Hoe dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Was een hint voor de mensen die vergeten waren dat je het commentaar kan schakelen op Zig.
Als ie slaagt eigen jeugd. Als ie mislukt een goedkope gok.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:49 schreef Windhapper het volgende:
Waar komt die Dolberg vandaan? Jeugd?
Druk op i.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als ie slaagt eigen jeugd. Als ie mislukt een goedkope gok.
Tegen Frankrijk was ie ook zo goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Veltman begint wel echte stappen te zetten nu. Zal dus wel weg zijn volgend jaar.
In het menu van je tv, iets met audio.quote:
Dolberg is er lang niet klaar voor. Geen schim van vorige week. Zit in de tang.quote:
ik zit niet op de sport redactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tijd om er een artikel over te schrijven
Ja net als de andere spelers.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk was ie ook zo goed.
Een centrale verdediger of middenvelder eraf en lekker normaal 4-3-3, desnoods 3-4-3 spelenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja net als de andere spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal is toch een spelletje.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zit niet op de sport redactie.
Puur gelul getuige zijn 5-3-2.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef Windhapper het volgende:
De hand van Bosz is duidelijk zichtbaar. Mooi, verzorgd, aanvallend voetbal waaraan het resultaat ondergeschikt is.
Ah, bij mij was het iets anders maar alsnog gevonden. Lekker hoor dat Griekse commentaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Druk op i.
Ga naar Soundtrack, klink Rechts tot er "org" staat, voor origineel.
nee, die italiaan is ook lekker saaiquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Druk op i.
Ga naar Soundtrack, klik Rechts tot er "org" staat, voor origineel.
Bedankt voor de treurige waarheid Ronald!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als ie slaagt eigen jeugd. Als ie mislukt een goedkope gok.
shhhhquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, die italiaan is ook lekker saai
Dat zou volkomen belachelijk zijn. Op zijn minst gewoon Cassierra in de spitsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef Kopsterk het volgende:
Bosz kan het nog goedmaken door Westermann eruit te halen voor Schone en El Ghazi in de spits te zetten
ik dacht oorlog, maar dan zou ik er ook over moeten schrijvenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef Brammess het volgende:
Ik heb nieuws voor de PSV fans;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Madquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is zo zielig, ik zou bijna denken dat je een PSV-er bent.
Van Gaal begon ook slecht in 1991quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef Windhapper het volgende:
De hand van Bosz is duidelijk zichtbaar. Mooi, verzorgd, aanvallend voetbal waaraan het resultaat ondergeschikt is.
Jouw argument ook. Lekker een wedstrijd van een half jaar terug eruit vissen. In een totaal ander team, op een andere positie, in een totaal andere context. Jij snapt het.quote:
Er gebeurt niet veel meer.quote:
Ja en toen deed ie het toch nog goed in de UEFA cup. Dat gaat Bosz nu ook doen. De Europa League.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Van Gaal begon ook slecht in 1991
6,6quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Wel cijfer geven jullie de wedstrijd tot nu toe?
Ha ha haquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:54 schreef Brammess het volgende:
De grieken vallen nog sneller dan hun economie.
9.5 voor vermaakquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Dit is zo zielig, ik zou bijna denken dat je een PSV-er bent.quote:
3, maar ik ben in de rust ingeschakeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter doe je even normaal tegen mijn vriend Davy
Bakkes kutkonijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter doe je even normaal tegen mijn vriend Davy
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
De sfeer was zo goed in dit topic, voordat Don begon te posten.
Als ze niet doorgaan ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat ajax doorgaat. Wat wordt de volgende ronde dan lollig
Neuh, daarvoor viel de eerste goal veel te vroegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd zou zo op het EK gespeeld kunnen zijn.
Haten op Donquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
Met 2 doelpunten in de eerste helft?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
Weer 2 weken verder dan, systeem.en vertrouwen. Die 3-3 onder Jol was ook kolderiek en thuis had je 0-3 achter moeten staan tegen kiev.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat ajax doorgaat. Wat wordt de volgende ronde dan lollig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit ook totaal geen gif meer in dit topic.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
7/10quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zit ook totaal geen gif meer in dit topic.
Het onwankelbare vertrouwen verdient waardering.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weer 2 weken verder dan, systeem.en vertrouwen. Die 3-3 onder Jol was ook kolderiek en thuis had je 0-3 achter moeten staan tegen kiev.
Iddquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het onwankelbare vertrouwen verdient waardering.
Dit joden grapje waardeer ik niet zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb nog geen normale aanval door de as van Ajax gezien geloof ik
Welke as?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt ook lastig als iedereen op het middenveld in de kruisdekking staat. Dan moet je vreselijk goed zijn a la dortmund, Arsenal, barca om daar doorheen te ballen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
kutkakkerlak #exitboszquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Er wordt alweer om het ontslag van Bosz geroepen
Voor de vaste volgers van het Ajaxtopic mag dit geen verrassing zijn overigens
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
OP NAAR HET AJAX TOPICquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon de tijd geven, Frank heeft 3 jaar mogen aankloten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Een generatie van idioten helaas.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Van Dijks. Dat telt niet als voorzet.quote:
Dat gezeik ook paar vaste spelers hier is anders niet veel beter daar waar het gehele team ultiem kut speelt zonder uitzondering (Los van de keeper dan)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
In 2012/2013 werd er goed gevoetbaldquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gewoon de tijd geven, Frank heeft 3 jaar mogen aankloten.
Daarom zeg ik ook 3 jaar. De 3 seizoenen daarna waren kut.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In 2012/2013 werd er goed gevoetbald
Met jouw 12 cm zou ik daar toch wel eens over nadenken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb totaal geen zin in een verlenging
Alleen als het op strafschoppen uitdraait. Cillessengenot.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij blijven toch wel juichen hé
Godverquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met jouw 12 cm zou ik daar toch wel eens over nadenken.
Nu vraag ik mij toch af hoe jij dit denkt te wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uh okequote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de 76ste minuut?
Wat is dit voor een domme vraag zeg.
Deze post roept zoveel vragen op.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lucky ajax.quote:
Je probeert altijd iets te compenseren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij toch af hoe jij dit denkt te weten
Verdomme je hebt me doorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je probeert altijd iets te compenseren.
quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 3 augustus 2016 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ze stonden met zn 4en te kijken incl. keeper, jezus![]()
![]()
Wiskundig klopt dit precies.quote:woensdag 3 augustus 2016 22:05 schreef Bolasie het volgende:[/b]
Ze staan met 3 man (exclusief keeper) tegen 1 Griek en toch krijgt ie een kans
Genot
4dequote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
Ben benieuwd hoe Ajax het in de eredivisie gaat doen.
Volgens mij. En doet het nu toch prima? Verhindert die gozer genoeg om hem te laten scoren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Klaar voor volgende stap, aldus een of andere slechtziende net.
Er valt weinig te KoeKoeKen deze wedstrijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zegt Sierd eigenlijk nog wel eens "koekoek"?
Sparta wint tegen Ajax met gemakquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
Willem IIquote:
Twee keerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er valt weinig te KoeKoeKen deze wedstrijd.
Dat mag jij dadelijk zeggen als je scoort in hax.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zegt Sierd eigenlijk nog wel eens "koekoek"?
Feyenoord altijd de lachende derde.quote:
De eerste competitiewedstrijd gaan ze verliezen tegen de toekomstige kampioenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
Stop met die achterlijke actquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De eerste competitiewedstrijd gaan ze verliezen tegen de toekomstige kampioen
there is only one phil taylor leicester cityquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De eerste competitiewedstrijd gaan ze verliezen tegen de toekomstige kampioen
Dijks heeft het nooit gewetenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:09 schreef Bolasie het volgende:
Dijks weet het niet meer en laat zich vallen
PAOK - Ajax.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar ik naar zit te kijken, jullie?
Zal je net zien. En dan een Hitler groet, dat zou het afmaken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
als die vieze biseswar maar niet scoort
suicune?quote:
Kan Petertje de keeper nog wisselen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
Vanavond zou een rare avond zijn voor penalties.
Westermann heeft er ook geen zin in zotezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
Vanavond zou een rare avond zijn voor penalties.
Was ik al van plan, hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat mag jij dadelijk zeggen als je scoort in hax.
Wie is de nummer 2 keeper bij Ajax?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan Petertje de keeper nog wisselen?
Die is niet grappig en bovendien al gepost.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax heeft de verkeerde Westerman opgesteld.
Al gepostquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vermeer. Oh...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wie is de nummer 2 keeper bij Ajax?
Hilarisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Welk niveau?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Laten we nou eens eerlijk zijn. Dijks, Veltman, Gudelj, Klaassen, El Ghazi. Ze komen allemaal tekort voor het niveau wat Ajax wil nastreven.
Veltman en Klaassen zijn twijfelgevalletjes imo. Rest wel met je eensquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Laten we nou eens eerlijk zijn. Dijks, Veltman, Gudelj, Klaassen, El Ghazi. Ze komen allemaal tekort voor het niveau wat Ajax wil nastreven.
Godenteammates weten dat van elkaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ik al van plan, hoe weet jij dat?
Wow, echt?quote:
Leuke Mani!quote:
W(h)ales all over againquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
W(h)ales all over again
quote:
Koert?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Mexicano zit vandaag op het niveau van Westermann
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
W(h)ales all over again
quote:
Brazilië - China is leuker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sla even 34 kruisjes in de hoop dat het geen verlenging wordt.
racistquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Die Biseswar lijkt me iets aan de zwarte kant
Brazilië wordt morgen pas leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brazilië - China is leuker.
Oprecht
Ik heb geen idee, maar bij pingels is ieder ander beter dan die lijp die er nu staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wie is de nummer 2 keeper bij Ajax?
Ik snap oprecht niet wat men ziet in Veltman en Kla...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veltman en Klaassen zijn twijfelgevalletjes imo. Rest wel met je eens
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat men ziet in Veltman en Kla...
Topspeler.
GOATKLLquote:
Ik had iets dergelijk met die penaltyquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat men ziet in Veltman en Kla...
Topspeler.
Leuke grap ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Die Grieken krijgen een pa(o)k slaag zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |