Angelitooootwitter:Argentina twitterde op maandag 08-08-2016 om 00:10:27#Rio2016 Así definió @AngelCorrea32 para el 1-0. ¡Gritalo, Angelito! https://t.co/vKodIcjTAa reageer retweet
Juist. Brasil werd uitgefloten na afloop. Wat een bikkels die Irakezen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:57 schreef markvanrinsum het volgende:
afgelopen 0-0 ik hoor veel boe van de tribune en gefluit
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:41 schreef Kopsterk het volgende:
Terwijl koffieplanter nog zei dat de Olympische ploeg van Brazilië zo geweldig was
Dat niet, hoewel hij een paar ballen heel netjes pakte. Verder was hij vreselijk irritant, aangezien hij al na vijf minuten kramp had en elke mogelijkheid aangreep geblesseerd te zijn. Brazilië was verder erg slecht, maar het had desondanks in de eerste helft gewoon een nulletje of drie voor kunnen - moeten? - staan. Lat geraakt, paal geraakt, verkeerde keuzes op het laatste moment. Dan plaatst Kopsterk die post niet. Scorebordjournalistiek galore.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik niet, vertel... Irakese keeper nog beter dan Khune?
We hebben het hier over Irak.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat niet, hoewel hij een paar ballen heel netjes pakte. Verder was hij vreselijk irritant, aangezien hij al na vijf minuten kramp had en elke mogelijkheid aangreep geblesseerd te zijn. Brazilië was verder erg slecht, maar het had desondanks in de eerste helft gewoon een nulletje of drie voor kunnen - moeten? - staan. Lat geraakt, paal geraakt, verkeerde keuzes op het laatste moment. Dan plaatst Kopsterk die post niet. Scorebordjournalistiek galore.
Alsof dat wat zegt. We hebben het ook over Honduras dat Argentinië vermoedelijk uit gaat schakelen. Enige reden dat je die post net plaatst is omdat er twee nullen op het scorebord staan. Als er 3-0 stond, had ik je niet gehoord, terwijl dat Brazilië niet slechter of beter zou maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |