abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164293094
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

BBC 1 kan er ook wat van. Al heeft de beeb natuurlijk 2 kanalen (helaas heeft KPN geen BBC 4 meer :{ )
Nou ja, NOS heeft nu eigenlijk ook wel twee kanalen met NPO Sport erbij, maar dat voegt momenteel ook niet echt iets toe :') .
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 augustus 2016 @ 12:59:29 #227
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_164293961
quote:
2s.gif Op zondag 7 augustus 2016 06:22 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Gefikst. Je had beter even een berichtje kunnen sturen, kom je bericht per toeval tegen.
Jammer dat je dit aangepast hebt, ik vond het juist erg handig _O-

Dan kon je juist makkelijk steeds tussen twee dezelfde streams heen en waar schakelen :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 augustus 2016 @ 13:04:53 #228
284411 crew  heywoodu
pi_164294081
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:09 schreef Acheronacis het volgende:

Gewoon objectieve sport uitzenden blijkt heel moeilijk te zijn voor de nos.
Dat is doorgaans voor de meeste uitzenders heel moeilijk ja. Vreemd genoeg focust men zich in bijna elk land vooral op de sporters uit hun eigen land.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 7 augustus 2016 @ 13:06:10 #229
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164294122
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is doorgaans voor de meeste uitzenders heel moeilijk ja. Vreemd genoeg focust men zich in bijna elk land vooral op de sporters uit hun eigen land.
Eigenlijk zou er een soort centrale organisatie moeten zijn die aan elk land įlle streams beschikbaar stelt. Probleem opgelost.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 augustus 2016 @ 13:07:22 #230
284411 crew  heywoodu
pi_164294155
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Eigenlijk zou er een soort centrale organisatie moeten zijn die aan elk land įlle streams beschikbaar stelt. Probleem opgelost.
Alle mogelijke streams op www.olympicstreams.com ofzo ja met een dijk van een systeem erachter om te zorgen dat het al het verkeer aan kan _O_

Gouden idee.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 7 augustus 2016 @ 13:12:04 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164294279
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Alle mogelijke streams op www.olympicstreams.com ofzo ja met een dijk van een systeem erachter om te zorgen dat het al het verkeer aan kan _O_

Gouden idee.
Idd :D Maar geld. Ze gratis beschikbaar stellen kan natuurlijk niet.
  Redactie Sport zondag 7 augustus 2016 @ 13:16:24 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_164294399
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:19 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Nou ja, NOS heeft nu eigenlijk ook wel twee kanalen met NPO Sport erbij, maar dat voegt momenteel ook niet echt iets toe :') .
Oke ja, dat kanaal zouden ze zoveel beter kunnen benutten :{ Zend desnoods wat uit van een willekeurige stream zonder commentaar als je het op zwart gooit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 7 augustus 2016 @ 13:20:03 #233
pi_164294514
quote:

[..]

Volledig logisch, sommige klachten hier zijn ook volledig onterecht. Mijn grootste problemen:
- Het niet durven uitzenden van een sport waar GEEN Nederlander aan meedoet. Nog geen minuut sport gezien op de NOS waar geen Nederlander aan meedoet, op de zwemfinales na. Je had best even wat turnen uit de derde subdivisie kunnen tonen (tweede lag wat moeilijker omdat er veel gemist was)
- Het matige benutten van NPO Sport.
- Het studiogelul ipv live sport uitzenden. Daar ging het vannacht ook mis: Hans van Zetten ging vertellen hoe het turnen was afgelopen ipv dat we een paar beelden kregen. :{
pi_164294528
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oke ja, dat kanaal zouden ze zoveel beter kunnen benutten :{ Zend desnoods wat uit van een willekeurige stream zonder commentaar als je het op zwart gooit.
Om 16:00 moet Nederlander boksen. Waarom dat niet live uitzenden op NPO Sport?
pi_164294580
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Volledig logisch, sommige klachten hier zijn ook volledig onterecht. Mijn grootste problemen:
- Het niet durven uitzenden van een sport waar GEEN Nederlander aan meedoet. Nog geen minuut sport gezien op de NOS waar geen Nederlander aan meedoet, op de zwemfinales na. Je had best even wat turnen uit de derde subdivisie kunnen tonen (tweede lag wat moeilijker omdat er veel gemist was)
- Het matige benutten van NPO Sport.
- Het studiogelul ipv live sport uitzenden. Daar ging het vannacht ook mis: Hans van Zetten ging vertellen hoe het turnen was afgelopen ipv dat we een paar beelden kregen.
+ Streams zonder commentaar. Bij sommige sporten is dat niet zo erg, maar bij de wat onbekendere sporten mis ik dat toch wel.
  Redactie Sport zondag 7 augustus 2016 @ 13:22:26 #236
pi_164294583
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vind ik niet erg, want boksen :') :@ maar wel vrij vreemd ja, zeker als het straks op zwart blijkt te staan (of er herhaald wordt)
  Redactie Sport zondag 7 augustus 2016 @ 13:22:49 #237
pi_164294594
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

+ Streams zonder commentaar. Bij sommige sporten is dat niet zo erg, maar bij de wat onbekendere sporten mis ik dat toch wel.
Ik weet niet of ze het kunnen/mogen aanleveren met commentaar.
pi_164294633
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze het kunnen/mogen aanleveren met commentaar.
Waarom zou dat niet mogen?
Beetje raar om wel de streaming rechten te hebben maar dan vervolgens geen commentaar bij te mogen doen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 7 augustus 2016 @ 13:26:17 #239
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164294679
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen?
Beetje raar om wel de streaming rechten te hebben maar dan vervolgens geen commentaar bij te mogen doen.
Idd. Vragen hierover worden trouwens genegeerd door de NOS.
pi_164294701
quote:

[..]

Dat was voor Sporza geen probleem.

Iets na middernacht startte hun programma, na een korte introductie ZONDER studiogesprekjes schakelde men live over naar tennis(met een begische). Toen dat afgelopen was basketball VS-China en daarna de zwemfinales.

Dan heb je alles wat voor de Belgische kijker interessant is + de internationaal wat hoger aangeschreven sporten(basketball met VS en zwemmen).

Gewoon keuzes maken en dan 3 interessante evenementen uitzenden zonder studiogesprekjes, het kan dus gewoon.
pi_164294721
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:26 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Idd. Vragen hierover worden trouwens genegeerd door de NOS.
Lijkt me gewoon een financiėle reden te hebben. Commentatoren voor zo'n stream doen dat natuurlijk niet gratis.

EDIT: Je zou als NOS natuurlijk ook minder kunnen switchen naar de studio en dat geld besteden aan commentatoren. Gewoon switchen van sport naar sport en laat de commentator een introductie doen.
pi_164294745
Wat ik eigenlijk nog het meest bijzonder vind is dat ze het programma Rio Live noemen.
pi_164294749
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen die studiogesprekken en herhalingen willen zien. Je zou denken dat ze daar wel iets onderzocht hebben..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zondag 7 augustus 2016 @ 13:30:06 #244
pi_164294777
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon een financiėle reden te hebben. Commentatoren voor zo'n stream doen dat natuurlijk niet gratis.

EDIT: Je zou als NOS natuurlijk ook minder kunnen switchen naar de studio en dat geld besteden aan commentatoren. Gewoon switchen van sport naar sport en laat de commentator een introductie doen.
Dan moet je wel commentatoren hebben die er verstand van hebben.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 7 augustus 2016 @ 13:30:10 #245
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164294778
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar noem een Ducrot en Dijkstra. Zij zijn bij die koers aanwezig en als het op NPO 1 is hoor je ze gewoon. Maar de tijd dat er geen wielrennen op 1 is, kunnen ze toch best het audiosignaal over de stream gooien?
pi_164294802
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:29 schreef franklop het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen die studiogesprekken en herhalingen willen zien. Je zou denken dat ze daar wel iets onderzocht hebben..
Voor mij zijn dat altijd zap momenten, maar voor de gemiddelde kijker maakt het waarschijnlijk niet uit of ze nou sport of dit soort gesprekken uitzenden.
pi_164294842
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:30 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Maar noem een Ducrot en Dijkstra. Zij zijn bij die koers aanwezig en als het op NPO 1 is hoor je ze gewoon. Maar de tijd dat er geen wielrennen op 1 is, kunnen ze toch best het audiosignaal over de stream gooien?
Dat snapte ik gisteren ook niet, zij waren notabene gewoon ter plekke.
Bij andere sporten ligt dat natuurlijk anders omdat daar geen commentatoren zijn.
  Redactie Sport zondag 7 augustus 2016 @ 13:33:43 #248
pi_164294871
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat snapte ik gisteren ook niet, zij waren notabene gewoon ter plekke.
Bij andere sporten ligt dat natuurlijk anders omdat daar geen commentatoren zijn.
Hans van Zetten was ook constant bij het turnen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 augustus 2016 @ 13:33:47 #249
284411 crew  heywoodu
pi_164294873
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Volgens het schema wat ze gisteren lieten zien gaan ze boksen wel live uitzenden.
pi_164294881
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:27 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Dat was voor Sporza geen probleem.

Iets na middernacht startte hun programma, na een korte introductie ZONDER studiogesprekjes schakelde men live over naar tennis(met een begische). Toen dat afgelopen was basketball VS-China en daarna de zwemfinales.

Dan heb je alles wat voor de Belgische kijker interessant is + de internationaal wat hoger aangeschreven sporten(basketball met VS en zwemmen).

Gewoon keuzes maken en dan 3 interessante evenementen uitzenden zonder studiogesprekjes, het kan dus gewoon.
Die Belgen hebben het wel gemakkelijker. Zij behoren in maar heel weinig sporten tot de kanshebbers, dus dan ga je automatisch eerder naar andere sporten kijken. Greg van Avermaet was bijvoorbeeld pas de tweede Belg die na 2004 een gouden medaille won.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')