abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2016 @ 09:10:10 #151
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166385660
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Bedoel meneer Obama. Als de fbi dit soort zaken lekt moet er heel wat gaan gebeuren...
Ahh zo natuurlijk haha. Ja als dit klopt dan staat ons nog wat te wachten. Ook wel eng want katten in het nauw kunnen nog wel eens rare sprongen maken.

Verder kan deze CF scam niet draaien zonder dat Obama daar ook weet van heeft.
pi_166394837
Een interessant overzichtje met conclusies uit de Podesta-leaks, gericht op de Clinton Foundation (waar Nederland ook volop aan mee deed):

[ Bericht 5% gewijzigd door Bram_van_Loon op 03-11-2016 18:30:01 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166395524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De hacks zijn dus niet uit Rusland afkomstig, zoals Hillary ons bijna een oorlog inheeft gelogen, maar van de FBI zelf die ze door WikiLeaks hebben gelekt.

Er is voldoende om een aanklacht in te dienen alleen daar blijft het hangen omdat Loretta Lynch deze niet wil aannemen.

Dit is wel weer uit de zogenaamde BNW media en niet CNN. Alleen wel van een oud FBI agent die dit met droge ogen vol op camera bekent.

Deze man heeft een behoorlijk CV
Het is handiger om naar de bron te verwijzen, dan kom je nog een flink aantal andere filmpjes van hem tegen.
Pittig. Ik hoop dat ze erin slagen, het is nodig. Veronderstellende dat het klopt dat de verschillende inlichtingendiensten en agentschappen erachter zitten. Het zou wel verklaren hoe ze al die e-mails hebben onderschept, zij hebben er toegang toe (ook tot die van jou en mij, tenzij je alles encrypteert en dan nog kunnen ze dat waarschijnlijk wel lezen (afgaande op hoeveel computing power ze volgens Snowden tot hun beschikking hebben) als ze daartoe bereid zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_166401430
Dit is een hele vuile verkiezingsstrijd geworden.
The view from nowhere.
pi_166404791
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 4 november 2016 @ 00:23:01 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166405967
Iemand op internet claimt dat er aanwijzingen voor kinderhandel in de wikileaks staan.

In het weekend ga ik denk ik even kijken of ik die mails kan vinden, en of het er daadwerkelijk in staat. Het zou deprimerend zijn als het waar is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166406059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand op internet claimt dat er aanwijzingen voor kinderhandel in de wikileaks staan.

[ afbeelding ]

In het weekend ga ik denk ik even kijken of ik die mails kan vinden, en of het er daadwerkelijk in staat. Het zou deprimerend zijn als het waar is.
Zo schokkend is het allemaal niet eigenlijk, een directe link met de Clinton's ontbreekt in ieder geval. Van iedere grote organisatie die geld doneert aan bepaalde NGO's kun je wel dergelijke zaken vinden gok ik.
pi_166406641
Ik ga het nu even niet uitwerken (als een ander dat wil doen, graag), in het kort komt het erop neer dat het nu bekend is geworden dat Hilary Clinton en haar mensen in 2014 al begonnen met het schema van de primary's zo te manipuleren dat dit voor haar het gunstigst was. Dus de zuidelijke staten (veel Afro-Americanen) vroeg in het schema en zoveel mogelijk van die staten die gunstig voor haar uitpakken op de Super Tuesdays (er waren er een stuk of 3 deze keer, ook al heet er maar een zo). De gedachte hierachter is dat mensen die twijfelen eerder geneigd zijn om te stemmen op de kandidaat die voor staat (dat blijkt uit onderzoekjes), door vroeg in het schema een voorsprong te pakken en op een Super Tuesday een mokerslag uit te delen krijg je extra stemmen in het vervolg.

Hier kunnen jullie de details lezen, uiteraard kan je gemakkelijk op Wikileaks zelf de volledige correspondentie - voor zo ver ze die compleet hebben - vinden door een citaat te kopiėren en in een zoekmachine te plakken. Je bent dus niet afhankelijk van de duiding die hier wordt gegeven, doe vooral je eigen onderzoek. ;)
http://observer.com/2016/(...)ndermined-democracy/
http://www.zerohedge.com/(...)-campaign-early-2014
#NoDAPL
pi_166406659
quote:

[ afbeelding ]

De Clintons gaan ver maar het zou me verbazen als ze betrokken zijn bij kinderhandel. Als er al zoiets is dan verwacht ik eerder dat iemand die erbij betrokken is in hun netwerk zit, zoals die hele foute vriend met wiens vliegtuig Bill Clinton de wereld over reisde om geld te werven. Happy huniing. Eigenlijk zou er nog eens een documentje gemaakt moeten worden waarin alle feiten staan tegen de tijd dat Wikileaks klaar is met het lekken. Ik reken erop dat ze tot aan de verkiezingen elke dag verder gaan. Wie er ook precies achter zitten (volgens mij in ieder geval niet de Russen :)), het lijkt de strategie te zijn om het gedoseerd naar buiten te laten komen zodat de media het minder gemakkelijk onder het tapijt kunnen vegen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 21:49 schreef deelnemer het volgende:
Dit is een hele vuile verkiezingsstrijd geworden.
Daarover gesproken, het team van HC had in een analyse over Sanders (ook uit de Wikileaks :)) o.a. over hem opgemerkt dat hij geen attack-spotjes had, dat vonden ze vreemd. :@
Die analyse sneed niet op alle punten hout (op sommige punten wel).
#NoDAPL
pi_166406710
quote:
Het gebeurt niet vaak dat ik Fox als een baken van licht zie maar gek genoeg is dat bij deze GE wel het geval. Eerder was decamiljonair Megan Kelly de enige in de establishmentmedia die DB aanpakte (Fox staat niet onder controle van de Democraten, de meeste media wel), nu hebben ze ook gelijk, de meeste media zijn een verlengstuk van de HC campagne.
Natuurlijk doet Fox op dit puntje enkel aan fatsoenlijke journalistiek omdat hun clubje deze keer het slachtoffer ervan is, je hoort ze niet wanneer het andersom is.
#NoDAPL
pi_166407238
Zo gek is het toch niet meer dat jij voor allerlei complotten en goedkope propaganda valt?
pi_166407339
quote:

[ afbeelding ]

Is het niet beter dat je eerst checkt of iets geloofwaardig is, voordat je post? Nu klink je nogal partijdig. Niet de eerste keer, overigens.
pi_166462291
Bewijs dat het campagneteam coördineerde met een Super-PAC (Priorities USA), wat illegaal is.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/50997

...
So afraid that NYT is going with this story on Priorities whether we like or not. They have sources about the meetings. Honestly, it sounds like Priorities staff was yapping. We are not confirming meetings on this trip but commenting on why we are participating with Priorities.
...

Andere lek: in '08 kreeg Obama van Citibank een lijstje met kandidaten voor alle ministeries, hij volgde braaf dat lijstje. Leuk hč, de USA die bestuurd wordt door de Citibank. Het verklaart wel het een en ander. Hoe zou dat in Nederland zijn? ;)
https://www.rt.com/usa/362836-emails-citigroup-obama-cabinet/

[ Bericht 28% gewijzigd door Bram_van_Loon op 06-11-2016 22:26:29 ]
#NoDAPL
  zondag 6 november 2016 @ 21:26:08 #164
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_166463750
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 06:50 schreef 99.999 het volgende:
Zo gek is het toch niet meer dat jij voor allerlei complotten en goedkope propaganda valt?
XonEarth twitterde op zondag 06-11-2016 om 20:52:52 @ggreenwald Professor Marc C Miller describes the conspiracy theorist meme as “the most effective propaganda campaign in American history" reageer retweet
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_166465551
Vooral in combinatie met het niet ingaan op de inhoud zoals bij 99.999 het geval is. Bij deze een nieuwe kans voor hem.
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bewijs dat het campagneteam coördineerde met een Super-PAC (Priorities USA), wat illegaal is.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/50997

...
So afraid that NYT is going with this story on Priorities whether we like or not. They have sources about the meetings. Honestly, it sounds like Priorities staff was yapping. We are not confirming meetings on this trip but commenting on why we are participating with Priorities.
...

Andere lek: in '08 kreeg Obama van Citibank een lijstje met kandidaten voor alle ministeries, hij volgde braaf dat lijstje. Leuk hč, de USA die bestuurd wordt door de Citibank. Het verklaart wel het een en ander. Hoe zou dat in Nederland zijn? ;)
https://www.rt.com/usa/362836-emails-citigroup-obama-cabinet/
#NoDAPL
pi_166468588
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Controleren of mails duplicates zijn is zo gepiept hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:53 schreef Montov het volgende:
Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21 NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
Dat verklaart de snelle review van zoveel emails. Of het is een coverup want de laptop van Weiner is de ultieme verbergtechniek voor allemaal duistere emails.

Maar er zaten eerder nog geen kopieėn bij #Vreemd
  maandag 7 november 2016 @ 01:23:22 #167
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_166469312
En nu een FBI-onderzoek naar de band tussen Wikileaks en het Kremlin graag.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_166469337
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 01:23 schreef Gutmensch het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over de wikileaks van Podesta, of het nu gerunned wordt door Russen of niet, de inhoud van de mails is wel "legit" dus het blijft in ieder geval interessant.

Meende trouwens dat Clinton zei dat de FBI al had geconcludeerd dat er iig heel sterke banden waren tussen de gehackte emails en Rusland in het laatste debat?
pi_166469345
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 01:23 schreef Gutmensch het volgende:
Jij loopt achter, man!
Assange heeft vorige week aangegeven dat die band niet bestaat.
Eerder werd ook al bekend dat het campagneteam van HC een of ander USA-bedrijf (je kan de naam vinden op Wikileaks) had ingehuurd om dat !!!Ruslan-Rusland-Rusland!!! verhaaltje te fabriceren.
#NoDAPL
  maandag 7 november 2016 @ 01:30:26 #170
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_166469352
Oh ja, als Assange het zegt is het waar natuurlijk :')
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_166469356
quote:
A spokesperson for Hillary Clinton’s campaign said Sunday that if Wikileaks were to publish a bombshell email in the final two days of the election, it would likely not be authentic.

“Friends, please remember that if you see a whopper of a Wikileaks in next two days – it’s probably a fake,” tweeted Jennifer Palmieri, the communications director for the Clinton campaign.

For the past several weeks, WikiLeaks has published emails obtained from a hack on campaign chairman John Podesta’s personal account. Many messages published have included exchanges that have caused headaches for the Clinton campaign.

The Clinton campaign has repeatedly declined to say whether any of the emails are authentic, but most reporters and political analysts have reported on them as such.

Representatives for the Clinton campaign have, instead, only said the emails were likely the result of Russia trying to use hackers to interfere with the election. The US intelligence community has publicly accused Russia of hacks on Democratic Party organizations.

Reactie van het Clinton kamp op Assange die zegt dat ze de bombshells tot het laatst bewaren.
pi_166469363
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 01:30 schreef Gutmensch het volgende:
Oh ja, als Assange het zegt is het waar natuurlijk :')
Anders zouden die emails toch niet serieus genomen worden door CNN etc?

Of doel je op de post van Bram.
pi_166469388
wellicht nog wel interessant over de Clinton Foundation:

pi_166469392
quote:

[ afbeelding ]

En nog gekeken ? :P
pi_166469613
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 01:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Reactie van het Clinton kamp op Assange die zegt dat ze de bombshells tot het laatst bewaren.
Wat denk jij, staat Assange op een hitlist?
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')