SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
je moet hoeveelheid dust invullen die nodig of voor Power upquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap niks van IV berekenen. Elke keer als ik alles invul krijg ik: "No combinations found for those entries. " Op deze website dus: https://pokeassistant.com/main/ivcalculator
Ik vul gewoon naam, CP, HP en 10.000 dust in (want ik heb veel meer dan dat en dat is max). En dan krijg ik elke keer weer "No combinations etc"
Ja, dat heb ik nog even toegevoegd, want dat had ik ook al geprobeerd. Zelfde resultaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
je moet hoeveelheid dust invullen die nodig of voor Power up
Je vult dan iets verkeerd in want het werkt wel gewoon:quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog even toegevoegd, want dat had ik ook al geprobeerd. Zelfde resultaat.
Hopelijk hou je het lang genoeg vol voor de coinsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:56 schreef Molurus het volgende:
Gyarados in gym gezet... nu voor het eerst dat ik een pokemon langer dan een half uur in een gym heb. Paar uur inmiddels. Zal wel aan het tijdstip liggen.
Ja lukt best. Heb ook een Pikachu in huis gevangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja soms als je de tijd voor hebt he
Lukt het wat met pokemon vangen? Ik moet nodig weer eens een ronde gaan doen want zit alweer paar dagen thuis. Alleen de gps wil niet echt meewerken.
Nee, bepaalde levels of kopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:13 schreef GwaiLow het volgende:
Krijg je zo'n Incubator soms ook bij stops? Nee toch?
Die zie ik hier maar heel weinig tot niet helaasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja lukt best. Heb ook een Pikachu in huis gevangen![]()
Mijn gps wijkt af, zit er 10 tot 20 meter naast. Als ik op de stoep loop langs het water dan lijkt ik net god in het spelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat is er aan de hand met de gpsAfgelopen weken kon ik vanaf de bank bij de pokestop hier achter mn huis, maar nu ineens niet meer
. Ik zal toch niet
naar buiten moeten
?
Klopt wel ja. Soms zwaaien ze ook helemaal af en dat een paar keer achter elkaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:23 schreef Fera het volgende:
Great balls zijn echt waardeloos. Wilde ze gebruiken op een Butterfree en een Fearow met hoge CP, maar ik had ze pas te pakken toen ik voor de lol een pokeball tussendoor gooide.
Lijkt elke keer zo te zijn.Ik bewaar de great balls juist voor Pokémon die ik nog niet heb of met een hoge CP. Maar telkens vang ik ze met een pokeball.
Blijkbaar wel als je het topic gaat opzoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het verkeerd schrijven geeft de interesse aan.
Het komt gewoon langs. Zoals vaker op een forum. Net als een selfie stick zie ik het als iets voor de domme mens. En daar zijn er veel van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:47 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als je het topic gaat opzoeken.
Het is wat meid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het komt gewoon langs. Zoals vaker op een forum. Net als een selfie stick zie ik het als iets voor de domme mens. En daar zijn er veel van.
En wat houden die drie percentages van 64,4% in? Heb jij nou je snorlax maximaal omdat ie op 64,4% van de 64,4% zit of had ie ook 100% kunnen zijn en heb je dus eigenlijk een matige snorlax?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 05:54 schreef Azpilicueta het volgende:
Heb nu 22 gym's
[..]
Je vult dan iets verkeerd in want het werkt wel gewoon:
[ afbeelding ]
Yup. Hij zit op 64,4% van de 100%. Matige snorlax dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:07 schreef carebaer het volgende:
[..]
En wat houden die drie percentages van 64,4% in? Heb jij nou je snorlax maximaal omdat ie op 64,4% van de 64,4% zit of had ie ook 100% kunnen zijn en heb je dus eigenlijk een matige snorlax?
Lol. Want in je eentje achter je PC continue een topic volgen die je haat is natuurlijk beter dan de mensen die buiten lopen en door een spelletje met anderen in contact komen. Way to go vriend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie het als iets voor mensen met een erg lage opleiding. En daar zijn er veel van.
Maar staat er ook niet bij dat het maximum haalbare 64,4% is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Hij zit op 64,4% van de 100%. Matige snorlax dus.
QFTquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik er in het begin ook mijn bedenkingen bij had. Maar ik besloot om het toch even te proberen voordat ik een oordeel vormde en ben vervolgens blijven spelen.
Precies hoe een maat van mij ons eerst ook liep af te zeiken tot ie het zelf kon downloaden en proberen. Vervolgens vertelde hij met een klein beetje schaamte dat hij opeens drie straten had gelopen in plaats van één die hij in gedachten hadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik er in het begin ook mijn bedenkingen bij had. Maar ik besloot om het toch even te proberen voordat ik een oordeel vormde en ben vervolgens blijven spelen.
Volgens mij kun je dat niet achterhalen, bij sommige pokemon is er 1 "possible combination" , en bij andere is het een lijstje van 10 mogelijke IV's en kan het goed of slecht zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:33 schreef carebaer het volgende:
[..]
Precies hoe een maat van mij ons eerst ook liep af te zeiken tot ie het zelf kon downloaden en proberen. Vervolgens vertelde hij met een klein beetje schaamte dat hij opeens drie straten had gelopen in plaats van één die hij in gedachten had![]()
Nog even over die IV: ik heb de gegevens van mijn slowpoke ingevuld namelijk..
657 cp
118 hp
3000 dust
niet gepowered
Dit is het resultaat: https://postimg.org/image/f0lmi8spj/
In het beste geval kan hij dus 68.9% zijn en is het slechtste geval 55.6%. Maar hoe zie ik nu hoeveel % die van mij is?
En BNW dat pokemon een manier is van de overheid om informatie van burgers te krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja. En nu ga ik even in OUD melden dat ik kinderen haat en in F&F melden dat ik honden haat.
Gr Gr
Nee joh. Je moet ook naar je CP en de aanvallen kijken. Slechte aanvallen met een goede IV is alsnog waardeloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:35 schreef GwaiLow het volgende:
Eigenlijk alle Pokemon met stats van onder de 80% IV kan ik aan de prof geven toch? Degene die je wil evolueren zitten toch minimaal boven de 80%? Of niet?
Laatste week een Pinsir en Lapras gevangen. De rest troep idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:45 schreef carebaer het volgende:
Vinden jullie trouwens wel eens wat leuke nieuwe pokemon ipv altijd dezelfde crap? Heb paar dagen niet gespeeld omdat het begon te vervelen, nu weer genoeg zin om straks weer even te spelen.
Gisteren ineens een wilde Slowbro in de buurt die ik heb gevangenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:45 schreef carebaer het volgende:
Vinden jullie trouwens wel eens wat leuke nieuwe pokemon ipv altijd dezelfde crap? Heb paar dagen niet gespeeld omdat het begon te vervelen, nu weer genoeg zin om straks weer even te spelen.
Zolang die radar niet werkt, maar heel zelden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:45 schreef carebaer het volgende:
Oke, en hoe weet je of iets een sterke aanval is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh. Je moet ook naar je CP en de aanvallen kijken. Slechte aanvallen met een goede IV is alsnog waardeloos.
Ik zou die IV lekker negeren en naar de aanvallen / CP kijken.
Rond Kraayenstein komt ook wel eens wat leuks tevoorschijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens, zijn er nog leuke spots in Den Haag? Ga ff stukje fietsen nu, kijkduin is misschien iets te ver, maar als er onderweg genoeg te vinden is misschien wel
hm, en rond het centrum? Hofvijver, binnen/buitenhof enzo? Normaal liep ik alleen in mijn eigen wijk namelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond Kraayenstein komt ook wel eens wat leuks tevoorschijn.
Kun je dat niet zien aan de dust die nodig is om hem sterker te maken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk. Twee exact dezelfde dratini... maar 1 met 81 iv de ander met 60...
Mja.. welke is nou welke?
Ook hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien aan de dust die nodig is om hem sterker te maken?
Hmm, dan vraag ik me af hoe het kan dat de IV afwijktquote:
Waarschijnlijk omdat iv een wassen neus blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, dan vraag ik me af hoe het kan dat de IV afwijkt
Of handiger, bedenk ik zelf ook netquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zou 1 upgraden en dan nogmaals de check doen. 50% kans dat je de goede hebt.
Dat is inderdaad het gemakkelijkstquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of handiger, bedenk ik zelf ook net, naam aanpassen en pokeadvisor opnieuw openen.
[quote]Kan het zijn dat die van 60 minder upgrades aan kan? Dan maakt hem minder goed (ie. lager IV)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk. Twee exact dezelfde dratini... maar 1 met 81 iv de ander met 60...
Mja.. welke is nou welke?
Ik ben gisteren lv 20 gewordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef KaBuf het volgende:
Level 20![]()
Nu eindelijk ook ultraballs.
En wat extra incubators gekregen, dus vanmiddag nog ff een rondje doen.
Alles gewoon evolven. Dat doet Ash ook (behalve bij Pikachu dan).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit een beetje te dubben...
Eigenlijk wil ik van elke pokemon 1 houden in mn 'voorraad', maar dan duurt t bij sommige zo lang voor ik verder kan evlueren.
Ik vind t alleen niet leuk om bv mn enige Poliwhirl te evolueren naar een Poliwrath (toch?) als dat betekent dat ik daarna geen Poliwhirl meer heb en nog weken moet sparen om een nieuwe te kunnen maken.
Ik heb dus van alle nog te evolueren pokemon 2 stuks tot nu toe. Die Poliwrath is de eerste waarbij ik twijfel, want dat duurt best lang en ik wil m wel graag hebben
Dilemma's
Ik kom ook niet veel sterke Pokemon tegen hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren lv 20 geworden
Ik kom alleen niet van die hele hoge pokemon tegen en ik kan geen curveballs gooien (ik mis altijd) Is daar een techniek voor?
Geen idee. Ze zijn allebei identiek. Zelfs gewicht en grootte zitten vlak bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef wdn het volgende:
[..]
[quote]Kan het zijn dat die van 60 minder upgrades aan kan? Dan maakt hem minder goed (ie. lager IV)
Echt rondjes gaan draaien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik kom ook niet veel sterke Pokemon tegen hoor.
Ik draai altijd met mijn rechterduim rondjes met de pokebal met de klok mee, en gooi de bal dan naar links. Door de curve gaat de bal dan met een bocht naar het midden toe en krijg ik een curvebal
Ja, maar dan mis ik dus mn Poliwhirl!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles gewoon evolven. Dat doet Ash ook (behalve bij Pikachu dan).
O, gewoon ernaast mikken dus? En raak je m dan ook?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik kom ook niet veel sterke Pokemon tegen hoor.
Ik draai altijd met mijn rechterduim rondjes met de pokebal met de klok mee, en gooi de bal dan naar links. Door de curve gaat de bal dan met een bocht naar het midden toe en krijg ik een curvebal
Maar wat heb je aan een Poliwhirl als je ook een Poliwrath hebt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan mis ik dus mn Poliwhirl!
Gewoon eerst lekker sparen. Lucky egg aan. Hop dubbele punten voor een nieuwe pokedex toevoeging. Daarna lekker alles weggooien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit een beetje te dubben...
Eigenlijk wil ik van elke pokemon 1 houden in mn 'voorraad', maar dan duurt t bij sommige zo lang voor ik verder kan evlueren.
Ik vind t alleen niet leuk om bv mn enige Poliwhirl te evolueren naar een Poliwrath (toch?) als dat betekent dat ik daarna geen Poliwhirl meer heb en nog weken moet sparen om een nieuwe te kunnen maken.
