SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Doping.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Seizoen 14/15 - 14e plek, degradatie play-offs overleefd
Seizoen 15/16 - 2e plek, CL
U zegt het maarReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kijk, dit gaan we natuurlijk gewoon totaal onderschatten en verliezen maar deze tegenstander zou je best moeten kunnen verslaam als je de CL in wil.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Thuiswedstrijd zal lastiger worden dan de uitwedstrijd. Die Russen graven zich in, en counteren Ajax zoek.
Uit zie ik Ajax best nog wel winnen![]()
Rostov is gewoon zo'n kutploeg die alleen met 3-5-2 achterover hangt, en Ajax moet maar zien dat ze doorheen komen. Lastig zat zonder normale voorzetten vanaf zijkant en geen creativiteit op middenveldquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:30 schreef gazhims3lv het volgende:
Kijk, dit gaan we natuurlijk gewoon totaal onderschatten en verliezen maar deze tegenstander zou je best moeten kunnen verslaam als je de CL in wil.![]()
Als we ooit een kans hadden om de cl te bereiken dan is het wel met deze loting.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nouja. Als je deze horde al niet kan pakken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:36 schreef Liftdeur het volgende:
Ik zie het ook somber in met dit soort ingravende ploegenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax en Oost-Europese ploegen is de laatste jaren ook echt een denderend succes
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Zijn wel beter dan Rapid Wien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Als je deze horde al niet kan pakken...![]()
Die coach werd eerder kampioen met Rubin Kazan in 2008 en 2009. Tactisch zal het wel goed staan bij die Russen.![]()
Welke hordes hebben we Europees nou wel kunnen pakken de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Als je deze horde al niet kan pakken...Ajacied.![]()
Bij ons ook. Bosz heeft na enkele weken trainen toch al meer neergezet dan ik dacht, bij de thuiswedstrijd zijn we weer twee weken trainen en twee wedstrijden verder. Heb er wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:39 schreef Kopsterk het volgende:
Die coach werd eerder kampioen met Rubin Kazan in 2008 en 2009. Tactisch zal het wel goed staan bij die Russen.![]()
DIe "laatste jaren" hadden wij De Boer als trainer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:38 schreef TLC het volgende:
Ajax en Oost-Europese ploegen is de laatste jaren ook echt een denderend succes![]()
PAOK?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:39 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Welke hordes hebben we Europees nou wel kunnen pakken de afgelopen jaren?
Wel de best denkbare loting toch?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jablonecquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:39 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Welke hordes hebben we Europees nou wel kunnen pakken de afgelopen jaren?![]()
...dan hoor je niet in de Champions League. Dat klopt ook, we zijn een ploeg van Europa League niveau. Lekker boeiend, als we die miljoenen maar pakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Als je deze horde al niet kan pakken...![]()
Ja PAOK ja, en hoe?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
PAOK?
Wel de best denkbare loting toch?
Loting is inderdaad vrij gunstig, al had ik liever tegen Micky gespeeld
Maar we gaan maar weer hopen op het het beste en voorbereiden op het ergste.Ajacied.![]()
PAOK en Rostov. Als je CL wil spelen moet je die ook maar gewoon allebei pakken hoor, gunstiger kan de loting amper.![]()
Vrij gunstige loting. Nu nog beter gaan voetballen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Al iets bekend in welke pot we dan mogelijk terecht komen?quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik denk wel dat we moeite zullen hebben met dat 5-3-2 systeem. Tete en Dijks heb je een stuk minder aan als ze geen directe tegenstander hebben. Tegen zo'n verdedigende organisatie zul je het vaak moeten hebben van een bevlieging vanaf het middenveld (zo scoorde Tielemans ook tegen Rostov), maar we missen juist creativiteit daar. Hoge voorzetten is ook een optie (creëerde Anderlecht ook wat kansen mee), maar we hebben ook niet al teveel kopkracht.![]()
3quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al iets bekend in welke pot we dan mogelijk terecht komen?![]()
Ja, 3.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al iets bekend in welke pot we dan mogelijk terecht komen?![]()
Rostov is het lester van Rusland. Zeer dodelijk voor het doel. Dat Anderlecht er tegen uit ging is best wel schandalig.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Thanks allebeiquote:Dat sowieso, anders zitten we überhaupt niet in een pot in de CL.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
eerst ff winnen van RostovAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Is wel de enige in de selectie die ik internationaal uit een corner/dood spelmoment zie scoren tbhquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:01 schreef Heeinz het volgende:
De ervaring van Westermann kan wel eens van pas komen in zo'n wedstrijdCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
EL is meer Feyenoord-terreinquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:02 schreef BobW het volgende:
Als we verliezen zitten we in pot 1 van de ELCharlie: How's it going in there?
