quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Tadic en Bony en je bent op zich klaar.
Hopelijk zijn we over een aantal maanden ook zover dat we gedekte mannetjes durven in te spelen en dat die zich vrij kunnen draaien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mandekker moet er ook niet helemaal niks van kunnen, maar als die hem gewoon kan inleveren bij de '6' die dan het spel verdeelt is het ook prima. Het middenveld moet sowieso meer aan de bal komen in mijn ogen.
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald is wel vrij belangrijk voor het middenveld. Dat loopt dan niet als je weer met Gudelj-Klaassen-Bazoer gaat spelen, dat is het gewoon niet. Riedewald zorgt tenminste nog voor iets van creativiteit.
Jammer hoe subtiel jij het gebrek aan verwerkingsvermogen en inhoud van je brein tentoonspreidt.quote:
Dat dacht ik destijds ook. Het is niet inherent aan Ajax dat ze dat niet kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat Ajax vaak niet zo goed uit de voeten kan in een verdedigend systeem. Gisteren hadden ze ook al dik moeten achterstaan, en dat was nergens voor nodig geweest.
Nu lullen we over het resultaat en dat is prima, maar met een beetje scherpte bij PAOK hadden we nu boos geweest omdat we met 3-0 de pottenbak in waren gegaan.
Riedewald stond gisteren constant verkeerd opgesteld. Balletjes werden heel simpel over hem heen gelepeld, als controleur moet je niet "zijn" maar de ruimte verdedigen. Anticiperen, dat kan hij niet geweldig. Maar hij speelt er net, komt misschien nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.
Nee het is ook niet veel qua creativiteit, maar hij speelt nog wel eens een bal naar voren of zoekt een opening. Gudelj en Klaassen doen niks, ja Klaassen schiet er twee ballen in. Prima maar speltechnisch gezien was hij nergens bij betrokken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.
Hopen dat Younes optijd is hersteld.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef Ramboetan het volgende:
Met wat we nu hebben lijkt mij dit de beste opstelling:
Cillesen
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Bazoer - Klaassen
El Ghazi - Cassiera - Younes
Misschien nog wel Cerny in plaats van el Ghazi. En met Sanchez is het meer hopen dat hij goed is.
Dan heb je dus wel vaardige spelers nodig op het middenveld die dat kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we over een aantal maanden ook zover dat we gedekte mannetjes durven in te spelen en dat die zich vrij kunnen draaien.
Eens, speel zo maar tegen Sparta. Al weet ik niet of Sanchez dan al speelgerechtigd is, heeft hij al een werkvergunning?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef Ramboetan het volgende:
Met wat we nu hebben lijkt mij dit de beste opstelling:
Cillesen
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Bazoer - Klaassen
El Ghazi - Cassiera - Younes
Misschien nog wel Cerny in plaats van el Ghazi. En met Sanchez is het meer hopen dat hij goed is.
Moet niet op 10 staan, dan gaat hij alleen maar balletjes afwachten zoals dus die tweede goal gisteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:35 schreef Bolasie het volgende:
Vond Klaassen toch weer matig ondanks de 2 goals, wat heeft die jongen opeens.
Je zou bijna denken dat van Geel jullie TD is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:41 schreef S0nic het volgende:
Toch wel pijnlijk dat zowel Gudelj als Sinkgraven op de bank horen. Van dat geld had je een prima spits kunnen halen.
Klaassen kan goed druk zetten, heeft goede loopacties en een neusje voor de goal.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:35 schreef Bolasie het volgende:
Vond Klaassen toch weer matig ondanks de 2 goals, wat heeft die jongen opeens.
In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dacht dat jij van mooi voetbal hield.
Zoals Ajax vorige week drie 100% kansen heeft gemist. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem is wel een beetje dat je dat resultaat nu vooral te danken hebt aan het feit dat PAOK verzuimt om in de eerste helft nog 2 of 3 200% kansen af te maken. Als je resultaat boekt met spel zoals in de tweede helft gisteren dan kan dat nog een keer, maar als je zoals in de eerste helft speelt tegen een ploeg die nog wel een beetje kan voetballen, dan ga je natuurlijk keihard onderuit. Maar goed, in ieder geval nog een kans op CL nu.
Ja leuk, maar dat is verder niet zo relevant. Het ging namelijk om de vraag of resultaatgericht voetbal te accepteren was in dit soort wedstrijden. Wat mij betreft wel, maar het punt is nu juist dat het gisteren géén resultaatgericht voetbal was. Het was eerder een gelukkige overwinning met flink wat hachelijke momenten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals Ajax vorige week drie 100% kansen heeft gemist. Zo lust ik er nog wel een paar
Ah, en dit nu wel. Grappenmakert.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is verder niet zo relevant.
Even op de inhoudelijke argumenten ingaan is te veel moeite?quote:
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jammer hoe subtiel jij het gebrek aan verwerkingsvermogen en inhoud van je brein tentoonspreidt.
Al was het een haalbare optie, dan moet je dat toch nog steeds niet willen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax nu maar niet echt voor Balotelli gaat...
quote:
Absoluut niet nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al was het een haalbare optie, dan moet je dat toch nog steeds niet willen?
Leen mij die glazen bol evenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut niet nee.
Als je als club enig zelfrespect hebt haal je die mafkees niet binnen. Verstoord je totale groepsproces en presteert daarbij ook niet om dat te compenseren. En dan kost hij ook nog veel salaris.
Ja, die gast is gestoord joh.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Tadic en Bony gaan komen als je even Joop van den Ende oplicht voor 100 miljoen. Anders nooit.
Natuurlijk. Kwaliteit van je spel (spelers + tactiek) bepaalt je kans om te winnen. Toeval speelt hoe dan ook ook een rol. De kans om te winnen was in de eerste wedstrijd veel groter dan in de tweede wedstrijd, dus hogere kwaliteit, dus relevant.quote:
Het is wel een probleemveroorzaker. Je moet wel erg veel houden van cabaret op het veld om hem te willen halen.quote:
Ja natuurlijk maar hoe meer mogelijkheden je hebt hoe beter en ook hoe eerder hoe beter dus meteen vanaf de eerste speler na de keeper, als de tegenstander weet wie er gaat opbouwen zijn die lijnen snel dichtgelopen en een simpele speler weet dan meteen niet meer wat hij moet doen, dat zien we nu al genoeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mandekker moet er ook niet helemaal niks van kunnen, maar als die hem gewoon kan inleveren bij de '6' die dan het spel verdeelt is het ook prima. Het middenveld moet sowieso meer aan de bal komen in mijn ogen.
Ach met wat minder geluk was je er gisteravond ook hard afgegaan. Die mega missers verbloemen een hoop en daardoor zou de tactiek waanzinnig hebben gewerkt. Mooi niet dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.
Dit is wat hij bij al zijn voorgaande clubs heeft gedaan, dus dat kan iedereen wel voorspellen.quote:
Simpele spelers horen sowieso niet bij Ajax te spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar hoe meer mogelijkheden je hebt hoe beter en ook hoe eerder hoe beter dus meteen vanaf de eerste speler na de keeper, als de tegenstander weet wie er gaat opbouwen zijn die lijnen snel dichtgelopen en een simpele speler weet dan meteen niet meer wat hij moet doen, dat zien we nu al genoeg.
Inderdaad zeg, daar heb je geen glazen bol voor nodig. Alleen gezond verstand.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is wat hij bij al zijn voorgaande clubs heeft gedaan, dus dat kan iedereen wel voorspellen.
Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach met wat minder geluk was je er gisteravond ook hard afgegaan. Die mega missers verbloemen een hoop en daardoor zou de tactiek waanzinnig hebben gewerkt. Mooi niet dus.
Ik weet het nog niet wat Riedewald betreft of hij nou de 6 is, even afwachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simpele spelers horen sowieso niet bij Ajax te spelen.
En ik vind Riedewald belangrijker op het middenveld dan dat hij is centraal in de verdediging. En die Sanchez kan vast wel wat.
Maar gisteren was gewoon enorm slecht en ik mag het misschien niet zeggen maar dat lag ook aan de trainerquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.
Jep dat zeker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.
Ja, je neemt een risico door Dijks en Tete de hele flank te laten bestrijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar gisteren was gewoon enorm slecht en ik mag het misschien niet zeggen maar dat lag ook aan de trainer
Nou kan uit / thuis een verschil maken, maar ik zag met 4-3-3 in de Arena toch een PAOK dat één kans kreeg en die ze fraai afrondden, terwijl PAOK gisteren een flink aantal grote kansen kregen. Juist door het op papier defensieve systeem ontstonden er gevaarlijke situaties omdat de backs vaak erg hoog stonden en bij knullig balverlies dus ook gelijk gevaarlijke countermogelijkheden ontstonden. De Boer kon je betichten van een defensieve, risicoloze speelstijl met veel tikkies breed en terug, maar gisteren was het eerder tactische knulligheid in combinatie met wat geblunder achterin waardoor het zowel defensief als aanvallend prut was. Backs als verkapte buitenspelers gebruiken kan best prima, maar dan moet je daar niet Dijks en Tete neerzetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft de beste 6 in deze selectie, al zal hij ook wel een keer een mindere fase hebben. Maar de enige andere speler in deze selectie die ik op die positie zou zetten is misschien Bazoer. Maar die moet dan wel een stuk beter spelen dan hoe hij het afgelopen jaar eindigde, toen was hij veel te nonchalant. Dat kan niet op die positie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet wat Riedewald betreft of hij nou de 6 is, even afwachten.
Omdat PAOK grotendeels ook gewoon op een resultaat speelde in Amsterdam. Dat gaf die snelle gewiekste rare schwalbemakende Mendes Rodrigues ook te kennen. In Saloniki wilden ze veel meer druk gaan zetten op Ajax. Zeker Dijks en Viergever had ik voor gevreesd als Bosz in een 4-3-3 was blijven spelen. Die gaven gisteren at sommige momenten ook gewoon bizarre passes waarmee ze het hele elftal in de problemen brachten. Daarom ben ik ook een groot tegenstander van Gudelj. Waar Gudelj vooral mee bezig is, is het herstellen van zijn eigen fouten. Dan had ik nog liever Bazoer gezien om te kijken waar hij momenteel staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou kan uit / thuis een verschil maken, maar ik zag met 4-3-3 in de Arena toch een PAOK dat één kans kreeg en die ze fraai afrondden, terwijl PAOK gisteren een flink aantal grote kansen kregen. Juist door het op papier defensieve systeem ontstonden er gevaarlijke situaties omdat de backs vaak erg hoog stonden en bij knullig balverlies dus ook gelijk gevaarlijke countermogelijkheden ontstonden. De Boer kon je betichten van een defensieve, risicoloze speelstijl met veel tikkies breed en terug, maar gisteren was het eerder tactische knulligheid in combinatie met wat geblunder achterin waardoor het zowel defensief als aanvallend prut was. Backs als verkapte buitenspelers gebruiken kan best prima, maar dan moet je daar niet Dijks en Tete neerzetten.
Hier ben ik het wel mee eens. Kan ook komen omdat ze nog niet gewend waren aan het systeem.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou kan uit / thuis een verschil maken, maar ik zag met 4-3-3 in de Arena toch een PAOK dat één kans kreeg en die ze fraai afrondden, terwijl PAOK gisteren een flink aantal grote kansen kregen. Juist door het op papier defensieve systeem ontstonden er gevaarlijke situaties omdat de backs vaak erg hoog stonden en bij knullig balverlies dus ook gelijk gevaarlijke countermogelijkheden ontstonden. De Boer kon je betichten van een defensieve, risicoloze speelstijl met veel tikkies breed en terug, maar gisteren was het eerder tactische knulligheid in combinatie met wat geblunder achterin waardoor het zowel defensief als aanvallend prut was. Backs als verkapte buitenspelers gebruiken kan best prima, maar dan moet je daar niet Dijks en Tete neerzetten.
Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat mij betreft de beste 6 in deze selectie, al zal hij ook wel een keer een mindere fase hebben. Maar de enige andere speler in deze selectie die ik op die positie zou zetten is misschien Bazoer. Maar die moet dan wel een stuk beter spelen dan hoe hij het afgelopen jaar eindigde, toen was hij veel te nonchalant. Dat kan niet op die positie.
Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.
Systemen zeggen ook niet zo veel he. In de realiteit stond er eerder een 3-4-3 op het veld (kijkende naar waar men over het algemeen stond)quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Kan ook komen omdat ze nog niet gewend waren aan het systeem.
Maar dit systeem met die backs spelen is een misvatting. Wel heel opportunistisch om te roepen dat het werkt omdat we met alle geluk van de wereld wonnen.
Beetje als roepen dat het 5-3-2 systeem met Nederland op het WK 2014 ook zo goed werkte, terwijl dat alleen tegen Spanje goed ging. De rest van de wedstrijd speelde we slecht toen we begonnen in dat systeem, en toen we overstapten op 4-3-3 gingen we ineens beter spelen.
Oke, bedankt voor deze mededeling.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.
Nou nee, die zou daar na de komst van Van Ginkel 5e middenvelder zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor deze mededeling.
Mocht hij mislukken kan hij gelukkig altijd nog terug naar PSV
Eens, lekker laten staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.
Gelukkig ziet Flippie hem niet als middenvelder, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou nee, die zou daar na de komst van Van Ginkel 5e middenvelder zijn.
quote:De 18-jarige Bazoer heeft nog geen seconde spijt gehad van zijn vertrek bij PSV, vertelt hij aan Voetbal International. "Bij PSV speelde ik centraal achterin en wilde ik rushes naar voren kunnen maken. Maar dat mocht niet van de trainer. Ik moest achterin blijven hangen. Dat is tegen mijn natuur in. Toen heb ik voorgesteld op het middenveld te gaan spelen, maar mijn jeugdtrainer Phillip Cocu zag me puur als centrumverdediger."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ediger#ixzz4GNGNcPyr
Ik vond hem vorig seizoen de tweede seizoenshelft wel zeer aardig, in de wedstrijd tegen PSV zelfs de beste als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen.
Ook daar zijn betere opties. Jammer dat je je direct zo aangevallen voelt en over PSV begintquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Flippie hem niet als middenvelder, toch?
[..]
Ik zie in Gudelj een ideale twaalfde man die op die manier echt nog wel van toegevoegde waarde kan zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen.
Maar dat was in de betonvoetbalperiode. Nu gaan we straight naar de 16 van de tegenstander en je ziet hem meteen wegzakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig seizoen de tweede seizoenshelft wel zeer aardig, in de wedstrijd tegen PSV zelfs de beste als ik het me goed herinner.
Als PSV'er help ik je uiteraard graag eventjes weer op wegquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ook daar zijn betere opties. Jammer dat je je direct zo aangevallen voelt en over PSV begint
Ik zie juist wel wat in hem, daarom geef ik aan dat ik het zonde vind dat hij dan weinig aan spelen toekomt. Het is allemaal niet zo lastig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als PSV'er help ik je uiteraard graag eventjes weer op wegIeder geval goed om te weten dat PSV'ers schijnbaar niets in Bazoer zien. Dat was een paar jaar geleden nog wel anders, meen ik mij te herinneren.
Alsof Ajax hem het hele seizoen laat banken, Bazoer is de grootste cashcow die we nu in de selectie hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie juist wel wat in hem, daarom geef ik aan dat ik het zonde vind dat hij dan weinig aan spelen toekomt. Het is allemaal niet zo lastig.
Ja, nu Fischer en Boilesen weg zijn is dat makkelijk praten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax hem het hele seizoen laat banken, Bazoer is de grootste cashcow die we nu in de selectie hebben.
Bedankt voor je bijdrage, Badder.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, nu Fischer en Boilesen weg zijn is dat makkelijk praten.
Gisteren had je er ook met bijv. 4-1 keihard af kunnen gaan, als PAOK wat secuurder was geweest, meer dan genoeg ruimte en kansen gehad toch? Dat die kansen er niet in gaan en het jullie meezat tov vorige week kan je niet herleiden naar HET systeem vind ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.
Kan best dat ze voor niemand uitkomenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:52 schreef wackmack het volgende:
Er lekt helemaal ook helemaal niks meer uit. Echt geen idee waar ze uitkomen qua spits.
"We gaan het doen met deze groep"quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best dat ze voor niemand uitkomen
Dan zou ik zelfs wensen voor Von Gahlquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
"We gaan het doen met deze groep"
"Dat soort spelers komen niet naar Ajax"
Uiteindelijk halen ze Haller of huren ze een nieuwe Sanogo.
Het is gewoon hopen dat Bosz zonder uitgekotst te worden de knuppel eens door het hoenderhok pleurt, en netto eens als een jonge hond met de neus door de plas duwt dat het zo echt niet kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:52 schreef wackmack het volgende:
Er lekt helemaal ook helemaal niks meer uit. Echt geen idee waar ze uitkomen qua spits.
Allemaal op 31 augustus . Leuk voor Bosz trouwens , z'on achterlijke TD boven je die altijd solistisch handeltquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
De teksten waarvan je weet dat ze gaan komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-08-2016 om 16:54:24Als #Ajax met versterkingen wil aantreden in play-offs #UCL moeten de aankopen uiterlijk 8 augustus 23.59 zijn aangemeld bij @UEFA ... reageer retweet
Mja, een aankoop is toch vaak niet gelijk direct inzetbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:36 schreef Heeinz het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-08-2016 om 16:54:24Als #Ajax met versterkingen wil aantreden in play-offs #UCL moeten de aankopen uiterlijk 8 augustus 23.59 zijn aangemeld bij @UEFA ... reageer retweet
Ik zie ook geen aankoop in 4 dagen, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, een aankoop is toch vaak niet gelijk direct inzetbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |