Natuurlijk. Dat doet ze evenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen gaat er dus maar vanuit dat ze die finale halen gaat...
Oei, een bekrompen geest...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
NOS Journaal in een item over de gaypride: "Volgens het onderzoeksbureau kunnen Nederlanders homoseksualiteit moeilijk accepteren"![]()
Wat mij meer stoort met die botenparade zijn mensen die halfnaakt/in leer op een boot staan te dansen en te zoenen. Wat je geaardheid ook is.
Naaktlopen doe je maar lekker thuis, op het stand of een andere plek die daar voor is ingericht. Als je over straat gaat kun je je best passende kleden toch. En intimiteit hoeft toch ook niet vol in beeld? Als je in Wageningen in een studentencafe of sociëteit staat te zoenen krijg je ook gewoon bier over je heen
Ik zat er op te wachten. En als je er woont of er als toerist beland? Als je er speciaal voor naartoe komt kun je het ook op de tweede Maasvlakte doen en het niet uitzenden op TV? ZC heeft het NOS journaal ook niet (veelvuldig) gehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zicht aan de andere kant (met bonusmonteur):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heel veel soeps dus.
Let me see you stripped down to the bone
Dat vind ik aangenamer om naar te kijken, maar ook dat hoort niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik gok dat als er alleen mooie vrouwen halfnaakt op de boten stonden het geen enkel probleem was
Mooooiii!!! zin an!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:35 schreef minilot het volgende:
En, inzake Gay Pride 2016, de koekiesbatch van vandaag! Citroen, vanille en amandel.
[ afbeelding ]
Pff.. Hihi. Doet me denken aan de verzoeken die mijn redactie elke paar maanden binnenkrijgt voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...over het bedekken van de blote borstjes van het standbeeld van de Kleine Zeemeermin in het Sprookjesbos wegens dat 'dat echt niet kan in een familiepark'.
We wijzen die verzoeken altijd venijnig en met heel veel plezier af.Onzinnig preuts gedoe.
Edit, even voor de juiste beeld(ha!)vorming:
Let me see you stripped down to the bone
Zo jong en al zo bekrompen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
NOS Journaal in een item over de gaypride: "Volgens het onderzoeksbureau kunnen Nederlanders homoseksualiteit moeilijk accepteren"![]()
Wat mij meer stoort met die botenparade zijn mensen die halfnaakt/in leer op een boot staan te dansen en te zoenen. Wat je geaardheid ook is.
Naaktlopen doe je maar lekker thuis, op het stand of een andere plek die daar voor is ingericht. Als je over straat gaat kun je je best passende kleden toch. En intimiteit hoeft toch ook niet vol in beeld? Als je in Wageningen in een studentencafe of sociëteit staat te zoenen krijg je ook gewoon bier over je heen
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.quote:
Mwoah, een stofnest is ook niet heel fijn rijden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
Zo is dat met alles hier. Rolluiken, gordijnen, vloerbedekking, behang. Ik denk daf hoer van die sjacheraars hebben gewoond. Dan konden ze weer ergens tegen een leuk prijsje wat op de kop tikken en of het nou paste (letterlijk en figuurlijk) of niet deed er niet toe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een showtuin van Gadero? Zoveel verschillende schuttingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |