Hm, er is om 21:00 ook Trofeu Joan Gamper met een Barcelona op prima sterkte. Keuzes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bankie. Reden zou ik niet precies weten, maar hij speelde eigenlijk niet echt goed. Wellicht gewoon gepasseerd.
Waar te zien?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, er is om 21:00 ook Trofeu Joan Gamper met een Barcelona op prima sterkte. Keuzes.
Ziggo Sportquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar te zien?
Ze zijn al begonnen zie ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Dat is vrij sterk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk het wel even tot 21:00
Duitsland heeft ook wel een ok team toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Mexico er ook uit. Straks Brazilië nog en Portugal en Nigeria hebben een soort cakewalk.
Ze Germans hebben me nog niet echt overtuigd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook wel een ok team toch?
Hulk geeft die bal op Luan niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:44 schreef wimderon het volgende:
Mooie assist van Neymar Jr op Hulk Jr.
Colombia of Nigeria afhankelijk van de plaats.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brazilië dus wel naar de finale. Hun kant van het schema is nu echt teringmakkelijk
Nigeria is toch eerste in de groep?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Colombia of Nigeria afhankelijk van de plaats...
Klopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nigeria is toch eerste in de groep?
Nigeria had de eerste 2 gewonnen en Colombia gelijkgespeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Colombia.
edit - toch Nigeria
Die spleetogen moet je niet onderschatten en Honduras maakt zeker geen slechte indruk. Ik denk dat Brazilië vooral afhankelijk zijn van de plek waar ze moeten spelen. In het ene deel van het land zijn ze nogal wat negatiever dan elders, dat heeft behoorlijk wat effect op de ploeg. Dat werd wel duidelijk in de eerste twee wedstrijden, want van dat constante boe-geroep en gefluit gaat niemand beter spelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nigeria had de eerste 2 gewonnen en Colombia gelijkgespeeld
Maar goed, eerst Colombia en dan Z-Korea of Honduras. Is toch siginificant makkelijker dan de andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |