Niet heel veel landen nee. Maar Australië staat wel boven ons qua verhouding.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij geen enkel land hoor? Welke dan? Volgens mij is Nederland een van de allerbeste sportlanden ter wereld als je kijkt naar inwoners etc.
Indonesië 250 miljoen inwoners en sturen 10 sporters ofzo, ik bedoel maar. Overigens raar dat Indonesie zo weinig betekend tijdens OS
Het zal moeilijk voor je zijn, maar probeer jij maar eens uit te leggen waarom ik faal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je faalt weer, probeer het nog eens.
Wonen wel de helft meer mensen hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet heel veel landen nee. Maar Australië staat wel boven ons qua verhouding.
Ga poepenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als GB meedoen ipv als UK, Schotland etc![]()
![]()
Probeer het nog eens...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal moeilijk voor je zijn, maar probeer jij maar eens uit te leggen waarom ik faal.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ga poepenje bent hier klaar.
[..]
Probeer het nog eens...
Uiteraard klopt dit, en het is heel knap van Nederland, maar bijvoorbeeld China langs die schaal leggen vind ik altijd een beetje oneerlijk, want zelfs als die bijna alle medailles zouden winnen, zouden ze het in verhouding nog slecht doen. Het blijft dus wel een statistiek, hoe leuk het voor Nederland wel niet isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland doet het in verhouding (aantal inwoners etc) vele malen BETER dan grote landen als Engeland etc maar dat snapt Syntix niet echt. Hoeveel medailles had UK 4 jaar terug en hoeveel hadden wij er? Hoeveel mensen wonen er alleen in UK en hier? Wie doet het dan beter? Juist Nederland.
Het is niet meer dan normaal dat China zoveel wint met zoveel inwoners. Daarom snap ik niet dat een land als Indonesië met 250 miljoen inwoners geen 100 atleten of meer kan sturen. Accomodaties zat van wat ik met eigen ogen gezien heb althans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Uiteraard klopt dit, en het is heel knap van Nederland, maar bijvoorbeeld China langs die schaal leggen vind ik altijd een beetje oneerlijk, want zelfs als die bijna alle medailles zouden winnen, zouden ze het in verhouding nog slecht doen. Het blijft dus wel een statistiek, hoe leuk het voor Nederland wel niet is
India doet het wat dat betreft pas slecht, die zijn ook echt alleen maar goed in niet-Olumpische sporten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is niet meer dan normaal dat China zoveel wint met zoveel inwoners. Daarom snap ik niet dat een land als Indonesië met 250 miljoen inwoners geen 100 atleten of meer kan sturen. Accomodaties zat van wat ik met eigen ogen gezien heb althans.
Ja maar dat snap ik dan nog deels. Dat land is vrij arm. In Indonesië is het volk deels arm maar de Jan Modaal zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
India doet het wat dat betreft pas slecht.
Nicequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:12 schreef Redefine het volgende:
hewyoodu heeft er zelfs een hele studie over gedaan om de slechtste landen op de Spelen te beoordelen.
Bangladeshquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:12 schreef Redefine het volgende:
hewyoodu heeft er zelfs een hele studie over gedaan om de slechtste landen op de Spelen te beoordelen.
Wat is hier mis mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:17 schreef Acheronacis het volgende:
JA HOOR
weer 20 man zo meteen bij Henri de praatgrage schut
En dan ook nog is eens sporters die nog moeten presteren.
Echt ongelofelijk dit.
Wat daar mis mee is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee?
Alsof een Luiten minder gaat golfen omdat hij hier nu ziet
Je weet dat UK = GB .... toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als GB meedoen ipv als UK, Schotland etc![]()
![]()
Op NPO Sport is zo beachvolleybal. Er zijn ook heel veel streams van de NOSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:20 schreef Acheronacis het volgende:
[..]
Wat daar mis mee is?
We zijn met de OLympic Games bezig
Er vindt nu topsport plaats op dit moment!
Maar wij gaan kijken naar een paar klunzen op een bankje bij schut!
Wil ik dat zien? NEE
Ik wil sporters in actie zien!
Het gaat om de NOS, niet om die live sporten die zenden ze straks alsnog live uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:20 schreef Acheronacis het volgende:
[..]
Wat daar mis mee is?
We zijn met de OLympic Games bezig
Er vindt nu topsport plaats op dit moment!
Maar wij gaan kijken naar een paar klunzen op een bankje bij schut!
Wil ik dat zien? NEE
Ik wil sporters in actie zien!
Daarom heeft de NOS online streams beschikbaar voor de mensen die sport willen zien. Ze kunnen immers niet 14 kanalen opeisen om alles op tv in beeld te brengen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nos Rio Live.
Om 20.30 was de finish van het wielrennen. Dat is nu bijna 4 uur geleden.
Er zijn misschien wel 20 onderdelen die tussen 20.30 en nu hebben plaatsgevonden.
Wat heeft de NOS live laten zien? Volgens mij alleen een zwemserie van 5 minuten.
Verder reclame, studiogesprekjes, reclame, samenvattingen eredivisie, reclame, Schut met wat gasten en dat Aso judowijf op een bankje, reclame.
Dat NOS keuzes moet maken is logisch. Waarom die keuze valt op geouwehoer in Nederland met sporters die Rio niet gehaald hebben terwijl er ondertussen volop wordt gesport in Rio ontgaat me.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom heeft de NOS online streams beschikbaar voor de mensen die sport willen zien. Ze kunnen immers niet 14 kanalen opeisen om alles op tv in beeld te brengen.
Precies dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat NOS keuzes moet maken is logisch. Waarom die keuze valt op geouwehoer in Nederland met sporters die Rio niet gehaald hebben terwijl er ondertussen volop wordt gesport in Rio ontgaat me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |