03:00.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough. Wanneer speelt Brazilië?
Ah. Ben benieuwdquote:
Ze moeten tegen Alaves en Leganes, beste competitiestart die je je zo ongeveer kan wensen joh.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet dat ik er rouwig om ben verder, nu sluiten Correa en Werner sneller aan bij Atléti
Dat is niet waar het om gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten tegen Alaves en Leganes, beste competitiestart die je je zo ongeveer kan wensen joh.
Vanaf 21:00 op ARD. Pak je telraam er maar alvast bij.twitter:DFB_Junioren twitterde op woensdag 10-08-2016 om 19:20:46🇩🇪⚽ #GERFIJ: Horn - Toljan, S. Bender, Süle, Klostermann - Christiansen, L. Bender - Brandt, Meyer (C), Gnabry - Petersen. #WirfuerD reageer retweet
Nice, thanks. Geen Selke?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Bolasie het volgende:
Vanaf 21:00 op ARD. Pak je telraam er maar alvast bij.twitter:DFB_Junioren twitterde op woensdag 10-08-2016 om 19:20:46🇩🇪⚽ #GERFIJ: Horn - Toljan, S. Bender, Süle, Klostermann - Christiansen, L. Bender - Brandt, Meyer (C), Gnabry - Petersen. #WirfuerD reageer retweet
Weer selectie zo goed mogelijk inspelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet waar het om gaat.
Nee, bij Argentinië verdoe je je tijd gewoon. Geen leiding, geen structuur. Niks.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer selectie zo goed mogelijk inspelen?
Bankie. Reden zou ik niet precies weten, maar hij speelde eigenlijk niet echt goed. Wellicht gewoon gepasseerd.quote:
Hm, er is om 21:00 ook Trofeu Joan Gamper met een Barcelona op prima sterkte. Keuzes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bankie. Reden zou ik niet precies weten, maar hij speelde eigenlijk niet echt goed. Wellicht gewoon gepasseerd.
Waar te zien?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, er is om 21:00 ook Trofeu Joan Gamper met een Barcelona op prima sterkte. Keuzes.
Ziggo Sportquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar te zien?
Ze zijn al begonnen zie ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Dat is vrij sterk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk het wel even tot 21:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |