SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Mwah, in verdedigend opzicht is hij de beste van de eredivisie maar zijn aanvallende gebreken komen in deze formatie wel heel sterk naar voren. Krijg in een 4-3-3 wel de indruk dat hij zich op dat gebied ontwikkeld, maar vandaag voegde hij niks toe in aanvallend opzichtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:16 schreef Tjacka het volgende:
Tete is ook een heel beperkte verdediger.![]()
Hij past ook gewoon meer als een derde man in die driemanscentraleverdediging.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, in verdedigend opzicht is hij de beste van de eredivisie maar zijn aanvallende gebreken komen in deze formatie wel heel sterk naar voren. Krijg in een 4-3-3 wel de indruk dat hij zich op dat gebied ontwikkeld, maar vandaag voegde hij niks toe in aanvallend opzicht![]()
Veltman en Tete omdraaien was prima geweest jaquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij past ook gewoon meer als een derde man in die driemanscentraleverdediging.![]()
Die vindt het wel prima om bij Schalke te banken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als die ervaren man Huntelaar is vind ik het helemaal prima, maar dat lijkt uitgesloten.Hoe zou jij het liefste spelen met deze selectie?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk keert Bazoer een beetje terug op niveau.
Gudelj heb ik heel weinig gezien.Oh.![]()
Cil; Tete, Veltman, Sanchez, Dijks; Bazoer, Riedewald, Klaassen; Aankoop, Aankoop, Younes.
Mijn ideale opstelling imo imo![]()
Younes/Kanon van een buitenspeler - Dolberg (kuch nieuwe spits) - Cerny/AEG afwisselenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vindt het wel prima om bij Schalke te banken.
[..]
Hoe zou jij het liefste spelen met deze selectie?
Van de Beek/Klaassen (Sinkgraven wordt het helaas niet meer) - Riedewald - Bazoer
Dijks - Sanchez - Veltman - Tete![]()
Vervang Dijks ook door een aankoop en ik ga met je mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:23 schreef Brammess het volgende:
Cil; Tete, Veltman, Sanchez, Dijks; Bazoer, Riedewald, Klaassen; Aankoop, Aankoop, Younes.
Mijn ideale opstelling imo imoOh.![]()
Linksback is toch geen actieve interesse in. Het gaat vooral uit naar de vleugelspeler en spits.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vervang Dijks ook door een aankoop en ik ga met je mee.![]()
Zou wel Cassierra hoger in de pikorde zetten dan Dolberg denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes/Kanon van een buitenspeler - Dolberg (kuch nieuwe spits) - Cerny/AEG afwisselen
Van de Beek/Klaassen (Sinkgraven wordt het helaas niet meer) - Riedewald - Bazoer
Dijks - Sanchez - Veltman - Tete
Ben het wel met je eens dat we Sinkgraven kunnen afschrijven ja, helaas. Zie hem zich er niet snel in spelen.Oh.![]()
Ik zag stiekem heel af en toe die Cassierra wel interessante acties maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel Cassierra hoger in de pikorde zetten dan Dolberg denk ik.
Ben het wel met je eens dat we Sinkgraven kunnen afschrijven ja, helaas. Zie hem zich er niet snel in spelen.![]()
Waarom zou je nog een rechtsbuiten halen? Daar heb je in principe drie keuzes voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:23 schreef Brammess het volgende:
Mijn ideale opstelling imo imo![]()
Linksbuiten die op rechtsbuiten kan denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een rechtsbuiten halen? Daar heb je in principe drie keuzes voor.Oh.![]()
Heeft ook wel meer talent dan je zou verwachten van die YouTube filmpjes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag stiekem heel af en toe die Cassierra wel interessante acties maken.Oh.![]()
Won heel stiekem ook eens een kopduel en liet leuk voetenwerk zien ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag stiekem heel af en toe die Cassierra wel interessante acties maken.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Linksback verkopen, creabea voor op het middenveld halen, Klaassen voor een leuk prijsje verkopen, Gudelj verkopen.
#2017dingen![]()
inb4 Bazoer, Riedewald en Tete worden verkocht en Klaassen en Gudelj blijven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Linksback verkopen, creabea voor op het middenveld halen, Klaassen voor een leuk prijsje verkopen, Gudelj verkopen.
#2017dingenOh.![]()
Dan mag je bij mij een stuk touw bezorgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 Bazoer, Riedewald en Tete worden verkocht en Klaassen en Gudelj blijven.![]()
Valt me mee dat er weinig commentaar op Cillessen is. Hoewel hij vandaag een bal er op knappe wijze uithaalde had hij ook weer een slippertje dat gelukkig niet fataal werd. Zou mooi zijn als er iets van concurrentie komt voor hem. Hij kan in principe gewoon heel goed keepen maar hij heeft wel eens beter gespeeld.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Omdat de kwaliteit niet hoog genoeg ligt daar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een rechtsbuiten halen? Daar heb je in principe drie keuzes voor.![]()
Ervaring, ervaring, ervaring...
Een ervaren kneus heb je dus helemaal niets aan. Liever ten onder met talentvolle broekies dan nog meer van dat externe schroot.![]()
Scheelt wel in de kosten opzich.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan mag je bij mij een stuk touw bezorgen.
Dat ik Fox Sports kan opzeggen.Oh.![]()
Jan volgend seizoen terughalen als vervanger van Viergeverquote:
Oh.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan volgend seizoen terughalen als vervanger van Viergever![]()
![]()
Daarom moet je ook geen ervaren kneus halen maar iemand die ook wat toevoegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:35 schreef FritzWepper het volgende:
Ervaring, ervaring, ervaring...
Een ervaren kneus heb je dus helemaal niets aan. Liever ten onder met talentvolle broekies dan nog meer van dat externe schroot.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wanneer is de laatste ervaren speler die naar Ajax kwam die echt wat toevoegde?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen ervaren kneus halen maar iemand die ook wat toevoegd.
Rijkaard?Oh.![]()
Westermanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste ervaren speler die naar Ajax kwam die echt wat toevoegde?
Rijkaard?Groot fan van User Wotte![]()
Lekker veel creativiteitquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes/Kanon van een buitenspeler - Dolberg (kuch nieuwe spits) - Cerny/AEG afwisselen
Dijks - Sanchez - Veltman - Tete
Groot fan van User Wotte![]()
Maar dat ligt ook aan het feit dat netto niets wilt uitgeven. Met de transfervrije of goedkope c-garnituur kom je er niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijkaard?AFCA
Hij wil het best uitgeven, maar hij heeft gewoon niet de vermogens om zo'n speler binnen te loodsen met een goed verhaal. Of uberhaupt er moeite voor te doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook aan het feit dat netto niets wilt uitgeven. Met de transfervrije of goedkope c-garnituur kom je er niet.Oh.![]()
En PSV lukt het wel in mindere mate. En feyenoord. En vitesse.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil het best uitgeven, maar hij heeft gewoon niet de vermogens om zo'n speler binnen te loodsen met een goed verhaal. Of uberhaupt er moeite voor te doen.
AFCA
PSV lukt het ja. Feyenoord hoef je er niet bij te halen want die halen alleen maar middelmaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En PSV lukt het wel in mindere mate. En feyenoord. En vitesse.Oh.![]()
Liever elia, Kuijt of wolfswinkel dan westermann en hoe heet die ene deen ook alweer.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV lukt het ja. Feyenoord hoef je er niet bij te halen want die halen alleen maar middelmaat.AFCA
Elia, Kuijt, en Van Wolfswinkel kunnen er alledrie geen ene tyfus van.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever elia, Kuijt of wolfswinkel dan westermann en hoe heet die ene deen ook alweer.
Dat is echt hetzelfde niveau als WestermannOh.![]()
Haha, nee. Westermann is echt wel wat niveaus lager.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elia, Kuijt, en Van Wolfswinkel kunnen er alledrie geen ene tyfus van.
Dat is echt hetzelfde niveau als WestermannAFCA
Want?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, nee. Westermann is echt wel wat niveaus lager.
Elia speelde zelden een goede wedstrijd vorig jaar, Kuyt is een houthakker eerste klas en heeft niks met voetbal te maken en van Wolfswinkel heeft de laatste 5 jaar maar 2x gescoord op de training.Oh.![]()
Van Wolfswinkel is gewoon voor 10 miljoen verkocht door Sporting. Is minder succesvol de laatste jaren maar die bloeit hier natuurlijk "gewoon" weer op.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want?
Elia speelde zelden een goede wedstrijd vorig jaar, Kuyt is een houthakker eerste klas en heeft niks met voetbal te maken en van Wolfswinkel heeft de laatste 5 jaar maar 2x gescoord op de training.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Is echt een hele matige speler, vond ik bij Utrecht al.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel is gewoon voor 10 miljoen verkocht door Sporting. Is minder succesvol de laatste jaren maar die bloeit hier natuurlijk "gewoon" weer op.
Nooit die hype gesnapt van hem.Oh.![]()
Als je 1 op 2 loopt in Portugal kan je er hier ook 15 a 20 maken. Snapte de hype wel want was destijds een jaar of 19 a 20 toen die hier Ajax slachtte met Vitesse.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is echt een hele matige speler, vond ik bij Utrecht al.
Nooit die hype gesnapt van hem.Charlie: How's it going in there?
Blonk vooral uit in het benutten van penalty's maar speltechnisch was het maar zo zoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je 1 op 2 loopt in Portugal kan je er hier ook 15 a 20 maken. Snapte de hype wel want was destijds een jaar of 19 a 20 toen die hier Ajax slachtte met Vitesse.Oh.![]()
Heb je het over zijn Utrecht periode natuurlijk. Maar bij Vitesse leek het echt een talent. En bij Sporting werd het een redelijke afmaker. Zag hem echt die laatste stap maken maar alasquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blonk vooral uit in het benutten van penalty's maar speltechnisch was het maar zo zoCharlie: How's it going in there?
Poulsen, Ooijer, de Zeeuw, Pantelic, Rommedahl, Gabri, Stam?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijkaard?![]()
Westermann speelde beroerd maar je kan hem niet afrekenen op 1 pot. Geef het wat tijd om een goed oordeel te vellen.![]()
Dat komt omdat jonge spelers altijd in hun eerste seizoen worden gehyped.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je het over zijn Utrecht periode natuurlijk. Maar bij Vitesse leek het echt een talent. En bij Sporting werd het een redelijke afmaker. Zag hem echt die laatste stap maken maar alasOh.![]()
Eens heb hem ook goede dingen zien doen en heeft wel ballen in de duels. 2 a 3 keer een snee in het hoofd geriskeerd. Lijkt me ook niet makkelijk om als zo'n ouwe logge rukker even volop pressie te geven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
Westermann speelde beroerd maar je kan hem niet afrekenen op 1 pot. Geef het wat tijd om een goed oordeel te vellen.Charlie: How's it going in there?
De Zeeuw en Pantelic voegden echt wat toe.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Poulsen, Ooijer, de Zeeuw, Pantelic, Rommedahl, Gabri, Stam?
De rest hadden hun bijdragen, maar waren niet echt bepalend.Oh.![]()
Het is wel een kast qua lichaam etc. Schrok mij de tering toen ik die mof in beeld zagquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens heb hem ook goede dingen zien doen en heeft wel ballen in de duels. 2 a 3 keer een snee in het hoofd geriskeerd. Lijkt me ook niet makkelijk om als zo'n ouwe logge rukker even volop pressie te geven.![]()
En vervolgens fikken we ze na 1 seizoen weer afquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jonge spelers altijd in hun eerste seizoen worden gehyped.
Neem nu zo'n el ghazi hè. In zijn debuutseizoen geen druk, 1 mannetje voorbij en voorgeven maar. Maar nu, dubbele dekking, verwachtingen, veel geld. het is allemaal niet zo simpel voor een jonge knul.Charlie: How's it going in there?
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En vervolgens fikken we ze na 1 seizoen weer af
Opportunismegod.Oh.![]()
Vergelijking met Kieft slaat als een tang op een varken. Dolberg is vele malen technischer, beweeglijker etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.
Opportunismegod.![]()
Grappig dat je dat aansnijdt voor mijn edit. Precies mijn gedachten. Die jongen is er nog lang niet klaar voorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.
Opportunismegod.Charlie: How's it going in there?
