Samenvattingen wel ja. Oke, er is niet veel anders op, ik kijk nu naar het spectaculaire Mexico - Georgië bij het handboogschieten, je mag niet niet verwachten dat de NOS zoiets zou uitzenden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn ze volgens mij verplicht.
EDIT:natuurlijk niet de dingen met Joep, wel samenvattingen van de wedstrijden.
Zijn ze verplicht.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef marcodej het volgende:
Maar vanavond om 19:00 krijgen we dus een normaal Eredivisieprogramma?
Is nu ook op ZDF.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samenvattingen wel ja. Oke, er is niet veel anders op, ik kijk nu naar het spectaculaire Mexico - Georgië bij het handboogschieten, je mag niet niet verwachten dat de NOS zoiets zou uitzenden.
Goede TV-Tip.quote:
Je mist de essentie. Het gaat erom dat de NOS net zoals Sporza keuzes moet maken om een interessant programma aan te bieden. Zoals gisteren hadden ze makkelijk eerst wielrennen, daarna turnen en 's nachts het zwemmen live uit kunnen zenden. 3 grote evenementen met Nederlandse deelname. En ondertussen als er zich een interessante ontwikkeling voordoet bij bijvoorbeeld het volleybal of boogschieten even schakelen. En tussen deze 3 live evenementen door ipv studiogesprekjes een samenvatting van het handbal uitzenden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die Belgen hebben het wel gemakkelijker. Zij behoren in maar heel weinig sporten tot de kanshebbers, dus dan ga je automatisch eerder naar andere sporten kijken. Greg van Avermaet was bijvoorbeeld pas de tweede Belg die na 2004 een gouden medaille won.
hadden ze ook best op NLD 2 kunnen gooien. Of de OS dan op NLD 2quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn ze verplicht.
En trekt natuurlijk ook veel meer kijkers dan OS.
Het valt me nog mee dat ze vanavond geen Studio Voetbal uitzenden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn ze verplicht.
En trekt natuurlijk ook veel meer kijkers dan OS.
Praat eens normaal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:12 schreef marcodej het volgende:
Moet wel zeggen dat deze uitzendtijden uberhaupt kut zijn.
Nooit meer Zuid-Amerika.
Het zou wel eens leuk zijn om mensen kennis te laten maken met de andere sporten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:08 schreef marcodej het volgende:
Er is op moment ook niet extreem veel live wat echt interessant is voor de Nederlander. Schieten, schermen, boogschieten en tafeltennis.
Ik ga dit topic even ontvolgen anders wordt ik dadelijk nog een zeiker genoemd vanwege zeiken op de NOS om het zeiken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:13 schreef franklop het volgende:
ha
[..]
hadden ze ook best op NLD 2 kunnen gooien. Of de OS dan op NLD 2
MAar goed, ik ga toch proberen niet teveel me eraan te ergeren
Dat vind ik nou ook het mooie aan de OS. Kijken van sporten die ik anders niet volg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou wel eens leuk zijn om mensen kennis te laten maken met de andere sporten.
Niet tijdens de spelen. En wat zijn andere sportenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou wel eens leuk zijn om mensen kennis te laten maken met de andere sporten.
Die kun je ook niet volgen, die worden niet uitgezonden. En vaak terecht.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook het mooie aan de OS. Kijken van sporten die ik anders niet volg.
Morton? Wie is dat?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:13 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Wat is dat voor taalgebruik trouwens
Dus wat ik nu kijk is ook van gisteren?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste sporten zijn onderweg in Rio de Janeiro, met onder meer de strijd om het goud in het schieten.
- Schieten: finale 10 meter luchtpistool mannen - livestream
- Schieten finale 10 meter luchtgeweer vrouwen - livestream
Stagiair heeft niet door dat het herhalingen zijn
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wat ik nu kijk is ook van gisteren?
Intrigerende sport wel.
Ja. Over anderhalf uur ofzo is er wel een live schietfinale.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wat ik nu kijk is ook van gisteren?
Intrigerende sport wel.
Vooralsnog zijn de Belg en BBC ook nog aan het herhalen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:19 schreef marcodej het volgende:
Jongens, beachvolleybal nu! Ik ben echt benieuwd wat onze jongens gedaan hebben!
En de Duitser is "live". Maar zal het zo wel inhalen, verwacht ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn de Belg en BBC ook nog aan het herhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |