Dan weet je niet hoe mijn auto er op dit moment uitziet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
"Wat niet past wordt gelast"quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo is dat met alles hier. Rolluiken, gordijnen, vloerbedekking, behang. Ik denk daf hoer van die sjacheraars hebben gewoond. Dan konden ze weer ergens tegen een leuk prijsje wat op de kop tikken en of het nou paste (letterlijk en figuurlijk) of niet deed er niet toe.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb niks tege homo's behalve als ze voor me neus gaan staan bekken heheh.
groetjjes,
Kikkrelikker.
Ja, maar het rijdt zo lekker weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
Honden in de auto... Bijna net zo erg als roken in de autoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan weet je niet hoe mijn auto er op dit moment uitziet.
Is een soort hondnest. Daar wil ik toch wel even wat aan doen.Helemaal schoon hoeft ie niet te zijn.
Dat doe ik lekker ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Honden in de auto... Bijna net zo erg als roken in de auto
Dat hoeft een heterostel ook niet vol in het zicht te doen vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb niks tege homo's behalve als ze voor me neus gaan staan bekken heheh.
groetjjes,
Kikkrelikker.
Ik was daar vorig jaar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef golfer het volgende:
Uitzicht andere raam van mijn werkhok:
[ afbeelding ]
Zo, dat ziet er aangenaam uit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef golfer het volgende:
Uitzicht andere raam van mijn werkhok:
[ afbeelding ]
Wat is daar zo aangenaam aan?quote:
Natuur...bah.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:49 schreef derLudolf het volgende:
Wat is daar zo aangenaam aan?Ik zie een straat en wat bomen?
Ja, maar ik zie dit als ik opzij kijk:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is daar zo aangenaam aan?Ik zie een straat en wat bomen?
Nee dat niet, meer zo van "wat is daar bijzonder aan?" Het is geen Bargerveen of Beulakkerwiede of iets dergelijks.quote:
Had dit spelletje even dinsdag of eerder gespeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dit als ik opzij kijk:
[ afbeelding ]
Golfer wint.
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef golfer het volgende:
Qua natuur: de overlast van damherten hier begint weer toe te nemen.
Is toch een prima methode om te testen of de reactiesnelheid van de snel vergrijzende bestuurders in Nederland te testen? (Zie mopperbrieven in de Televaag)quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef golfer het volgende:
Qua natuur: de overlast van damherten hier begint weer toe te nemen.
En veel aanrijdingen in het verkeer / ze gaan zich begeven in de bebouwde komquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:05 schreef Quantic het volgende:
[..]
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:59 schreef fietsie het volgende:
Ken je die tv-reclame "Van A naar beter" ?
Met "Ik moet plasse!"
"Oeps, ik heb al geplast...."
En dat zelfs zonder file...![]()
Maar: thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |