Wij hebben de hele middag al wielrennen aan, incl hockey, handbal, volleybal en nu zwemmen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht kijk je minder populaire sporten. Ik krijg het vooral bij de streams die in mijn ogen meer bezocht worden.
Nog geen een keer last van gehad en heb toch alle streams wel even bekeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Streams bufferen wel veel en dat ligt niet aan mijn pc of internetsnelheid.
MADquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:19 schreef Acheronacis het volgende:
Kunnen al die kut analisten gewoon oprotten.
Alleen maar dom geauwehoer van de ene na andere klote gast bij de nos terwijl er zoveel sport te zien is...
DIE GASTEN ZIJN ECHT DE WEG KWIJT BIJ DE NOS....
Bescherming om niet te lang gek te worden van Herbert.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:22 schreef Zelva het volgende:
Nu wel commentaar op de specifieke wielrenstream. Waarom kon dat niet eerder dan?
Alleen teamsporten is prima maar dan moet je ook teamsporten doen zonder Nederland met commentaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:21 schreef Redefine het volgende:
Beetje zonde dat Politiek 24 alleen voor de teamsporten wordt gebruikt. Zo heb je er nu niks meer aan.
Maar voor/na/tussen/onder/bovenbeschouwing dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:19 schreef Acheronacis het volgende:
Kunnen al die kut analisten gewoon oprotten.
Alleen maar dom geauwehoer van de ene na andere klote gast bij de nos terwijl er zoveel sport te zien is...
DIE GASTEN ZIJN ECHT DE WEG KWIJT BIJ DE NOS....
Australië-Nieuw-Zeeland (hockey) is wel op de NOS stream.quote:
Ook dat zou een goede optie zijn. Heeft het iig meer nut.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Alleen teamsporten is prima maar dan moet je ook teamsporten doen zonder Nederland met commentaar.
F5 hielp.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben hier een stream of 5 aan, niks aan de hand. Het ligt aan je internet
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:07 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
Is er ergens een schema te vinden waarop te zien is wat er op npo1 word uitgezonden?
Na het wielrennen staat er tot 22:00'uur een blokje met aandacht voor diverse sporten, wat heb ik daar nu weer aan?
Kennelijk ben jij niet in staat om te lezen, prima maar val mij daar niet mee lastig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/
Wie of wat wil je in de plaatsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef byah het volgende:
Ik kijk sinds de wielren finale naar NL1, heb een hoop geouwehoer, een hoop reclame en turnen mogen aanschouwen. Wat mij betreft trekken ze alle uitzendrechten weg bij de NOS
Inderdaad. Zijn ze van plan de komende 2 weken ook live sport uit te zenden waar geen Nederlanders bij betrokken zijn of moeten we het doen met drollenvangen, paalzitten, discushappen en koekslingeren met deelnemers waar toevallig een rood-wit-blauw vlaggetje achterstaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef byah het volgende:
Ik kijk sinds de wielren finale naar NL1, heb een hoop geouwehoer, een hoop reclame en turnen mogen aanschouwen. Wat mij betreft trekken ze alle uitzendrechten weg bij de NOS
José zei ongeveer hetzelfde toen Nibali en Henao vielen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef Redefine het volgende:
Dione over de turner die net zijn been breekt bij de sprong: 'verschrikkelijke beelden, maar wel weer een concurrent minder voor Yuri van Gelder.'![]()
Als je zag hoe dat been erbij hing, was dat toch net even wat anders.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
José zei ongeveer hetzelfde toen Nibali en Henao vielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |