abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:51:56 #126
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164308524
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ah goshi. Deze man is gekozen omdat hij zijn eigen stad heeft omgetoverd van iets wat meer leek op de beerput van de hel tot een fatsoenlijke stad waar je als normale burger niets te vrezen hebt. Daarom is deze man uiteindelijk verkozen tot president.

Dat jij liever hebt dat 't hele land in brand staat en criminelen de macht op straat hebben zolang er maar niet per ongeluk een onschuldige de pijp uit gaat is zo walgelijk.
Oh ja nee. Ik ben inderdaad de walgelijke hier.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_164308781
Hoe mensen dit toe kunnen juichen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_164308939
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom is het ook moreel probleemloos om die ene gezonde slapende in de wachtkamer van het ziekenhuis van zijn organen te beroven om 10 mensen te redden.

Samen even dutje doen in het ziekenhuis, Bensel?
Niet erg handig, aangezien moord strafbaar is. Maar heb jij ook morele bezwaren dan?
pi_164309355
quote:
13s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Barbusse het volgende:
Tokkies gonna be..........
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:05:24 #130
19194 Oversight
◢◤
pi_164314578
quote:
:{w Jah, stel je voor, mensen die iets tegen drugsoverlast doen, hoe durven ze...
◢◤
pi_164315427
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w Jah, stel je voor, mensen die iets tegen drugsoverlast doen, hoe durven ze...
Je bent niet goed wijs als je het ok vind dat mensen zonder proces geexecuteerd worden :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_164315522
Opvolger van Abutaleb kunnen we dus gewoon uit de Filipijnen halen zie ik om junkies uit wijken als Katendrecht effectief op te ruimen :D

Wie geeft die man een belletje?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:47:48 #133
19194 Oversight
◢◤
pi_164316438
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je bent niet goed wijs als je het ok vind dat mensen zonder proces geexecuteerd worden :')
_O- Vertel dat tegen de drugscartels.
◢◤
pi_164316526
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Oversight het volgende:

[..]

_O- Vertel dat tegen de drugscartels.
Ik hoef die drugscartels helemaal niks te vertellen.
  maandag 8 augustus 2016 @ 01:00:07 #135
19194 Oversight
◢◤
pi_164318535
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik hoef die drugscartels helemaal niks te vertellen.
_O- Denk er even goed over na, nu kan het nog
◢◤
pi_164320506
quote:
hoe mensen denken dat alles er precies zo aan toe zou moeten gaan zoals in het westen. Wij hebben immers alle waarheid in pacht en de perfecte manier van leven, volgt ons voorbeeld gij minderwaardige inboorling.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 8 augustus 2016 @ 05:35:44 #137
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164322000
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Niet erg handig, aangezien moord strafbaar is. Maar heb jij ook morele bezwaren dan?
Ja. Namelijk dat iemand doden zonder rechtsgang moord is en dat moord verwerpelijk is.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 8 augustus 2016 @ 05:37:15 #138
19194 Oversight
◢◤
pi_164322001
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja. Namelijk dat iemand doden zonder rechtsgang moord is en dat moord verwerpelijk is.
:? Geldt dat ook voor de mensen die doodgaan door drugs?
◢◤
  maandag 8 augustus 2016 @ 05:39:35 #139
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164322007
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:37 schreef Oversight het volgende:

[..]

:? Geldt dat ook voor de mensen die doodgaan door drugs?
Dood gaan door (te veel) drugs te nemen is je eigen risico en je eigen schuld.
  maandag 8 augustus 2016 @ 05:40:36 #140
19194 Oversight
◢◤
pi_164322010
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dood gaan door (te veel) drugs te nemen is je eigen risico en je eigen schuld.
:@ En de slachtoffers van de drugscartels ?
◢◤
  maandag 8 augustus 2016 @ 05:46:58 #141
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164322020
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:40 schreef Oversight het volgende:

[..]

:@ En de slachtoffers van de drugscartels ?
Die kan je opsplitsen in 3 groepen

1. Mensen die er voor kiezen om het gevaarlijke spelletje te spelen als dealer of als tandwiel in een organisatie. Kan ik geen meelij mee hebben. Je weet dat er een beroepsrisico aan vast zit.

2. Mensen die drugs gebruiken. Kan ik meelij mee hebben. Dit zijn mensen die door de structuur verslaafd zijn geraakt of zelfs gemaakt. Maar je draagt wel deels de verantwoordelijkheid. Je weet dat je koopt van en jezelf inmengt met gevaarlijke mensen. Maar je mag ook deze mensen legaal doodschieten volgens El Presidente. Belachelijk. Deze mensen verdienen hulp, geen kogels.

3. Onschuldigen die gewoon in the wrong place at the wrong time zijn en door een verdwaalde kogel worden geraakt, of net iets te veel zagen toen ze per ongeluk het steegje in keken. Je kent het wel. Deze mensen verdienen een betere buurt door hardhandig misdadigers op te pakken en te verwerken in het systeem.

