Grueter bij zwemmen, Arman Avrasoglu was bij beachvolleybal. Er zijn meer commentatoren in Rio dan we denken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat snapte ik gisteren ook niet, zij waren notabene gewoon ter plekke.
Bij andere sporten ligt dat natuurlijk anders omdat daar geen commentatoren zijn.
Maar ik denk wel alleen in sporten waar Nederlanders aan mee doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Grueter bij zwemmen, Arman Avrasoglu was bij beachvolleybal. Er zijn meer commentatoren in Rio dan we denken.
van Den Berg bij boogschieten. Hockey commentator is er. Leon Haan en Stefan Verheij (atletiek) zijn er ook. Neem aan dat Erik van Dijk er ook zitquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Grueter bij zwemmen, Arman Avrasoglu was bij beachvolleybal. Er zijn meer commentatoren in Rio dan we denken.
Op de strream.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:35 schreef franklop het volgende:
Hebben ze überhaupt de ontknoping van het boogschieten nog laten zien? Want dan wel kwartfinale doen en vervolgens niks meer laten zien vind ik ook zoiets triest
Prima, knal dat commentaarlijntje maar door.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ik denk wel alleen in sporten waar Nederlanders aan mee doen.
Arman doet alleen radio toch? Lijkt me op zich niet onlogisch dat NOS dat gescheiden houdt, het kijkt een beetje vreemd naar zo'n stream als elk kwartier eerst een samenvatting komt van de afgelopen minuten omdat op dat moment de radio weer even meeluistert.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon op NPO1?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens het schema wat ze gisteren lieten zien gaan ze boksen wel live uitzenden.
Volgens het schema van de NOS zou Joris ook alleen radio doen, maar die hoor je op tv ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Arman doet alleen radio toch? Lijkt me op zich niet onlogisch dat NOS dat gescheiden houdt, het kijkt een beetje vreemd naar zo'n stream als elk kwartier eerst een samenvatting komt van de afgelopen minuten omdat op dat moment de radio weer even meeluistert.
Die doet natuurlijk wel vaker tv.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens het schema van de NOS zou Joris ook alleen radio doen, maar die hoor je op tv ook.
Vandaar dat we vierde werdenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:57 schreef TheArt het volgende:
FInale 4x100 wisselslag vrouwen.
Stond dat er nou echt boven?
Vandaar dat ze niet snel genoeg warenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:57 schreef TheArt het volgende:
FInale 4x100 wisselslag vrouwen.
Stond dat er nou echt boven?
Damnquote:RIO LIVE
met onder andere HERHALING zwemmen, HERHALING turnen en HERHALING beachvolleybal
quote:
Nee het stond boven de 400 wisselslagquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Vandaar dat ze niet snel genoeg waren
Zijn ze volgens mij verplicht.quote:
Nee klopt wel. Maar het uitgestelde roeien van 14.30 stond eerst niet op de planningquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:08 schreef marcodej het volgende:
Er is op moment ook niet extreem veel live wat echt interessant is voor de Nederlander. Schieten, schermen, boogschieten en tafeltennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |