abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164224246
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja.
:D. Tadic en Bony gaan komen als je even Joop van den Ende oplicht voor 100 miljoen. Anders nooit.
pi_164224288
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Al was het een haalbare optie, dan moet je dat toch nog steeds niet willen?
Absoluut niet nee.

Als je als club enig zelfrespect hebt haal je die mafkees niet binnen. Verstoord je totale groepsproces en presteert daarbij ook niet om dat te compenseren. En dan kost hij ook nog veel salaris.
Oh.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:45:38 #178
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164224358
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Absoluut niet nee.

Als je als club enig zelfrespect hebt haal je die mafkees niet binnen. Verstoord je totale groepsproces en presteert daarbij ook niet om dat te compenseren. En dan kost hij ook nog veel salaris.
Leen mij die glazen bol even
  Forum Admin donderdag 4 augustus 2016 @ 15:50:04 #179
35723 crew  GGMM
pi_164224451
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:D. Tadic en Bony gaan komen als je even Joop van den Ende oplicht voor 100 miljoen. Anders nooit.
Ja, die gast is gestoord joh.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164224614
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah, en dit nu wel. Grappenmakert.
Natuurlijk. Kwaliteit van je spel (spelers + tactiek) bepaalt je kans om te winnen. Toeval speelt hoe dan ook ook een rol. De kans om te winnen was in de eerste wedstrijd veel groter dan in de tweede wedstrijd, dus hogere kwaliteit, dus relevant.

Als we alleen uitslagen mee mogen nemen in analyses wordt het wel heel eenvoudig he :)
pi_164224699
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:45 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het is wel een probleemveroorzaker. Je moet wel erg veel houden van cabaret op het veld om hem te willen halen.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 16:05:01 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164224731
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die mandekker moet er ook niet helemaal niks van kunnen, maar als die hem gewoon kan inleveren bij de '6' die dan het spel verdeelt is het ook prima. Het middenveld moet sowieso meer aan de bal komen in mijn ogen.
Ja natuurlijk maar hoe meer mogelijkheden je hebt hoe beter en ook hoe eerder hoe beter dus meteen vanaf de eerste speler na de keeper, als de tegenstander weet wie er gaat opbouwen zijn die lijnen snel dichtgelopen en een simpele speler weet dan meteen niet meer wat hij moet doen, dat zien we nu al genoeg.
pi_164224826
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.
Ach met wat minder geluk was je er gisteravond ook hard afgegaan. Die mega missers verbloemen een hoop en daardoor zou de tactiek waanzinnig hebben gewerkt. Mooi niet dus.
pi_164224841
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:45 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dit is wat hij bij al zijn voorgaande clubs heeft gedaan, dus dat kan iedereen wel voorspellen.
Oh.
pi_164224861
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja natuurlijk maar hoe meer mogelijkheden je hebt hoe beter en ook hoe eerder hoe beter dus meteen vanaf de eerste speler na de keeper, als de tegenstander weet wie er gaat opbouwen zijn die lijnen snel dichtgelopen en een simpele speler weet dan meteen niet meer wat hij moet doen, dat zien we nu al genoeg.
Simpele spelers horen sowieso niet bij Ajax te spelen.

En ik vind Riedewald belangrijker op het middenveld dan dat hij is centraal in de verdediging. En die Sanchez kan vast wel wat.
Oh.
pi_164224880
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit is wat hij bij al zijn voorgaande clubs heeft gedaan, dus dat kan iedereen wel voorspellen.
Inderdaad zeg, daar heb je geen glazen bol voor nodig. Alleen gezond verstand.
pi_164224914
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:09 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ach met wat minder geluk was je er gisteravond ook hard afgegaan. Die mega missers verbloemen een hoop en daardoor zou de tactiek waanzinnig hebben gewerkt. Mooi niet dus.
Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 16:14:26 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164224951
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Simpele spelers horen sowieso niet bij Ajax te spelen.

En ik vind Riedewald belangrijker op het middenveld dan dat hij is centraal in de verdediging. En die Sanchez kan vast wel wat.
Ik weet het nog niet wat Riedewald betreft of hij nou de 6 is, even afwachten.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 16:15:56 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164224991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.
Maar gisteren was gewoon enorm slecht en ik mag het misschien niet zeggen maar dat lag ook aan de trainer
pi_164225004
quote:

[..]

Jep dat zeker.
pi_164225030
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar gisteren was gewoon enorm slecht en ik mag het misschien niet zeggen maar dat lag ook aan de trainer
Ja, je neemt een risico door Dijks en Tete de hele flank te laten bestrijken.

Non-voetballer Gudelj was ook weer onzichtbaar als de tyfus, Klaassen is ook geen speler die onze spitsen van Iniesta-achtige assists voorziet.
pi_164225067
quote:

[..]

Nou kan uit / thuis een verschil maken, maar ik zag met 4-3-3 in de Arena toch een PAOK dat één kans kreeg en die ze fraai afrondden, terwijl PAOK gisteren een flink aantal grote kansen kregen. Juist door het op papier defensieve systeem ontstonden er gevaarlijke situaties omdat de backs vaak erg hoog stonden en bij knullig balverlies dus ook gelijk gevaarlijke countermogelijkheden ontstonden. De Boer kon je betichten van een defensieve, risicoloze speelstijl met veel tikkies breed en terug, maar gisteren was het eerder tactische knulligheid in combinatie met wat geblunder achterin waardoor het zowel defensief als aanvallend prut was. Backs als verkapte buitenspelers gebruiken kan best prima, maar dan moet je daar niet Dijks en Tete neerzetten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164225147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet wat Riedewald betreft of hij nou de 6 is, even afwachten.
Wat mij betreft de beste 6 in deze selectie, al zal hij ook wel een keer een mindere fase hebben. Maar de enige andere speler in deze selectie die ik op die positie zou zetten is misschien Bazoer. Maar die moet dan wel een stuk beter spelen dan hoe hij het afgelopen jaar eindigde, toen was hij veel te nonchalant. Dat kan niet op die positie.
Oh.
pi_164225172
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou kan uit / thuis een verschil maken, maar ik zag met 4-3-3 in de Arena toch een PAOK dat één kans kreeg en die ze fraai afrondden, terwijl PAOK gisteren een flink aantal grote kansen kregen. Juist door het op papier defensieve systeem ontstonden er gevaarlijke situaties omdat de backs vaak erg hoog stonden en bij knullig balverlies dus ook gelijk gevaarlijke countermogelijkheden ontstonden. De Boer kon je betichten van een defensieve, risicoloze speelstijl met veel tikkies breed en terug, maar gisteren was het eerder tactische knulligheid in combinatie met wat geblunder achterin waardoor het zowel defensief als aanvallend prut was. Backs als verkapte buitenspelers gebruiken kan best prima, maar dan moet je daar niet Dijks en Tete neerzetten.
Omdat PAOK grotendeels ook gewoon op een resultaat speelde in Amsterdam. Dat gaf die snelle gewiekste rare schwalbemakende Mendes Rodrigues ook te kennen. In Saloniki wilden ze veel meer druk gaan zetten op Ajax. Zeker Dijks en Viergever had ik voor gevreesd als Bosz in een 4-3-3 was blijven spelen. Die gaven gisteren at sommige momenten ook gewoon bizarre passes waarmee ze het hele elftal in de problemen brachten. Daarom ben ik ook een groot tegenstander van Gudelj. Waar Gudelj vooral mee bezig is, is het herstellen van zijn eigen fouten. Dan had ik nog liever Bazoer gezien om te kijken waar hij momenteel staat.
pi_164225187
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Kan ook komen omdat ze nog niet gewend waren aan het systeem.

Maar dit systeem met die backs spelen is een misvatting. Wel heel opportunistisch om te roepen dat het werkt omdat we met alle geluk van de wereld wonnen.

Beetje als roepen dat het 5-3-2 systeem met Nederland op het WK 2014 ook zo goed werkte, terwijl dat alleen tegen Spanje goed ging. De rest van de wedstrijd speelde we slecht toen we begonnen in dat systeem, en toen we overstapten op 4-3-3 gingen we ineens beter spelen.
Oh.
pi_164225194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat mij betreft de beste 6 in deze selectie, al zal hij ook wel een keer een mindere fase hebben. Maar de enige andere speler in deze selectie die ik op die positie zou zetten is misschien Bazoer. Maar die moet dan wel een stuk beter spelen dan hoe hij het afgelopen jaar eindigde, toen was hij veel te nonchalant. Dat kan niet op die positie.
Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.
pi_164225247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.
Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 16:30:02 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164225252
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Kan ook komen omdat ze nog niet gewend waren aan het systeem.

Maar dit systeem met die backs spelen is een misvatting. Wel heel opportunistisch om te roepen dat het werkt omdat we met alle geluk van de wereld wonnen.

Beetje als roepen dat het 5-3-2 systeem met Nederland op het WK 2014 ook zo goed werkte, terwijl dat alleen tegen Spanje goed ging. De rest van de wedstrijd speelde we slecht toen we begonnen in dat systeem, en toen we overstapten op 4-3-3 gingen we ineens beter spelen.
Systemen zeggen ook niet zo veel he. In de realiteit stond er eerder een 3-4-3 op het veld (kijkende naar waar men over het algemeen stond)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 4 augustus 2016 @ 16:30:50 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164225262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:29 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.
Oke, bedankt voor deze mededeling.

Mocht hij mislukken kan hij gelukkig altijd nog terug naar PSV :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_164225274
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke, bedankt voor deze mededeling.

Mocht hij mislukken kan hij gelukkig altijd nog terug naar PSV :)
Nou nee, die zou daar na de komst van Van Ginkel 5e middenvelder zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')