Eens. Hij won wel ieder fysiek duel. Dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef Brammess het volgende:
Ik moet zeggen da Westermann zich wel aardig herpakte in de 2e helft.Charlie: How's it going in there?
Dat zeg ik; Het is ook wel een kast ook zeg koekoek. Kerel is 2 x zo groot als een Isimat, Viergever etcquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens. Hij won wel ieder fysiek duel. Dat is ook wat waard.![]()
Ik heb Kieft nooit live zien spelen, maar in het algemeen vind ik die teksten van "De nieuwe..." (Sunri5e kom er maar in) bijzonder treurig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergelijking met Kieft slaat als een tang op een varken. Dolberg is vele malen technischer, beweeglijker etc.
Als je daar op af gaat lopen er over de hele wereld wel 500 Messi's en Ronaldo's.Oh.![]()
Daarom. Moet je gewoon als derde spits gebruiken. Spits erbij halen en Cassierra als 2e spits gebruiken, niks mis mee. Dan laat je Dolberg er vanzelf in groeien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Grappig dat je dat aansnijdt voor mijn edit. Precies mijn gedachten. Die jongen is er nog lang niet klaar voorOh.![]()
Ik wel. Kieft was een eindbaas in de 16, maar heel statisch (beetje ala Huntelaar maar erg dodelijk effectief).quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Kieft nooit live zien spelen, maar in het algemeen vind ik die teksten van "De nieuwe..." (Sunri5e kom er maar in) bijzonder treurig.
Als je daar op af gaat lopen er over de hele wereld wel 500 Messi's en Ronaldo's.![]()
toen kreeg een spits ook aardig wat ballen van de vleugels, Dolberg heeft het een stuk moeilijker wat dat betreft, weinig bruikbare ballenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel. Kieft was een eindbaas in de 16, maar heel statisch (beetje ala Huntelaar maar erg dodelijk effectief).![]()
De wedstrijd van gisteren was ook niet echt ideaal voor hem.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen kreeg een spits ook aardig wat ballen van de vleugels, Dolberg heeft het een stuk moeilijker wat dat betreft, weinig bruikbare ballen![]()
Casierra heeft tot nu toe nog minder indruk gemaakt dan dolberg, die ook niet voor niets de voorkeur heeft gekregen in de spitspositiequote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Moet je gewoon als derde spits gebruiken. Spits erbij halen en Cassierra als 2e spits gebruiken, niks mis mee. Dan laat je Dolberg er vanzelf in groeien.![]()
Eh, ik denk eerder dat het komt dat Cassierra als buitenspeler speelt doordat we dun zitten qua buitenspelers op de linksbuitenpositie. Achter Younes hebben we helemaal niemand.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Casierra heeft tot nu toe nog minder indruk gemaakt dan dolberg, die ook niet voor niets de voorkeur heeft gekregen in de spitspositie![]()
Je had ook dolberg linksbuiten kunnen zetten en casierra spits. Dolberg heeft ook vaak linksbuiten gespeeldquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, ik denk eerder dat het komt dat Cassierra als buitenspeler speelt doordat we dun zitten qua buitenspelers op de linksbuitenpositie. Achter Younes hebben we helemaal niemand.![]()
quote:Het kan nog wel enige tijd duren alvorens Nicolai Boilesen een club heeft gevonden. Volgens Het Nieuwsblad vraagt de transfervrije linkerverdediger 'een smak tekengeld' en schrikt hij daarmee diverse clubs in België af.![]()
Op links dolt hij een berg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je had ook dolberg linksbuiten kunnen zetten en casierra spits. Dolberg heeft ook vaak linksbuiten gespeeld![]()
![]()
Tegen een stoeprand gekomen met z'n hoofd of iets dergelijks. Schrikbarend veel arrogantie bij die jongen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is ook helemaal de weg kwijt he. Wat is er gebeurd met die jongen?![]()
Wat voor zieke omgeving van hielenlikkers en jaknikkers heeft die jongen? Gevaarlijk verstoord zelfbeeldquote:![]()
je vader als zaakwaarnemer is dan ook niet ideaalquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is ook helemaal de weg kwijt he. Wat is er gebeurd met die jongen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: