abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164247193
Het is trouwens helemaal in IS stijl, gebruik maken van alledaagse dingen en die transformeren tot wapen. Ik ben bang dat we er in de toekomst nog veel meer mee te maken krijgen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:41:28 #127
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164247197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik had een buurjongetje die regelmatig een schep pakte inderdaad, als hij in de zandbak zat kon je hem maar beter niet boos maken.
En je andere buurjongetje haalde kokend water of niet?
pi_164247198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies maar dat betekent niet dat ze weten hoe ernstig het is en de gevolgen overzien.
Gast hij heeft een paar minuten naast de waterkoker staan wachten tot ie *ping* hoorde.

Als kinderen boos zijn slaan ze er gelijk op om daarna gelijk te huilen. Dit is een voorbedacht plan van een klein tering psychopaatje.
pi_164247210
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

En je andere buurjongetje haalde kokend water of niet?
Nee kan het me niet herinneren.
pi_164247212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik had een buurjongetje die regelmatig een schep pakte inderdaad, als hij in de zandbak zat kon je hem maar beter niet boos maken.
Jij denkt dat hij de waterkoker al bij zich had?

Kwam Job Cohen op werkbezoek?
pi_164247217
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Gast hij heeft een paar minuten naast de waterkoker staan wachten tot ie *ping* hoorde.

Als kinderen boos zijn slaan ze er gelijk op om daarna gelijk te huilen. Dit is een voorbedacht plan van een klein tering psychopaatje.
Gast het jochie is negen jaar, je weet niet hoe hij heeft gedacht tenzij hij het je vertelt.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:43:13 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164247225
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Precies, dan krijg je een lel om je oren in de zandbak met een plastic schep of je krijgt een schep zand in je ogen...

Ze gaan niet eerst even naar huis om de grote middelen op te halen...
pi_164247228
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Gast het jochie is negen jaar, je weet niet hoe hij heeft gedacht tenzij hij het je vertelt.
Hij was wel oud genoeg om alleen thuis te zijn blijkbaar.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:44:34 #134
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164247240
quote:

[..]

Wat we wel weten is dat hij de telefoon wilde hebben... goedschiks of kwaadschiks. Dus werd het het laatste toen het eerste mislukte...
pi_164247260
Bij nader inzien heb ik ook een teringhekel aan vloggers.

Ik begrijp het wel.
pi_164247267
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zie de kinderen hier inderdaad regelmatig met keukenmessen, schroevendraaiers en hamers op pad gaan om andere kinderen "pijn te doen"...
Heb hier mijn zoon met een paar andere kinderen in het nekvel gepakt toen ze met een ijzeren staaf langskwamen en ik ze zag (op oorlogspad). Waren wel wat jonger dan 9, maar toch.
Toen ik erachter kwam dat ze die staaf onder het oog van andere ouders mee hadden gekregen, die het best vonden heb ik maar besloten dat mijn zoon niet meer daar mocht komen en met het kind van die ouders mocht spelen. Schrok me een ongeluk ervan, had vies fout af kunnen lopen als ik ze niet had betrapt.

Kinderen kunnen rare dingen doen soms en niet goed stilstaan bij de ernstige gevolgen die zoiets kan hebben. Kan dus niet met zekerheid zeggen dat de dader hier er goed bij stilgestaan heeft dat dit ernstige brandwonden zou veroorzaken, wel dat het bedoeld was om pijn te doen.

Denk dat het goed is als jeugdzorg hier bij komt kijken en dat er beoordeeld wordt of dit kind de gevolgen overzag, wat zijn bedoeling ervan was. Onder toezicht van jeugdzorg komen lijkt me in zijn geheel verstandig.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164247286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij was wel oud genoeg om alleen thuis te zijn blijkbaar.
Is dat nu iets dat je dat de negenjarige verwijt?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:48:08 #138
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164247295
quote:

[..]

Daarom worden kinderen taboes aangeleerd. Ofwel is het een psychopaat, ofwel is dit kind nooit aangeleerd dat heet water gevaarlijk is, maar dan zou ie ook niet op het idee gekomen zijn.
are we infinite or am I alone
pi_164247314
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:47 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee hoor ik verwijt de negenjarige niks.
Zijn opvoeding was fucked up (nurture) of hij is een psycho van zichzelf. (nature) Maar beide kan hij weinig aan doen.
pi_164247322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Precies, dan krijg je een lel om je oren in de zandbak met een plastic schep of je krijgt een schep zand in je ogen...

Ze gaan niet eerst even naar huis om de grote middelen op te halen...
Nou dat deed mijn buurjongen dus wel, die was ook instaat om een uur later nog een rekening te vereffenen. Mogelijk was dat ook wel een psychopaat maar volgens mij is hij best goed terecht gekomen. Probleem bij negenjarigen is juist dat ze al wel kunnen plannen maar vrij slecht zijn in het overzien van gevolgen.
pi_164247325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:47 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Eerder de woningbouwvereniging die een negenjarige zonder inschrijftijd kennelijk een woning toewijst. :(
pi_164247338
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Daarom worden kinderen taboes aangeleerd. Ofwel is het een psychopaat, ofwel is dit kind nooit aangeleerd dat heet water gevaarlijk is, maar dan zou ie ook niet op het idee gekomen zijn.
Dat ze geleerd hebben dat het gevaarlijk is is soms juist reden om het eens te proberen.
pi_164247342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:41 schreef Oud_student het volgende:
Het is trouwens helemaal in IS stijl, gebruik maken van alledaagse dingen en die transformeren tot wapen. Ik ben bang dat we er in de toekomst nog veel meer mee te maken krijgen.
:')
pi_164247353
Vlogger met kokend water overgoten

Prima
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:54:56 #145
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164247413
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:45 schreef erodome het volgende:

Kinderen kunnen rare dingen doen soms en niet goed stilstaan bij de ernstige gevolgen die zoiets kan hebben. Kan dus niet met zekerheid zeggen dat de dader hier er goed bij stilgestaan heeft dat dit ernstige brandwonden zou veroorzaken, wel dat het bedoeld was om pijn te doen.
Zoals je zelf al zegt, jonger dan negen jaar en iets wat ze meteen bij zich hebben... Dat is heel wat anders dan doelbewust een waterkoker aanzetten, kokend water meenemen met als einddoel een telefoon jatten...
pi_164247420
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Vlogger met kokend water overgoten

Prima
_O-
pi_164247444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zegt, jonger dan negen jaar en iets wat ze meteen bij zich hebben... Dat is heel wat anders dan doelbewust een waterkoker aanzetten, kokend water meenemen met als einddoel een telefoon jatten...
Nee, niet iets wat ze meteen bij zich hadden. Ze zijn die ijzeren staaf gaan halen bij dat andere gezin.

En ging dit om zelf de waterkoker aanzetten, of hebben ze die gepakt met heet water erin al? En ging het om de telefoon jatten, of om wat er gefilmt werd?
Je trekt een boel conclusie's (die ik niet zo heel raar vind, dat moet ik toegeven) waarvan je niet weet of ze waar zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:56:48 #148
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164247445
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat ze geleerd hebben dat het gevaarlijk is is soms juist reden om het eens te proberen.
Daarom barst het ook van de dode kinderen die met de tong in het stopcontact zijn gaan voelen of er ook stroom op staat...
pi_164247463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb hier mijn zoon met een paar andere kinderen in het nekvel gepakt toen ze met een ijzeren staaf langskwamen en ik ze zag (op oorlogspad). Waren wel wat jonger dan 9, maar toch.
Toen ik erachter kwam dat ze die staaf onder het oog van andere ouders mee hadden gekregen, die het best vonden heb ik maar besloten dat mijn zoon niet meer daar mocht komen en met het kind van die ouders mocht spelen. Schrok me een ongeluk ervan, had vies fout af kunnen lopen als ik ze niet had betrapt.

Denk dat het goed is als jeugdzorg hier bij komt kijken en dat er beoordeeld wordt of dit kind de gevolgen overzag, wat zijn bedoeling ervan was. Onder toezicht van jeugdzorg komen lijkt me in zijn geheel verstandig.
Ik zag 3 jarigen hier met bazooka's lopen, zo erg is het al. Gekregen van hun ouders.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164247471
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik zag 3 jarigen hier met bazooka's lopen, zo erg is het al. Gekregen van hun ouders.
Zucht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')