Dat is iets wat deze president volgens mij prima kan bewerkstelligen. Een strenger systeem met laagdrempeligere veroordelingen, maar wel op basis van bewijs. Als er maar een proces is en niet door politieagenten te vertellen dat ze iedereen die maar een beetje vuil naar ze kijken kapotgeschoten mag worden.
  maandag 8 augustus 2016 @ 05:49:53 #142
19194 Oversight
◢◤
pi_164322025
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Die kan je opsplitsen in 3 groepen

1. Mensen die er voor kiezen om het gevaarlijke spelletje te spelen als dealer of als tandwiel in een organisatie. Kan ik geen meelij mee hebben. Je weet dat er een beroepsrisico aan vast zit.

2. Mensen die drugs gebruiken. Kan ik meelij mee hebben. Dit zijn mensen die door de structuur verslaafd zijn geraakt of zelfs gemaakt. Maar je draagt wel deels de verantwoordelijkheid. Je weet dat je koopt van en jezelf inmengt met gevaarlijke mensen. Maar je mag ook deze mensen legaal doodschieten volgens El Presidente. Belachelijk. Deze mensen verdienen hulp, geen kogels.

3. Onschuldigen die gewoon in the wrong place at the wrong time zijn en door een verdwaalde kogel worden geraakt, of net iets te veel zagen toen ze per ongeluk het steegje in keken. Je kent het wel. Deze mensen verdienen een betere buurt door hardhandig misdadigers op te pakken en te verwerken in het systeem.

Dat is iets wat deze president volgens mij prima kan bewerkstelligen. Een strenger systeem met laagdrempeligere veroordelingen, maar wel op basis van bewijs. Als er maar een proces is en niet door politieagenten te vertellen dat ze iedereen die maar een beetje vuil naar ze kijken kapotgeschoten mag worden.
:{w Je vergeet wat groepen, de kinderen in de productie, de sexslaven die geforceerd drugs krijgen, en zo nog een stuk of wat.
◢◤
  maandag 8 augustus 2016 @ 05:51:17 #143
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164322029
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:49 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w Je vergeet wat groepen, de kinderen in de productie, de sexslaven die geforceerd drugs krijgen, en zo nog een stuk of wat.
Zou kunnen. Het lijkt mij dat al deze mensen gerechtigheid verdienen. Niet een dooie onschuldige pappa.
  maandag 8 augustus 2016 @ 05:59:11 #144
19194 Oversight
◢◤
pi_164322044
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zou kunnen. Het lijkt mij dat al deze mensen gerechtigheid verdienen. Niet een dooie onschuldige pappa.
^O^
◢◤
  maandag 8 augustus 2016 @ 06:02:45 #145
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164322047
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:59 schreef Oversight het volgende:

[..]

^O^
Gerechtigheid is via een proces straffen uitdelen. Niet via doodseskaders.
  maandag 8 augustus 2016 @ 07:03:50 #146
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164322145
quote:

[..]

Sinds wanneer bestaat er enige rechtsgang in de Filipijnen dan?
  maandag 8 augustus 2016 @ 07:05:16 #147
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164322151
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 06:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gerechtigheid is via een proces straffen uitdelen. Niet via doodseskaders.
Daar denkt de bevolking ter plaatse heel anders over. Maar ik vermoed dat jij nog nooit in de Filipijnen bent geweest, laat staan er hebt gewoond zoals ik.
pi_164322918
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 07:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daar denkt de bevolking ter plaatse heel anders over. Maar ik vermoed dat jij nog nooit in de Filipijnen bent geweest, laat staan er hebt gewoond zoals ik.
Ik vind dat toch net iets te makkelijk. De Filipijnen zal ongetwijfeld een puinzooi zijn, daar twijfel ik geen moment aan. Maar waarom zou het zonder proces vermoorden van 'criminelen' de enige oplossing zijn?. In topics over Duterte wordt dat valse dilemma vaak voorgeschoteld: het is ofwel dit of je land laten beheersen door drugsgeweld. Dat lijkt mij echter onzin. De oorzaak achter alle ellende is hoogstwaarschijnlijk gelegen in armoede. Kijk of je daar iets aan kunt doen, in plaats van dat je straatarme sloebers om zeep helpt omdat ze uit pure wanhoop crimineel worden.

Zelfs in de Middeleeuwen waren wij beschaafder dan die Duterte. Dat ze die smerige klootzak ophangen aan de hoogste boom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_164326532
quote:

[..]

Maar als je diegene niet dood, dan kies je er doelbewust voor om die tien andere de dood als cadeau te geven.
pi_164326599
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:34 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Maar als je diegene niet dood, dan kies je er doelbewust voor om die tien andere de dood als cadeau te geven.
Volgens deze totale onlogica zou er dan allang geen mens meer op de fillipijnen wonen als elke drugsverslaafde er 10 zou vermoorden. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')