Met Sanchez ipv westermann zal dat al beter gaan lijkt me. Die koekenbakker is een handicapquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk wel dat we moeite zullen hebben met dat 5-3-2 systeem. Tete en Dijks heb je een stuk minder aan als ze geen directe tegenstander hebben. Tegen zo'n verdedigende organisatie zul je het vaak moeten hebben van een bevlieging vanaf het middenveld (zo scoorde Tielemans ook tegen Rostov), maar we missen juist creativiteit daar. Hoge voorzetten is ook een optie (creëerde Anderlecht ook wat kansen mee), maar we hebben ook niet al teveel kopkracht.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
In eigen doel neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is wel de enige in de selectie die ik internationaal uit een corner/dood spelmoment zie scoren tbhwooblabalurg![]()
Ik zat ff de hoogtepunten Anderlecht-Rostov 0-2 te kijken.
Bij die 0-2, wat doet die verdediger van Anderlecht daar?
Dat reactievermogen![]()
![]()
Ik weet niet of ik blij moet zijn met zo'n stugge Oostblok club![]()
Aan de andere kant lukte het 6 jaar terug ook via de route PAOK - Goede Oostblokclub, dus ik ben benieuwd.Oh.![]()
Heel gek ja maar aan de hand van deze logica wist ik al dat het Rostov werd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet of ik blij moet zijn met zo'n stugge Oostblok club![]()
Aan de andere kant lukte het 6 jaar terug ook via de route PAOK - Goede Oostblokclub, dus ik ben benieuwd.Charlie: How's it going in there?
Hopelijk speelt Sanchez in die wedstrijden (en is hij goed) want met Westermann en Viergever tegen dat gecounter heb ik geen zin.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zat ff de hoogtepunten Anderlecht-Rostov 0-2 te kijken.
Bij die 0-2, wat doet die verdediger van Anderlecht daar?
Dat reactievermogen
Oh.![]()
Niemand rekent zich rijk badmuts. Alleen moet je gewoon erkennen dat het qua statuur van de tegenstander (en het feit dat ze een seizoen eerder nog 14e werden) gewoon moet lukken. Dat het lastig wordt is evident, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:06 schreef BadderHaring het volgende:
Er wordt gewonnen van Paok met de billetjes samengeknepen en nu rekent men zich hier al weer rijk.Charlie: How's it going in there?
Je reageert op Badderharingquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niemand rekent zich rijk badmuts. Alleen moet je gewoon erkennen dat het qua statuur van de tegenstander (en het feit dat ze een seizoen eerder nog 14e werden) gewoon moet lukken. Dat het lastig wordt is evident, dat weet iedereen.![]()
Met een instelling die wat beter en feller is dan tegen PAOK moet je kunnen winnen. Gelukkig nog even inkomen tegen Sparta voor die tijdHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wel zonde dat we de tweede wedstrijd niet thuis spelen, aan de andere kant heb je daar dan wel het voordeel van uitgoals en dat je weet hoeveel je er moet maken (PAOK was daardoor ook banger in de tweede helft in de return)Oh.![]()
Precies.. afgaande op de recente prestaties van Ajax in Europa zou ik mijzelf maar niet al te rijk rekenen. Ik zie die Russen wel naar een stiekeme 0-1 counteren en het thuis op een gelijkspel houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:06 schreef BadderHaring het volgende:
Er wordt gewonnen van Paok met de billetjes samengeknepen en nu rekent men zich hier al weer rijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: