jaquote:
De ceremonie is toch ook niet veel boeiender dan reclame?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:37 schreef Tweek het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)overage_is_terrible/
De Amerikanen krijgen meer commercials te zien dan de ceremonie zelf, en ondanks 1 uur time delay gaat de ceremonie gewoon door tijdens de reclames.
quote:
Ben geneigd te zeggen, dat ik ook liever reclame zie dan dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De ceremonie is toch ook niet veel boeiender dan reclame?
Al die medicijnen commercial zijn anders uiterst vervelend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De ceremonie is toch ook niet veel boeiender dan reclame?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:37 schreef Redefine het volgende:
Als je het zo van boven ziet, zijn er wel meer sporters alweer weg.
twitter:DerekBundy twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 03:30:49NBC: "and now Bahrain. They're tiny. AMERICA HAS 500 DELEGATES. USA USA USA!" reageer retweet
ik geef ze geen ongelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:39 schreef Redefine het volgende:
Bij elk staatshoofd die blij staat te zwaaien zit er iemand naast die heel ongeïnteresseerd met zijn/haar mobiel zit te spelen.
Zeker als je als eerste binnen bent gekomen en dan nog 2 uur moet staan, vreselijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:40 schreef Amarantha het volgende:
Zou ook geen 2 uur lang daar gaan staan denk ik. Fucking saai wel.
Ja, die zitten uiteraard allemaal het item van de NOS met Andre Bolhuis terug te kijken op mobiel.quote:
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker als je als eerste binnen bent gekomen en dan nog 2 uur moet staan, vreselijk
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:41 schreef Collide het volgende:
Amerikanen die naar huis zijn gegaan kunnen gewoon op hun gemakkie het nog ff terug kijken op NBC.
twitter:DaBote twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 03:40:41Viewers revolt over constant commercials during NBC broadcast; 6 BREAKS IN 39 MINUTES!: Viewers revolt over c... https://t.co/LfMDP9zp5K reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |