitsluitend geïnteresseerd zijn in Nederlandse sporters, dus vullen ze de tijd waarin er niet gesport wordt door Nederlanders op met geouwehoer over Nederlandse sporters. De chef Sport heeft twee jaar geleden eens heel trots geroepen dat NOS tijdens de Spelen vooral verhalen vertelt in plaats van live sport uit te zenden. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die "verhalen" prefereert boven topsport.
  ESF Reporter zondag 7 augustus 2016 @ 00:43:21 #188
87554 Cee
Welluk?
pi_164286363
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso continue dezelfde vragen aan alle sporters die nu in de studio zitten...Reijns heeft nu al aan twee presentatoren kunnen uitleggen wat het met hem doet dat hij niet in Rio zit... en Schmidt net ook... verzin eens een keer wat anders :')
Dit, ik dacht net even dat er zelfs herhalingen van studio-geouwehoer werden uitgezonden maar het was gewoon live, same questions, different host. :')

Gelukkig zometeen turnen. Maar wel na de reclame.
  zondag 7 augustus 2016 @ 00:47:36 #189
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164286493
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

NOS denkt dat Nederlanders uitsluitend geïnteresseerd zijn in Nederlandse sporters, dus vullen ze de tijd waarin er niet gesport wordt door Nederlanders op met geouwehoer over Nederlandse sporters. De chef Sport heeft twee jaar geleden eens heel trots geroepen dat NOS tijdens de Spelen vooral verhalen vertelt in plaats van live sport uit te zenden. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die "verhalen" prefereert boven topsport.
De NOS heeft allerlei streams, dat is hun service. :+
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_164286570
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar als ik me niet vergis maakt de NOS het nog bonter door zelfs de sporten waar Nederlanders meedoen niet uit te zenden bijvoorbeeld het turnen waar Epke en Yuri op zaten te wachten. Zitten wij te kijken naar hun gebazel, terwijl er volop geturnd werd. En nu zitten we zelfs te kijken naar een herhaling van RIO live, te triest voor woorden. En dan te bedenken dat ze wel de hele openingsceremonie hebben uitgezonden gisteren lol
pi_164286761
De tering NOS. Zeggen dat je turnen live gaat uitzenden na de break en vervolgens na 20 minuten nog niets live :')
pi_164286814
Ongelofelijk dit het programma duurt nu al een uur en alleen maar samenvattingen van eerdere evenementen en studiogesprekjes terwijl het in Rio nu 20.00 is dus prime time wat betreft evenementen.
pi_164286819
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:59 schreef TheArt het volgende:
De tering NOS. Zeggen dat je turnen live gaat uitzenden na de break en vervolgens na 20 minuten nog niets live :')
Dit bedoelen ze met dat ze turnen uitzenden
(she/her)
pi_164286883
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:25 schreef Nober het volgende:

[..]

Daarom heeft de NOS online streams beschikbaar voor de mensen die sport willen zien.
Lees deze zin van je nog eens terug :')
pi_164287174
Ik snap niet dat ze dat NPO Sport niet gebruiken om continu tussen livesport te schakelen, al dan niet met commentaar.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_164287182
Komop, dit hebben we allang gezien :') :') !!!
(she/her)
pi_164287210
Klopt het dat er bij die livestreams op NOS.nl geen commentaar zit?
I wander in my time...
  zondag 7 augustus 2016 @ 01:21:49 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164287245
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 01:19 schreef TheTraveler het volgende:
Klopt het dat er bij die livestreams op NOS.nl geen commentaar zit?
Dat klopt.
pi_164287342
Je kunt de livestreams niet eens streamen naar je chromecast :')
(she/her)
pi_164287355
Echt :') Waarom kijken we naar iets van n paar uur geleden als er nu live sport is?
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')