Ik heb dus van alle nog te evolueren pokemon 2 stuks tot nu toe. Die Poliwrath is de eerste waarbij ik twijfel, want dat duurt best lang en ik wil m wel graag hebben
Dilemma's
Ik ben een verzamelaar, ik wil ze niet alleen in mn pokedex hebben, maar ook gewoon zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan een Poliwhirl als je ook een Poliwrath hebt?Niets.
Ik doe niet aan powerlevelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon eerst lekker sparen. Lucky egg aan. Hop dubbele punten voor een nieuwe pokedex toevoeging. Daarna lekker alles weggooien.
Alleen de sterke interessante bewaren voor je gym gevechten. Al dat voetvolk aan pokemons alleen gebruiken voor je xp opkrikken.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een verzamelaar, ik wil ze niet alleen in mn pokedex hebben, maar ook gewoon zo
Naar kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Ontzettende vrouw. Wat moet je met die prutspokemon?
Waarom zou je niet powerlevelen? Je komt daarna betere Pokemon tegen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan powerlevelen
Gewoon rustig aan omhoog. En ik vind t juist leuk om vanalles te hebben, dat is de reden dat ik t spel doe, vechten in gyms doe ik alleen maar voor de coins
Ik doe dat ook hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Omdat ik alle tijd van de wereld heb en het me niet zoveel uitmaakt om langer te wachten en omdat ik geen zin heb om zoveel te sparen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je niet powerlevelen? Je komt daarna betere Pokemon tegen...
Inderdaad, sommige Pokémon wil je ook alleen maar voor de schattigheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben ook een vrouw! Ik vind ze lief!
Behalve Staryu en Starmie, die zijn gewoon stom.
Poliwrath is hoge IV staat toch echt in de S tier volgens mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee jij!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben ook een vrouw! Ik vind ze lief!
Behalve Staryu en Starmie, die zijn gewoon stom.
Bedoelde dat ze graag een Poliwhirl en andere troep wil houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Poliwrath is hoge IV staat toch echt in de S tier volgens mij.
Haha ja. Dat is voetvolk. Poliwags kom ik vaak tegen. Dus die spaar ik voor evolven. Maar verder... weg er mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedoelde dat ze graag een Poliwhirl en andere troep wil houden.
Maar Poliwag is schattig!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haha ja. Dat is voetvolk. Poliwags kom ik vaak tegen. Dus die spaar ik voor evolven. Maar verder... weg er mee.
Niet als ie boos dood en je pokeballs afkaatst.quote:
Mijn IQ is getest toen ik 17 was en zat ruim boven gemiddeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:41 schreef Jaroon het volgende:
Ik wil graag een Rakoenoeloe vangen als volwassen man.
Het speel heet dan ook niet voor niets Pokkemonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet als ie boos dood en je pokeballs afkaatst.
Geef je hem.een snoepje doet ie daarna lelijk.
Pokkebeest..
Ook als ie lelijk doet ziet ie er schattig uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet als ie boos dood en je pokeballs afkaatst.
Geef je hem.een snoepje doet ie daarna lelijk.
Pokkebeest..
Ik ook. En ik doe niet mee en heb een mening.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn IQ is getest toen ik 17 was en zat ruim boven gemiddeld.
Fijn voor je. Als je niks serieus bij te dragen hebt, dan kun je beter weg gaan, Jaroon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:41 schreef Jaroon het volgende:
Ik wil graag een Rakoenoeloe vangen als volwassen man.
Is dat een compliment?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:45 schreef KingRoland het volgende:
Als ik nog een jynx zie dan noem ik haar JaniesBrownie
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooie pokemon wel veel zwaktes
Haha neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Nou, dank je dan.
Ik neem tenminste aan dat je doelt op m'n zwakte dat ik Pokemon wil houden en m'n mond niet kan houden soms?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |